Spanje

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

wimpey

Re: Spanje

Bericht door wimpey »

Bertje schreef:Prima speler natuurlijk.
Wat heb jij toch met trage middenvelders met een te lage snelheid van handelen als Maduro, Vormer en El Ahmadi? :excited.gif:
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Baal ervan dat Rossi naar Barca dreigt te vertrekken.Vind ik een leuke voetballer, maar bij Barcelona mag die jongen, voor zijn transfersom van 30 miljoen, de bank warm houden. En maar klagen dat Real zo'n koopclub is haha. Voor de spitspositie in drie jaar tijd Zlatan, Villa en nu weer Rossi kopen. Kosten? Ruim boven de 100 miljoen Euro.
Lionel

Bericht door Lionel »

140 ofzo toch? Maar voor Zlatan krijgen ze nog geld toch neem ik aan.

Kan de UEFA er niks aan doen?
IK GELOOF!!!!!!
peter

Bericht door peter »

Zlatan 45 miljoen (plus Eto'o).
Villa 40 miljoen
Rossi 40 miljoen (of 30 plus Bojan).

Foi.
LucaS

Bericht door LucaS »

Kutclub
I think I lost my fucking headache
Lionel

Bericht door Lionel »

Gelukkig doen ze er wel wat mee.

Wat Real liet zien :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!
peter

Bericht door peter »

De zoveelste voetbalshow van Real en Ronaldo.
generaal

Bericht door generaal »

Ronaldo nu eenzaam in de boeken. Wat een geweldenaar!
Lionel

Bericht door Lionel »

Zouden jullie hem voor 180 miljoen verkopen?
IK GELOOF!!!!!!
Arthur

Spanje

Bericht door Arthur »

Rishi schreef:Zouden jullie hem voor 180 miljoen verkopen?
Nee, waarom? Madrid heeft geen last van zijn schulden, dus waar hebben ze die inkomsten voor nodig?
Lionel

Bericht door Lionel »

Geen last van schulden?

Misschien om 3 toppers te kopen? Centrale middenvelder, spits en rechts of linkshalf.. Ik zeg maar wat hoor.

180 miljoen... Pffff gaat toch nergens meer over?
IK GELOOF!!!!!!
LucaS

Bericht door LucaS »

Obscene bedragen
Baseman

Bericht door Baseman »

Dat gaat inderdaad echt nergens over, die achterlijke miljardairs verpesten het voetbal...
LucaS

Bericht door LucaS »

Kom Vertonghen maar ophalen, 160 miljoen en hij is van City! :hypocrite.gif:
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Ik zie het (kennelijk) principiële verschil tussen 180 miljoen en 18 miljoen en 1,8 miljoen eerlijk gezegd niet zo.
Arthur

Spanje

Bericht door Arthur »

Rishi schreef:Geen last van schulden?
Geen last van *zijn* schulden. Ze kopen nu ook al wat ze willen, ondanks de rode cijfers, dus die inkomsten maken niet zoveel uit.
Lionel

Bericht door Lionel »

Haha inderdaad :biggthumpup.gif:
IK GELOOF!!!!!!
wimpey

Bericht door wimpey »

Rishi schreef: Misschien om 3 toppers te kopen? Centrale middenvelder, spits en rechts of linkshalf.. Ik zeg maar wat hoor.
En wie wordt dan de vervanger van Ronaldo? Die jongen is een van de besten aller tijden. Ongelooflijk snel, extreem goede balbehandeling, fantastisch scorend vermogen, uitstekende kopper, fysiek uitstekend en hij werkt ook nog eens hard voor het team. Die moet je als RM zijnde niet willen verkopen, want je kunt hem niet vervangen.

Barcelona zal Messi ook niet voor 250 mio willen verpatsen.
gaizka

Bericht door gaizka »

Málaga vol vertrouwen over vastleggen Van Nistelrooy
25/05/2011 16:41

Málaga stelt alles in het werk om Ruud van Nistelrooy aan te trekken. De 34-jarige spits beschikt bij Hamburger SV over een aflopende verbintenis en heeft een belangrijke beslissing voor de boeg. De Nederlander wil op het hoogste niveau actief blijven, maar moet wel het juiste besluit nemen aangezien zijn nieuwe werkgever waarschijnlijk ook zijn laatste is.

De clubleiding van Málaga is inmiddels naar Duitsland gevlogen om te onderhandelen met het kamp Van Nistelrooy. Directeur Antonio Fernandez is vol vertrouwen over een goede afloop. 'Het ziet er goed uit. We hebben nog geen definitief akkoord, maar Van Nistelrooy vertelde ons al wel dat hij vertrouwen heeft in de koers die wij met Málaga hebben ingezet.'

Met de laatste zinsnede doelt Fernandez op de steenrijke eigenaar van de Spaanse club: sjeik Abdullah Bin Nasser uit Qatar. Mede dankzij zijn investeringen sloot de ploeg in Spanje af als nummer elf. Voor het nieuwe seizoen is voldoende geld beschikbaar om meer topspelers binnen te halen bij de ambitieuze club.

Van Nistelrooy bedankte onlangs nog voor een terugkeer bij PSV. Málaga is naar verluidt niet de enige club die de Nederlander wil vastleggen. Ook Tottenham Hotspur zou warme belangstelling hebben voor de spits.

Bij Málaga is Manuel Pellegrini de trainer. De oefenmeester stond ook even aan het roer toen Van Nistelrooy bij Real Madrid rondliep. Bij de Koninklijke moest de Nederlander het destijds doen met een rol op het tweede plan.
Toch apart dat hij op deze leeftijd zo'n club verkiest boven PSV...
Justin
Contacteer:

Bericht door Justin »

Tja, zo'n vent speelt liever tegen Barcelona, Real Madrid en Valencia dan Roda JC, Heerenveen en Groningen. Ergens begrijp ik dat wel.

Daarnaast ligt het salaris bij Malaga natuurlijk vele malen hoger dan bij PSV: ze hebben sinds kort enorm veel geld. Zullen vast ook nog wel wat spectaculaire aankopen doen deze zomer. Ik gok dat dat best een leuk team wordt.
Lionel

Bericht door Lionel »

Inderdaad. Lekker weer. Mooie competitie. Meer geld. Simpel.

Schijnt dat ze bij Barca overigens bang zijn geworden. Madrid heeft Altintop vastgelegd :drecul.gif:
IK GELOOF!!!!!!
jabu

Spanje

Bericht door jabu »

Bovendien hebben ze nu weer ca. 50 milj. voor salarissen in Eindhoven en zijn de gevulde koeken daar veel lekkerder....

Het leven in Andalusia is toch geweldig en de competitie aantrekkelijk? Logisch dat hij voor Spanje kiest.
999

Bericht door 999 »

Cruijff zorgt voor opschudding
MADRID - Johan Cruijff heeft een dag voor de finale van de Champions League tussen Barcelona en Manchester United voor opschudding gezorgd. Hij speculeert in de Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport openlijk over een mogelijk vertrek van trainer Josep Guardiola. Het nieuws werd in Spanje groot gebracht.

„Hij heeft de laatste jaren hard gewerkt”, zegt Cruijff over de trainer van Barcelona. „Het zou mij niets verbazen als hij zondag ongeacht de uitslag van de finale zijn vertrek zal aankondigen.”

Cruijff lanceerde ook alvast een geschikte opvolger voor Guardiola. „Dat is Marco van Basten.”
Blij met de punten ...
LucaS

Bericht door LucaS »

Vriendjes promoten, gatver wat een kwal
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Van Nistelrooy gaat 6 miljoen verdienen bij Malaga

UPDATE Ruud van Nistelrooy voetbalt het komend seizoen voor Malaga. De Nederlandse aanvaller liet tegenover internationale media weten morgen bij de Spaanse club te worden gepresenteerd.

Van Nistelrooij, die vertrekt bij Hamburger SV, had eerder al aangegeven zijn loopbaan graag voort te willen zetten in Spanje. Afgelopen winter probeerde zijn oude werkgever Real Madrid de Brabander nog los te weken bij HSV. PSV hoopte tevergeefs op een terugkeer van de 34-jarige international in Eindhoven.

Malaga eindigde dit seizoen als elfde in de Primera Division. De club is eigendom van de sjeik Abdullah Bin Nassar Al-Thani, die grote plannen heeft. Van Nistelrooy is zijn eerste grote versterking. Naar verluidt gaat de spits 6 miljoen per jaar verdienen. De Nederlander tekent een eenjarig contract. Op basis van het aantal gespeelde wedstrijden kan hij een contract voor een tweede seizoen afdwingen.
www.ad.nl

:excited.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
Plaats reactie