Jöhnk schreef:Vond het in België altijd wel een goede spits. Staat echter bekend om zijn bijzonder lage IQ. Zijn appartement vloog een keer in de fik toen hij het plan had opgevat om indoor te gaan barbecuen.wimpey schreef:En dan Mbokani als vervanger halen.![]()
Die gast kan er echt helemaal niets van.
Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Het stinkt aan alle kanten!
Het feest is weer begonnen in Engeland. Suarez direct bepalend, na 5. Min een penalty uitgelokt, hoorde rood te zijn maar kreeg slechts geel. Penalty gemist door Luis, huizenhoog over. Direct binnen 5. Min. Scoort hij uit een vrije trap met het hoofd.
Blijft een fenomeen...
Blijft een fenomeen...
Liverpool speelt toch wel verdomd bedroevend voetbal, zeker nu Luis eruit is.
Hoefie07 schreef:Scoort hij uit een vrije trap met het hoofd. Blijft een fenomeen...
Zéker. Hoe dóet hij dat?
Het stinkt aan alle kanten!
40 miljoen pond voor Carroll, hilarisch 
Zo, maar dan net iets anders. 
- InnerHarbour
Pffff Arsenal speelt zeker 4 tempo’s te laag, worden weggeblazen tegen een goede ploeg en dat is Newcastle zeker niet
YNWA
Boring Arsenal. Het tempo ligt bijzonder laag.
Dom van Gervinho, laat zich provoceren.
- InnerHarbour
Arsenal gaat het niet worden. Die kunnen het nog moeilijk gaan krijgen tegen Udinese.
Pieters gaat echt alleen voor de poen naar Newcastle, een grauwe kloteploeg uit een grauwe klotestad, veel plezier daar.
Pieters gaat echt alleen voor de poen naar Newcastle, een grauwe kloteploeg uit een grauwe klotestad, veel plezier daar.
YNWA
De Gea is echteen groot talent maar hij gaat Man U punten kosten denk ik. Onzeker
IK GELOOF!!!!!!
Sergio Aguero valt in na 60 minuten en maakt 2 goals en geeft 1 assist, dat is debuteren!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
En Vorm speelde volgens de verhalen nog aardig ook. Ach ja die jongen krijgt in ieder geval de kans om zich in de kijker te spelen. Krijg zo bakken met ballen op zich af.
- Giacomo Puccini
Arsenal lijkt nog slechter dan vorig seizoen zelfs en Van Persie bewijst opnieuw een zeer middelmatige spits te zijn. Het gaat dit jaar tussen Man U, City en Chelsea, ook in die volgorde denk ik.
Ajax!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Er is sprake van dat Drogba misschien wel naar Spurs gaat. Als Ruiz dan ook nog naar Spurs gaat dan staat er echt wel een goed elftal.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- peter
Verdediging blijft zwaar behelpen.
- peter
Chelsea-WBA 0-1.
Maar het lag heus aan Ancelotti.
Ah Anelka 1-1.
Maar het lag heus aan Ancelotti.
Ah Anelka 1-1.
Chelsea mag nog van geluk spreken, West Brom had allang op 0-2 kunnen staan.
Net op dat moment komt Chelsea op 1-1.
Net op dat moment komt Chelsea op 1-1.
- peter
En bijna 2-1. Die goal gaat nog wel vallen.
Torres terecht gewisseld, speelde weer uiterst zwak.
- peter
Drogba valt alleen net zo zwak in. Sowieso is het zoeken naar aanknopingspunten bij Chelsea.
Mata lijkt me een goeie versterking. Vind Malouda namelijk ook niet echt sterk. OK, hij scoort, maar voor de rest is het niet veel,
Eerste overwinning, maar het houdt niet over. Ik denk dat ze daar de portemonnee nog wel trekken.
Mata lijkt me een goeie versterking. Vind Malouda namelijk ook niet echt sterk. OK, hij scoort, maar voor de rest is het niet veel,
Eerste overwinning, maar het houdt niet over. Ik denk dat ze daar de portemonnee nog wel trekken.
Snap niét dat die niét wat nieuwe spelers hebben gehaald. Mata, Modric, Aguero..
IK GELOOF!!!!!!
- Monkey Tonk
Kenny Dalglish lijkt me zo'n typische domme Engelse manager. Stelt hij Carroll op ipv Suarez. Een drama van een speler met geen enkel inzicht en nog minder techniek. Voordat Suarez inviel was Liverpool dus nooit gevaarlijk, op een kopballetje na. Met Suarez veranderde alles dramatisch. Opeens werd iedere aanval gevaarlijk, met snelle combinaties over de grond. Wat is hij goed geworden in positiespel zeg. Je zag echt het 'Ajax' denken dat het verschil maakte in de wedstrijd. Het was zo 5-0 geworden als Suarez de hele wedstrijd had gespeelt.
-
Demosthenes
Verbaasde me er al over dat hij niet in de basisopstelling stond.Bertje schreef:Suarez was niet fit.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".