en, de bandjes van je rollater nog hard genoeg ?.Zuidema schreef:Bedankt. Een paar keer per jaar heb ik nog wel eens een helder moment.

Moderator: mods
en, de bandjes van je rollater nog hard genoeg ?.Zuidema schreef:Bedankt. Een paar keer per jaar heb ik nog wel eens een helder moment.
Je hebt wat lucht uit de dame van de thuiszorg laten lopen ? ..Zuidema schreef:Nou nee. Met het regenachtige weer de afgelopen maanden heb ik er wat lucht uit laten lopen door de dame van de thuiszorg. Heb je toch meer grip op die natte stoepen en zo.
Tja, die is hier, mijn banden op aan het pompen ..Zuidema schreef:Kon ik maar lucht uit dat mens weg laten lopen... Waarom ik nou weer zo'n drietonner met een kont als een vliegdekschip krijg? In plaats van een lieftallige rondborstige blondine met blauwe ogen? Misschien toch maar eens wat meer premie betalen volgend jaar.
Laatste 4 wedstrijden 16 doelpunten gemaakt. Volgens mij liggen de grootste problemen niet voorin.Peter schreef:Hoezo moet Sulejmani nu opeens in de spits? Ik neem aan dat ze nu kiezen voor Bulyikin in de spits. Als die gozer als derde optie nu al niet in de basis komt, dan is het wel hele misse boel.
Boerrigter-Bulyikin-Sulejmani. Het houdt niet over.
Met je eens, hoor.LucaS schreef:Laatste 4 wedstrijden 16 doelpunten gemaakt. Volgens mij liggen de grootste problemen niet voorin.Peter schreef:Hoezo moet Sulejmani nu opeens in de spits? Ik neem aan dat ze nu kiezen voor Bulyikin in de spits. Als die gozer als derde optie nu al niet in de basis komt, dan is het wel hele misse boel.
Boerrigter-Bulyikin-Sulejmani. Het houdt niet over.