MLB

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: MLB

Bericht door InnerHarbour »

Zeux schreef:Wij zitten waarschijnlijk begin augustus in Baltimore. Wat is ook alweer dat hotel dat op Camden Yards uitkijkt?
Hilton, wat verder weg HD inn. Hilton viel mij wat tegen, geen bijzondere kamer wel een leuk uitzicht.

Kaartjes zijn makkelijk. Wil je hoog zitten? Dan is raad ik Upper Box 322 of 324 aan, wel de tickets van $20 nemen, die andere zit je verder weg, wil je dichterbij zitten, via StubHub is alles te krijgen en zeker voor andere prijzen dan jij kent.

Tuurlijk vandaag weer gewonnen terwijl wij opnieuw bij de Tides zaten. :ajaxsmiley.gif:

Van der Hurk gooide voor de Tides, prima wedstrijd, 8 innings 4 hits en 2 runs waarvan 1 earned. Jammer wel verloren.

Vanavond op ESPN HD Cubs @ Fenway, even kijken.
YNWA
zeux

Bericht door zeux »

Fuck da hell, lekkere start in de BPG-league tegen jou IH. Geeft die eikel van een Arroyo 9 runs op in nog geen drie innings. :1evil.gif:

Gelukkig heb jij hem in de andere league tegen mij... :drecul.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
InnerHarbour

Pfffff puntje van mijn stoel gisterenavond, Zack had niet zijn beste 'stuff' meegenomen maar hield de O's in de wedstrijd waarna Adam Jones een 2 run walk off homer sloeg in de negende. Yard op zijn kop. Vanavond het weer.

BTW, intervieuw gelezen met de Mets owner, doet een paar aardige uitspraken. Dodgers II.................
YNWA
InnerHarbour

Gisteren had ik het idee dat ik naar een ander team zat te kijken, 8 runs in de vierde inning, is niets voor de O's. :ajaxsmiley.gif:

Vandaag naar NYC! Phillies gisteren in 19 innings, zijn lekker moe morgen.

Edit: zo inmiddels ingececked in het Barclay.
YNWA
InnerHarbour

Sweepje van de O's over Kansas, niet slecht, niet slecht. Terug op .500 met een roadtrip voor de boeg, ben benieuwd.
YNWA
zeux

Bericht door zeux »

Wij mogen gaan hopen dat niet ook Dickey op de DL komt.
Volgens mij begin ik een deja-vu te krijgen...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
InnerHarbour

De Mets, tja wat moet ik ervan zeggen buiten dat ik nooit het gevoel had dat ze hem zouden winnen.
YNWA
zeux

Bericht door zeux »

InnerHarbour schreef:De Mets, tja wat moet ik ervan zeggen buiten dat ik nooit het gevoel had dat ze hem zouden winnen.
Zat je bij die wedstrijd van gister?
Nee, ik ook niet echt, omdat de slagkracht ontbreekt, maar Pelfrey vrat echt letterlijk zijn handdoek op. 7 2/3 puike innings gooien en dan flikkert de bullpen het zo weg. Damn. Terwijl de bullpen van de Mets juist een paar weken terug hartstikke goed stond te gooien.

Net trouwens even op MLB.com naar de walk off squeeze play van de Brewers zitten kijken, met de inside the park homer daarvoor. You dig the long ball, maar ik hou toch ook wel erg van dit soort small ball.

Wanneer ben je weer terug?
InnerHarbour

Nu, 3 uurtjes geleden vanuit Parijs aangekomen.

Ik zag de bullpen erop komen en ja die waren goed maar je zag het aankomen, dat waren andere tegenstanders, dit zijn de Phillies.
YNWA
zeux

Bericht door zeux »

Je had nu in het stadion moeten zitten. :ajaxsmiley.gif:
8 runs in 2 innings, 10 hits... Die Worley wordt afgeslacht.

Nah, er zijn nog andere ploegen dan de Phils hoor. De pitch staff van hun is groots - althans de eerste vier -, maar hun hitting is niet zoveel beter dan bij andere teams.
zeux

Bericht door zeux »

Oeps. Dikke vette error Reyes. T is dat ie als een beest staat te spelen de afgelopen weken (moet tenslotte een trade verdienen deze zomer of anders een dik contract aan het einde van het jaar).
InnerHarbour

Man, man, man, het gaat weer helemaal de verkeerde kant op 5 wedstrijden verloren van Oakland en Seattle.
YNWA
Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel »

Ene Scott op DH? Wat is dat, waarom speelt Vladdy niet?
InnerHarbour

Dat is Luke Scott, een grotere redneck zal je niet snel vinden, vindt dat Obama eerst maar eens een geboortebewijs moet tonen en meer van die uitspraken over democraten. Vervolgens over vrijheid van meningsuiting beginnen. Is een prachtig iets hoor maar WGF, sla homeruns en houdt verder je muil, ik ben niet geïnteresseerd in je politiek.

O ja, Vladdy, gewoon een dag rust gekregen is de eerste dit seizoen als ik me niet vergis, hoop overigens dat hij nu het zomer wordt wat meer homeruns gaat slaan.
YNWA
Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel »

Meer HRs? Moeilijk. Hij zit natuurlijk wel in het laatste(?) jaar van z'n carriere terwijl hij ook nog eens jarenlang op slecht kunstgras heeft moeten spelen bij de Expos. Angels hebben hem 2 jaar terug niet voor niets laten lopen en vorig seizoen startte hij sterk bij Texas maar zat er ook een hoop verloop in. Dat gezegd hebbende hoop ik natuurlijk met je mee dat hij het goed gaat doen.
InnerHarbour

Fijne spelers hadden de 1986 Mets toch. :blush.gif:
YNWA
zeux

Bericht door zeux »

InnerHarbour schreef:Fijne spelers hadden de 1986 Mets toch. :blush.gif:
Boek niet gelezen? :ajaxsmiley.gif:
InnerHarbour

Sources: MLB, players talk realignment

Iets voor de Mets Art, 18 maal per jaar tegen de MFY en je bent eindelijk van die automatische outs af als de pitcher gaat slaan. Heb ik het nog niet eens over dat achterlijke over-managen van die NL managers en hun bullpen. :biggrin.gif:
YNWA
zeux

Bericht door zeux »

InnerHarbour schreef:Sources: MLB, players talk realignment

Iets voor de Mets Art, 18 maal per jaar tegen de MFY en je bent eindelijk van die automatische outs af als de pitcher gaat slaan. Heb ik het nog niet eens over dat achterlijke over-managen van die NL managers en hun bullpen. :biggrin.gif:
Dat zal 'm niet snel worden. En die AL East is al veel te overcrowded. Ik heb al eerder zo'n bericht gequote. Zal wel een westelijk gelegen Central team worden, anders raken ze met de time zones weer teveel in de knoop.

Ik vind die optie van geen divisies meer met 5 playoff plekken wel aardig. Alleen zit je dan weer wat je moet doen met al dat gevlieg naar de andere kant van wereld, als je de prime focus niet meer in de eigen regio legt.
InnerHarbour

Ik weet zeker dat Angelos tegen het opheffen van het niet gebalanceerde schema is. :biggrin.gif:
YNWA
InnerHarbour

Wat een zooitje daar bij de Dodgers, geweldige club met een mooi ballpark al denk jij daar wat anders over :smallgrin.gif: , he Dubbel? Een prachtige TV deal naar de klote omdat Selig, terecht, bang is dat het gedeelte zo in de scheiding gebruikt gaat worden.

Jij zit er daar wat dichter op, gaat het nog goedkomen?
YNWA
zeux

Bericht door zeux »

Kijk wie opduikt bij de Nationals! :neutral.gif:

Vanavond Angels-Dodgers. Zin an Dubbel?
InnerHarbour

Ja gezien, heeft een Orioles en Nederlands team verleden, ook een overeenkomst met Eenhoorn, een treurige, beide hebben een zoontje verloren.
YNWA
zeux

Bericht door zeux »

InnerHarbour schreef:Ja gezien, heeft een Orioles en Nederlands team verleden, ook een overeenkomst met Eenhoorn, een treurige, beide hebben een zoontje verloren.
Hij coachte het NL team op het EK (of WK weet ik niet meer) toen Eenhoorn afwezig was vanwege zijn zoontje.
En was hij ook niet mee met de OS een keer?

Nou ja, als je de Dirty Mets naar een WS kunt leiden, kun je de Nationals wel aan...

Afbeelding
zeux

Bericht door zeux »

Ik weet niet wat er in de Mets gevaren is, maar het gaat ineens als een tierelier.

Ze winnen series uit tegen de Rangers (eerste plaats AL West), rollen gisteren de Tigers (eerste plaats AL Central) in Detroit op en staan nu al weer 5-1 voor na de derde inning.

Deze maand winnen ze serie tegen Braves-Brewers (uit) -Braves (uit) -Athletics. Verliezen van Angels en gelijk tegen Pirates (2-2, uit). Juist on the road hadden ze grote problemen vorig jaar. En ze scoren véél. 14-5, 14-3, 9 runs, 8 runs. Het houdt maar niet op, terwijl ze vorig jaar juist de punten maar moeizaam bijeen sprokkelden.
Ze zijn er natuurlijk nog niet, liggen nog steeds 5 games achter op Atlanta, om van Phillies maar te zwijgen. Denk ook niet dat ze 2de gaan worden in de NL East, maar het gaat wel veul beter dan verwacht. For now.

Belangrijk is natuurlijk Reyes als leadoff. Die gaat als een dolle. Nu maar hopen dat hij het niet doet om een mooie trade te verdienen mid-season, maar hij heeft bezworen dat hij in de winter de open markt op wil (en dan zijn de Mets gezien vrees ik), dus hopelijk valt het mee en kakt hij na de AS-break niet in. Zolang hij scoort als hij nu doet en het team vanaf de eerste slagbeurt op sleeptouw neemt, vind ik het best.

Het is deze weken zowaar leuk om de Mets te kijken! :blub.gif:
Plaats reactie