Champions League 2010-2011

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

joey
Erelid

Re: Champions League 2010-2011

Bericht door joey »

Barcelona hoefde vandaag niet te winnen.

Barcelona is stukken sterker dan Madrid. Bleek vandaag weer.
Het stinkt aan alle kanten!
Le T.

Bericht door Le T. »

Wat vandaag weer bleek is dat Barcelona weer niet kan winnen als het 11 tegen 11 is, net als tegen Arsenal. Ik vind het een beschamende finalist, op eigen kracht hebben ze het niet gered. Constant schwalbes maken op het middenveld waar je geel voor krijgt als je het in de zestien doet, een scheids die 20 'kleine' beslissingen neemt en die nogal dubieus zijn, en in het voordeel van Barca. Net als tegen Arsenal, het evenwicht in die wedstrijden is compleet zoek.
Wollt ihr den totalen Mensch?
LucaS

Bericht door LucaS »

Ik maak geen grap hoor Rishi. Jij was degene die vooraf over 4 inmaakpartijen begon te pochen. Ik stel vast dat er twee keer gelijk is gespeeld, en dat beiden 1x hebben gewoonnen. Barcelona kon pas winnen toen Real een (onterechte) rode kaart kreeg. En dat ze practig driehoekjes kunnen maken op het middenveld en een grote individuele ster hebben die wedstrijdenkan beslissen, mooi en fijn. Maar het blijft een onsympathieke ploeg van 11 Suarezjes. Bah
I think I lost my fucking headache
gaizka

Bericht door gaizka »

joey schreef:Barcelona hoefde vandaag niet te winnen.

Barcelona is stukken sterker dan Madrid. Bleek vandaag weer.
Klopt, dat blijk vooral op het moment als Barcelona Real Madrid in de opbouw opjaagt, Real Madrid kiest dan al snel voor de lange bal. Als Real Madrid Barcelona opjaagt in de opbouw voetbalt Barcelone zich hier met gemak onder uit (behalve dat moment waar de 1-1 uit viel).
Arthur

Bericht door Arthur »

Wat de wedstrijden de afgelopen weken duidelijk hebben gemaakt is dat Madrid dichterbij Barcelona komt. Zowel doordat Madrid beter wordt als doordat Barcelona minder wordt. Die hebben niet meer die constante, flitsende combinaties zoals eerder. Het is nu meer achterin rondtikken en momenten afwachten.
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Spelersopstand bij Real Madrid

Na een gijzeling van achttien dagen kondigde verslaggever van dienst Jeroen (John Tssserry) Grueter dinsdagavond eindelijk het moment van bevrijding aan. We zijn verlost van El Clásico! We kunnen weer verder met ons leven.

Even geen overspannen vergelijkingen tussen Cristiano Ronaldo en Lionel Messi meer, even geen mindgames meer van José Mourinho.

We kunnen ons in alle rust voorbereiden op de tweestrijd tussen de koorknapen Siem en Luuk de Jong.

Hebben we dan helemaal niets opgestoken van bijna 400 minuten Barcelona-Real Madrid? Jawel:

In Spanje is het niet altijd mooi weer.

Niet-Spaanse arbiters leiden de Clásico in betere banen dan Spaanse.
Real Madrid speelt haar beste wedstrijden als ze José Mourinho opsluiten in een hotelkamer.

Sergio Busquets, Javier Mascherano en Dani Alves zijn betere toneel- dan voetbalspelers.

Zonder de dwingende ogen van Mourinho eindigt Real een wedstrijd gewoon met elf man.

Marcelo lijkt heel erg op Hakim van Sesamstraat.

Volgens de verschillende verslaggevers van dienst is Barcelona meer dan een club, Barcelona-Real meer dan een wedstrijd en gaat achter de Clásico de strijd tussen het centrale gezag uit Madrid en de opstandige provincie Catalonië verborgen (gaaaap I).

Pepe moet zich tijdens de volgende vier Clásico’s melden op het politiebureau van Madrid.

Wie om een gele kaart vraagt, moet er zelf één krijgen.

De heupen van Gerard Piqué liegen meer dan die van zijn nieuwe vriendin.

Tien seconden speeltijd in de laatste Clásico is wat karig voor een speler van het kaliber Afellay.

Lionel Messi wordt de komende vijf jaar Wereldvoetballer van het jaar.

Cristiano Ronaldo moet heel snel terug naar Manchester United.

Wie hoog gras zaait, zal nederlagen oogsten (nieuw Portugees spreekwoord).

Bij Real Madrid loopt een speler in het veld die zich uitgeeft voor Kaká. De fysieke gelijkenis is treffend, verder gaat iedere vergelijking mank.

Bebe (Manchester United) en Dede (Borussia Dortmund) willen ook graag naar Real.

Een spelersopstand bij Real contra Mourinho lijkt slechts een kwestie van tijd.

Eric Abidal is een medisch wonder.

In de voorbeschouwingen op de finale van 28 mei op Wembley zal waarschijnlijk ook de finale van 1992 in hetzelfde stadion ter sprake komen (gaaaap II).

Alfredo di Stefano, Angel di Maria, Mesut Özil en Karim Benzema vragen politiek asiel aan in Barcelona.

Real Madrid zoekt voor komend seizoen een trainer (m/v) in plaats van een ontregelaar. Klein gebrek geen bezwaar, kleiner salaris dan voorganger ook niet.

© NUsport/Edwin Struis
www.nusport.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs »

Haha, goed stukje van hem.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
999

Bericht door 999 »

„Mourinho mag nooit trainer worden van Manchester United”
REAL MADRID-TRAINER UITGEKOTST IN ENGELAND

MANCHESTER – De meest begeerde positie in de wereld van voetbalcoaches is de stoel van Sir Alex Ferguson bij Manchester United. Jose Mourinho wil de plek van de Schotse succestrainer innemen zodra Ferguson besluit om een punt achter zijn trainersloopbaan te zetten. Maar de Portugees heeft tijdens de dubbele confrontatie met Barcelona in de afgelopen weken niet alleen zijn krediet verspeeld in Spanje, ook in Engeland wil men de temperamentvolle Real-coach niet meer terug.

Mourinho solliciteert al een paar jaar openlijk naar de baan van Ferguson. Hij heeft alle wegen bewandeld om bevriend te worden met de United-manager, die een grote rol zal spelen bij de benoeming van zijn opvolger. De keuze van Mourinho is begrijpelijk. Bij United kan hij prijzen toevoegen aan zijn cv en zal zijn status groeien. Maar collegatrainers in Engeland vinden de praktijken van Mourinho te schandelijk voor woorden en denken dat hij het voetbal in de Premier League net zo omlaag zal halen als in Spanje. „In onze Premier League hebben wij het nog over de Beautiful Game’’, zegt Tottenham Hotspur-coach Harry Redknapp. „Wat ik in de afgelopen week van Real Madrid heb gezien is verschrikkelijk en schandalig. Vrienden van me, die echt verzot zijn op voetbal, hebben de tv uitgezet tijdens Real-Barça.”

Voormalig Engeland-international Chris Waddle, tegenwoordig tv-analyticus, is nog veel harder in zijn standpunt. „Ik hoop dat hij nooit meer trainer wordt in de Premier League”, zegt Waddle. „Hij noemt zich de Special One. In mijn ogen is dat een grote grap. Mourinho is in staat geweest om een prachtig instituut als Real Madrid te veranderen in de meest lachwekkende en bevuilde voetbalclub ter wereld. Als ik president was van Real Madrid, reed ik hem persoonlijk de stad uit.”

Ferguson wilde wijselijk geen woorden vuilmaken aan Mourinho tijdens zijn officiële persconferentie voor de Champions League. Maar ook de coach van United was met stomheid geslagen bij het aanschouwen van de andere halve finale vorige week. Redknapp, die een goede relatie heeft met Ferguson: „Met Manchester United en Barcelona in de finale krijg je tenminste ploegen die de wereld aanvallend voetbal willen brengen.’’

Waddle denkt dat de UEFA een paar jaar terug al gelijk had toen Mourinho als „de vijand van het voetbal” werd neergezet. „Mourinho heeft van het Real-elftal een stel schoppende, vals spelende, vechtende en mekkerende robots gemaakt. Hij prefereert lelijkheid boven schoonheid en gooit de boel liever op slot dan dat hij probeert aan te vallen. Bij Manchester United moeten ze zich werkelijk afvragen of ze deze man ooit de plaats van Alex Ferguson willen laten innemen.’’

In de aanloop naar de return tegen Schalke 04 gaf Ferguson aan waarvoor het voetbal van United staat. „Wij staan 2-0 voor en gaan opnieuw aanvallen. Dat past bij de principes van deze club.”

Waddle: „Dat is nu het verschil tussen coaches als ’Fergie’, Pep Guardiola, Arsene Wenger en Mourinho.” De eerste drie zouden volgens de oud-prof nooit een talent als Cristiano Ronaldo of Mesut Özil opdracht geven Barcelona kapot te maken.
Blij met de punten ...
T82

Bericht door T82 »

Dat stuk van Edwin Struis is hi-la-risch! :ajaxsmiley.gif:
Thijs

Bericht door Thijs »

Foto van de hotellobby waarin Mourinho verbleef:

Afbeelding
Rachid

Bericht door Rachid »

Arthur schreef:Wat de wedstrijden de afgelopen weken duidelijk hebben gemaakt is dat Madrid dichterbij Barcelona komt. Zowel doordat Madrid beter wordt als doordat Barcelona minder wordt. Die hebben niet meer die constante, flitsende combinaties zoals eerder. Het is nu meer achterin rondtikken en momenten afwachten.

Klopt ja, goede opmerking. Dat valt mij vooral op sinds de winterstop. Ik meen te herinneren dat vorig seizoen sprake was van een zelfde patroon.

Er zit minder verrassing in, minder risico, meer aarzeling om iemand aan te spelen die omringd wordt door meerdere tegenstanders. Minder creatief / inventief en meer routine. Meer balcontacten dan nodig is en minder één keer raken. Ik zie de laatste maanden te weinig dit:

http://www.youtube.com/watch?v=llr5PpALqeo

Ook hebben ze de laatste maanden teveel kansen nodig. Was vorig jaar rond deze tijd ook het geval.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Lionel

Bericht door Lionel »

Tegenstanders vallen ook amper meer aan he. Plus deze spelers spelen allemaal heel veel wedstrijden.

Real Madrid dichter bij Barca? :biggrin.gif:
Incidenteel zal Madrid een keer winnen (Copa) maar in de wedstrijden die ertoe deden was het net Ajax-Real Madrid alleen heeft Madrid iets meer kwaliteit. Maar qua teamspel en ook als het om de individuele kwaliteiten gaat is Barca oppermachtig.
IK GELOOF!!!!!!
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Manchester met een hooghartige opstelling. Hup Schalke!
Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini »

Hooghartig valt wel mee he, dit zijn allemaal spelers die regelmatig hun partijtjes meespelen in de Premier League. Een enkeling is gewoon basisspeler.

Iemand die Schalke 04 vooraf nog een kans geeft tegen een veredeld B-elftal van Manchester United?

Op 4 mei hoop ik des te meer op een gevoelige nederlaag voor de duitsers ;-) Hup Manchester!
Ajax!
Giacomo Puccini

Mocht er nog twijfel over bestaan wie dit seizoen de beste keeper in de Champions League is...

United heeft geen kind aan Schalke. Raul is volgens mij na een half uur spelen nog niet aan de bal geweest.
Ajax!
Giacomo Puccini

Nou, daar komt toch een goaltje van Schalke uit de lucht vallen. Wat gemakzucht van Man United.
Ajax!
joey
Erelid

Bericht door joey »

Giacomo Puccini schreef:Mocht er nog twijfel over bestaan wie dit seizoen de beste keeper in de Champions League is...

Wie dan? Neuer? Van der Sar?
Het stinkt aan alle kanten!
gaizka

Bericht door gaizka »

joey schreef:
Giacomo Puccini schreef:Mocht er nog twijfel over bestaan wie dit seizoen de beste keeper in de Champions League is...

Wie dan? Neuer? Van der Sar?
Casillas heeft ook fantastische wedstrijden gekeept.
Jesse

Bericht door Jesse »

Ik denk dat Man U hem gaat winnen dit jaar.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Thijs

Bericht door Thijs »

Ik hoop ook dat ze 'm winnen. Ben helemaal afgeknapt op Barca.
Le T.

Bericht door Le T. »

Als zij wel met 11 man mogen blijven staan is Barca kansloos waarschijnlijk.
Wollt ihr den totalen Mensch?
wimpey

Bericht door wimpey »

joey schreef: Wie dan? Neuer? Van der Sar?
Neuer natuurlijk. Daar doet 1 blunder gisteren niets aan af.
Thijs schreef:Ik hoop ook dat ze 'm winnen. Ben helemaal afgeknapt op Barca.
Ik hoop ook dat fair play wint. Man U dus. Go Sar!
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Le T. schreef:Als zij wel met 11 man mogen blijven staan is Barca kansloos waarschijnlijk.
Ja, want voor de rest is het niet veel met dat Barca. Niveautje PSV. :666.gif:
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
LucaS

Bericht door LucaS »

Haal Messi daar weg en je hebt iig een club die niet uitsteekt boven de rest. Ja in fopduiken en misselijk gedrag wel, maar qua voetbal niet
I think I lost my fucking headache
Lionel

Bericht door Lionel »

En Spanje werd Wereldkampioen ondanks Xavi, Iniesta, Piqué, Sergio, Puyol, Villa en Pedro :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!
Plaats reactie