Ja ik ga er maandag om half 9 eens goed voor zitten hoe van der Gijp en Derksen hun woorden moeten inslikken.Pietje schreef:En daar gaan al die zogenaamde experts die voorspelden dat Twente Ajax wel even op zou rollen.

Moderator: mods
Ja ik ga er maandag om half 9 eens goed voor zitten hoe van der Gijp en Derksen hun woorden moeten inslikken.Pietje schreef:En daar gaan al die zogenaamde experts die voorspelden dat Twente Ajax wel even op zou rollen.
Volgens vd Boog konden we toch geen kampioen meer worden?LucaS schreef:
Felicitaties ook aan vd Boog en Blind, de mannen die moeten oprotten
Net als volgens half AT inderdaadjamie schreef:Volgens vd Boog konden we toch geen kampioen meer worden?LucaS schreef:
Felicitaties ook aan vd Boog en Blind, de mannen die moeten oprotten![]()
Ik heb zeker een paar traantjes weggepinkt. Eindelijk weer de titel, eindelijk de 3e ster!!!!jamie schreef:Heeft er iemand tranen?
Was inderdaad geweldig bezig. Absolute topwedstrijd. Dé leider in het veld. Eindelijk de grote sterkhouder. In zo'n cruciale wedstrijd met al die druk erop. Hij stond er. En hoe! Klasse. Het zou me verbazen als de aanbiedingen nu niet binnenstromen met al die scouts op de tribunes. Ik ga ervan uit dat we die volgend seizoen kwijt zijn.wimpey schreef: Verder was deze pot een open sollicitatie van Vertonghen naar een grote club. Speelde grandioos.
generaal schreef:PSV een aartsrivaal? Ik maar denken dat PSV slechts een concurrent is, en die rivaliteit eenzijdig vanuit Eindhoven wordt beleefd..
Ik denk dat je gebeden gehoord zullen worden en dat Rutten z'n spullen pakt. Morgen ofzo...generaal schreef:PSV een aartsrivaal? Ik maar denken dat PSV slechts een concurrent is, en die rivaliteit eenzijdig vanuit Eindhoven wordt beleefd..
Gefeliciteerd, ouwe!!999 schreef:HET DAK IS ERAF![]()
![]()
![]()
VOETJEEE!!!!!!!!!!!!! WEEEEEEEEEEE ZIJN DEEEEEEEEEEEEE KAMPIOEN, WE ZIJN DE KAMPIOEN!999 schreef:HET DAK IS ERAF![]()
![]()
![]()
We zijn de beste van Amsterdam,wimpey schreef:Gefeliciteerd, ouwe!!999 schreef:HET DAK IS ERAF![]()
![]()
![]()
Na al die jaren zijn we weer eens de beste.
Peter schreef:Volgens TV-Oost gaat het gerucht dat Ooijer helemaal niet mocht spelen.
Niet door mij. Psv is wat mij betreft vanaf midden jaren 70 de grote rivaal van Ajax voor de titels. F. is alleen maar een stammenoorlogkwestie. Az was een paar keer een passant. Twente is goed bezig de laatste jaren, maar het is afwachten hoe dat verder wordt uitgebouwd.generaal schreef:PSV een aartsrivaal? Ik maar denken dat PSV slechts een concurrent is, en die rivaliteit eenzijdig vanuit Eindhoven wordt beleefd..
Ik hoop het, maar vrees dat hij z'n contract wil uitdienen (want welke club wil hem 'overnemen'?) en PSV de poen er niet voor over heeft om hem af te kopen.. Zolang hij PSV nog traint, post ik in ieder geval niet meer in het PSV-topic.wimpey schreef:Ik denk dat je gebeden gehoord zullen worden en dat Rutten z'n spullen pakt. Morgen ofzo...generaal schreef:PSV een aartsrivaal? Ik maar denken dat PSV slechts een concurrent is, en die rivaliteit eenzijdig vanuit Eindhoven wordt beleefd..