FC Twente - Ajax, KNVB Bekerfinale, 08-05-2011
Moderator: mods
Re: FC Twente - Ajax, KNVB Bekerfinale, 08-05-2011
Eens kijken wat Big John er over te zeggen heeft. 

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
HtC met onvervalste 'kom op coaching': tandje bij, agressiever. 

Is hij bij twee keer geel geschorst volgende week?wimpey schreef:Odds on dat Douglas eraf vliegt. Zeker weten. Blind rund.
Aha, een goede één-twee is niet te verdedigen. Anita kon er dus niet zoveel aan doen.Jesse schreef:Eens kijken wat Big John er over te zeggen heeft.

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Wat denken jullie over de tweede helft? Ik zie Ajax nog wel buigen voor FC Twente. Een beetje druk, zeker over de backs valt wat te halen. De 1-2 was onnodig en kan weleens het kantelmoment zijn.
Hm, je bedoelt met 3-2 verliezen na een 2-0 voorsprong? Zó lullig moet het nou ook weer niet. 

Laatst gewijzigd door Zuidema op zo mei 08, 2011 6:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Tja, ik had er rekening mee gehouden dat Ajax er wel een paar in prikt. Want het verdedigen van Twente is niet beter dan dat van Ajax. Eerder minder...D_skilled schreef:Ach, ik had sowieso rekening ermee gehouden dat Twente zou scoren. Ajax kan de nul niet houden als het op voorsprong staat, maar dat je het voor de rust doet is dom en brengt de geest terug bij FC Twente.
Het zijn 2 redelijke ploegen. Waarvan je weet wat je kunt verwachten zo ongeveer. Nuf said.
Iets heel anders: toch erg leuk om zo'n bekerfinale te kijken. Lekker sfeertje, er staat wat op het spel en dat zie je terug op het veld. Veel leuker dan het gemiddelde competitieduel.
Het is met het oog op a.s. weekend fijn om te weten dat Twente zó matig verdedigt, D_skilled. Voor mensen die Ajax een warm hart toedragen tenminste...D_skilled schreef:Wat denken jullie over de tweede helft? Ik zie Ajax nog wel buigen voor FC Twente. Een beetje druk, zeker over de backs valt wat te halen. De 1-2 was onnodig en kan weleens het kantelmoment zijn.
Ik zie Ajax nog minimaal 2 keer scoren vandaag.
Gvd, VdWiel!!!!
Hoe kan je Chadli zo uit je rug laten lopen...

Hoe kan je Chadli zo uit je rug laten lopen...

VDW weer te snurken.
Ericsen mag zich best wat meer laten zien ...
Blij met de punten ...
Die VDW is zo'n slapjanus. Rijp voor een wissel. Overrijp.
Oh bah, Twente gaat zijn favoriete tiktak-spelletje spelen...
Heeft iemand een goede link die ook in het buitenland werkt??
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
2-2. Met dank aan een weer pittende Vd Wiel

Het is echt niet te vatten. Niet te vatten. Wat een spast.Zuidema schreef:2-2. Met dank aan een weer pittende Vd Wiel![]()
![]()

Wat een slaapkop.
Dit gaat FC Twente winnen. Mentale dreun voor Ajax. Twente is een ploeg met veerkracht.
wimpey schreef:Het is echt niet te vatten. Niet te vatten. Wat een spast.Zuidema schreef:2-2. Met dank aan een weer pittende Vd Wiel![]()
![]()
Werkelijk, werkelijk. Paar minuten geleden doet ie precies hetzelfde bij Chadli. Dan denk je toch: ok, dit overkomt me niet weer. En wat gebeurt er? Inderdaad, een spast.

Ik hoop niet dat Chelsea kijkt vandaag, dadelijk kopen ze vd Wiel niet
I think I lost my fucking headache
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
FC Twente - Ajax, KNVB Bekerfinale, 08-05-2011
Ik zie VdW nu al een paar keer aan de verkeerde kant dekken...
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Het is bij hem ook geen lichtizinnigheid maar onkunde. Als je het niet ziet, dan zie je het gewoon niet.LucaS schreef:Ik hoop niet dat Chelsea kijkt vandaag, dadelijk kopen ze vd Wiel niet
VDW is een luie zak met een instelling van een fietsenrek vandaar zijn naam die tweede is 100% zijn schuld en dit AJax moet het van fouten hebben van de tegenstander SLAPPE HAP om te scoren.Die kut tukkers pakken de beker door waardeloos verdedigen van dat zooitje achterin bij Ajax
.. Tja, tegen zoiets is niet op te trainen.Dit zijn dikke fouten waar elke trainer moedeloos van wordt ...
Blij met de punten ...