PSV - Ajax 18-09-2011
Moderator: mods
Re: PSV - Ajax 18-09-2011
Ik zie ons dit nog wel winnen. 

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hier moet/kun je dus gewoon winnen he. Het is allemaal niets bijzonders van beide kanten.
VDW moet eens leren verdedigen... wat een irritante vent is dat toch.. verdedigd voor geen meter mee, waardoor we telkens met een ondertal achterin zitten te kutten.
Die jongen staat daar toch gewoon te prutsen?999 schreef:Ja, natuurlijk .. maar goed . het zal wel ..Marillion schreef:Dat zou dan wat mij betreft wel vanwege het slechte werk van de verdediger zijn.

Nil volentibus arduum
Naarmate de helft vorderde beter gaan voetballen. Enoh voor Boilesen was gek genoeg geen verzwakking.
Tja, blijkbaar ben ik de enige die de duw ziet .. Maar nog maar een keertje dan .. Is gewoon een overtreding natuurlijk .. maar maakt me verder niks uit .. doe nog maar eentje zo ..Marillion schreef:Die jongen staat daar toch gewoon te prutsen?999 schreef:Ja, natuurlijk .. maar goed . het zal wel ..Marillion schreef:Dat zou dan wat mij betreft wel vanwege het slechte werk van de verdediger zijn.
Blij met de punten ...
Ajax dramatisch in het eerste kwart, psv in het tweede. Eredivisie in a nutshell.Peter schreef:Hier moet/kun je dus gewoon winnen he. Het is allemaal niets bijzonders van beide kanten.
Technisch is het echt heel slecht. Van beide kanten.
Heel slap verdedigd. Sig gebruikt goed z'n lichaam. En rondt het knap af. Boerrigter moet dan de 1-2 maken, zo'n kans miste is in Venlo ook al. Schot eindigde toen ook in het zijnet.Marillion schreef: Die jongen staat daar toch gewoon te prutsen?
Lange hoek opzoeken i.p.v. het dak van het doel.
Volgens mij was het meer dat PSV van slag was dan dat Ajax zoveel beter ging voetballen. Ben benieuwd hoe PSV uit de kleedkamer komt.
Wollt ihr den totalen Mensch?
De aanleiding voor de blessure van Tyton:
http://www.youtube.com/watch?v=yPd6T9Qt ... lay=1&fs=1
http://www.youtube.com/watch?v=yPd6T9Qt ... lay=1&fs=1
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Het wordt met het jaar slechter.....wimpey schreef:Ajax dramatisch in het eerste kwart, psv in het tweede. Eredivisie in a nutshell.Peter schreef:Hier moet/kun je dus gewoon winnen he. Het is allemaal niets bijzonders van beide kanten.
Technisch is het echt heel slecht. Van beide kanten.
15 mei 2011.
De wedstrijd interesseert me niet meer, ik moet steeds aan die arme Tyton denken. Die lag echt voor lijk op het veld. Afschuwelijk om te zien.
PSV van slag na dat incident. Logisch ook.
Ajax erg, erg matig. Sowieso een slecht niveau. Bij die goal van ons maakte Sigthorsson natuurlijk een overtreding. Maar ik wond me meer op over die goal van PSV. Onbestaanbaar wat onze verdediging daar aan het doen was.
PSV van slag na dat incident. Logisch ook.
Ajax erg, erg matig. Sowieso een slecht niveau. Bij die goal van ons maakte Sigthorsson natuurlijk een overtreding. Maar ik wond me meer op over die goal van PSV. Onbestaanbaar wat onze verdediging daar aan het doen was.

Het stinkt aan alle kanten!
Precies. Zie het net nog een keer en ik blijf er bij. Niets aan de hand. Geldig doelpunt.wimpey schreef:Heel slap verdedigd. Sig gebruikt goed z'n lichaam. En rondt het knap af. Boerrigter moet dan de 1-2 maken, zo'n kans miste is in Venlo ook al. Schot eindigde toen ook in het zijnet.Marillion schreef: Die jongen staat daar toch gewoon te prutsen?
Nil volentibus arduum
Ik zie echt geen overtreding van Sig, hoor. Geen idee wat die Marcelo doet.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Mij wel. Moeten hier gewoon de drie punten pakken.joey schreef:De wedstrijd interesseert me niet meer
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Enoh doet het tot nu toe gewoon goed. De Jong vind ik onzichtbaar. Ik zou hem eruit halen voor Lukoki/Serero en Eriksen terug naar het middenveld halen, want op de flank daar tegenover Pieters heeft hij geen enkele inbreng.
En Boerrigter is ook veel beter dan Manolev, moet daar veel meer gebruik van maken!
En Boerrigter is ook veel beter dan Manolev, moet daar veel meer gebruik van maken!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Hij springt tegen hem op in plaats van naar de bal en zet zijn arm er ook nog eens in. Dat wordt ook in Engeland gewoon afgefloten.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Precies. Heel erg sneu voor die Tyton, maar het zal me eerlijk gezegd eventjes jeuken. Na de wedstrijd maken we de balans op en valt het hopelijk mee met Tyton (en Boilesen).Thijs schreef:Mij wel. Moeten hier gewoon de drie punten pakken.joey schreef:De wedstrijd interesseert me niet meer
Marillion schreef:Precies. Zie het net nog een keer en ik blijf er bij. Niets aan de hand. Geldig doelpunt.wimpey schreef:Heel slap verdedigd. Sig gebruikt goed z'n lichaam. En rondt het knap af. Boerrigter moet dan de 1-2 maken, zo'n kans miste is in Venlo ook al. Schot eindigde toen ook in het zijnet.Marillion schreef: Die jongen staat daar toch gewoon te prutsen?
Helemaal mee eens. Gebruikte zijn lichaam gewoon knap, Marcelo staat daar gewoon te kutten...
- Ajaciedjuh
Boerrigter heeft Manulev in zijn zak, alleen jammer dat de schijts bijna alles tegen Boerrigter affluit. Manulev had 2x geel moeten hebben (misschien de 2e wel direct rood).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
PSV - Ajax 18-09-2011
Ik vond het wel een overtreding van Sig. En rood voor Manolev.
Dat heb ik ook. Stokstijf, lag ie. Echt angstig. Hopelijk heeft hij meer geluk dan Mihai Nesu.joey schreef:De wedstrijd interesseert me niet meer, ik moet steeds aan die arme Tyton denken.

Je zag dat het de spelers ook heeft beinvloed. Ajax vierde die goal vrij ingetogen.
Niet mee eens. Dit was als Wielaert die 2 jaar geleden liep te piepen na een duwtje van Koef. Daar moet je als verdediger maar mee omgaan. Marcelo timede ook nog eens verkeerd.Bij die goal van ons maakte Sigthorsson natuurlijk een overtreding.
Ik vroeg me wel af waarom Manolev Boerrigter een klap in het gezicht gaf na diens pass waaruit de goal ontstond.
Scheids is sowieso slecht. Die spelbedervende overtredingen op het middenveld (vasthouden/haken) waren (van beide kanten) ook gewoon geel.
Bulykin loopt warm... 

- Ajaciedjuh
Schijts
onder je ogen!

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."