Real Madrid - Ajax 27-09-2011
Moderator: mods
Re: Real Madrid - Ajax 27-09-2011
Wat een slechte scheidsrechters waren er toen in die tijd, he... 2 doelpunten afkeuren in zo'n duel...Valerius schreef:Op deze pagina van de NOS is de hele wedstrijd Real-Ajax uit '95 online te bekijken:
http://nos.nl/artikel/275667-realsuppor ... -ajax.html
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
-
Optimist: twintig minuten! Of schakel je pas over bij 3-0?Toppie schreef:Waarschijnlijk kunnen we na 20 minuten overschakelen naar een ander kanaal , ik geloof er helemaal niet in, wordt een domper. Maar blijven hopen
Het klassenverschil is te groot, hopen dat Ajax boven zichzelf kan uitgroeien, veel geluk heeft en RM de kansen mist; in dat geval is het een kleine, hoop voor de toekomst gevende nederlaag.Tegen Madrid zal het allemaal niet veel uitmaken want dan zal niemand veel aan doorschuiven toekomen. Dat wordt zo'n wedstrijd waar alle ajacieden handen en voeten en tandvlees tekortkomen.
Heb niet alles gelezen, maar Steef zal toch wel gemeld hebben dat RM niet zo veel voorstelt?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Watje.999 schreef:Kooouuddddddddddddd !!!

Brrrrrrrrrr.Opstelling. Real: Casillas (c); Sergio Ramos, Varane, Carvalho Arbeloa; Xabi Alonso Khedira, Cristiano Ronaldo Özil, Kaká, Benzema
Eigenlijk zouden clubs als Real met zulke schulden voor elke tig miljoenen 1 speler minder moeten mogen opstellen ..Zuidema schreef:Watje.999 schreef:Kooouuddddddddddddd !!!![]()
Blij met de punten ...
-
En er waren er zoveel geblesseerd/geschorst???D_skilled schreef:Brrrrrrrrrr.Opstelling. Real: Casillas (c); Sergio Ramos, Varane, Carvalho Arbeloa; Xabi Alonso Khedira, Cristiano Ronaldo Özil, Kaká, Benzema
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Bij RM-balbezit zijn we natuurlijk kansloos. Zoveel individuele klasse, dat kan Ajax van z'n levensdagen niet verdedigen.
Dus hoop ik dat Ajax bij balbezit wat durft. En kan.
Dan hou je weinig spelers over. Maar het is inderdaad buiten alle verhoudingen wat sommige clubs zich financieel (nog?) mogen veroorloven.999 schreef:Eigenlijk zouden clubs als Real met zulke schulden voor elke tig miljoenen 1 speler minder moeten mogen opstellen ..Zuidema schreef:Watje.999 schreef:Kooouuddddddddddddd !!!![]()
Ik heb hetzelfde. Dat het alsjeblieft niet weer op zo'n slachtpartij als vorig seizoen uitdraait, waarin ze aan flarden werden gespeeld. En dat Ajax nou wel wat meer tegenspel kan realiseren. En een volgens mij onvermijdelijke nederlaag wat beperkt kan houden in cijfers. Dat zou al een hele opluchting voor me zijn.wimpey schreef:Bij RM-balbezit zijn we natuurlijk kansloos. Zoveel individuele klasse, dat kan Ajax van z'n levensdagen niet verdedigen.
Ach... ook al speelt RM met 9 man.. dan nog verliest Ajax met een nulletje of 3
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
- SylvievdVaart
Yeah baby!LucaS schreef:HEUHEUHEHUEHUEHEHEUKJJJ!
HEUHEUHEHUEHUEHEHEUKJJJ!
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Je houdt je hart vast. Een nederlaag tot een 2-0/3-0 beperken zou uitstekend zijn. Hopelijk wordt het geen zelfkastijding.
Hoi hoi Syl is in verwachting, gefeliciteerd SylSylvievdVaart schreef:Yeah baby!LucaS schreef:HEUHEUHEHUEHUEHEHEUKJJJ!
HEUHEUHEHUEHUEHEHEUKJJJ!

Blij met de punten ...
Slechter dan vorig jaar kan niet. RM - Ajax, Benfica - psv, Villarreal - Twente: we hoeven ons geen illusies te maken v.w.b. clubs uit NL.Zuidema schreef: Ik heb hetzelfde. Dat het alsjeblieft niet weer op zo'n slachtpartij als vorig seizoen uitdraait, waarin ze aan flarden werden gespeeld. En dat Ajax nou wel wat meer tegenspel kan realiseren. En een volgens mij onvermijdelijke nederlaag wat beperkt kan houden in cijfers. Dat zou al een hele opluchting voor me zijn.
Ik hoop dat Ajax wat durft en wat kan bij balbezit. Ik hoop dat Ajax laat zien dat het als elftal beter is dan een jaar geleden. Bij balbezit lef tonen, vooruit spelen en doorbewegen.
Als psv-fan hou je je hart vast? Find that hard to believe...D_skilled schreef:Je houdt je hart vast. Een nederlaag tot een 2-0/3-0 beperken zou uitstekend zijn. Hopelijk wordt het geen zelfkastijding.
Het is voor het Nederlands voetbal niet te hopen dat Ajax hard afgaat. Maar goed, tegen dit Real Madrid is weinig kruid gewassen.
Dat gevaar bestaat tegen een ploeg uit de top-3 van de wereld. Ajax moet dit keer wél genieten en wel wat durven en kunnen in balbezit.D_skilled schreef:Het is voor het Nederlands voetbal niet te hopen dat Ajax hard afgaat.
Ze wonnen niet van Levante en Santander, het zijn ook maar mensen, geen machines.Maar goed, tegen dit Real Madrid is weinig kruid gewassen.
- Ajaciedjuh
Misschien kan de bal vanavond beter vierkant zijn!999 schreef:Bal is natuurlijk wel rond

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Geen kansen weg geven, goed druk vooruit zetten en we winnen de partij.
Zonder dollen, we moeten genieten en vrijuit voetballen. We hebben niets te verliezen, dus ik hoop niet op vele ziekenhuisballen die naar angst ruiken.
Veel kijkplezier naar Ajax en natuurlijk C. Ronaldo!

Zonder dollen, we moeten genieten en vrijuit voetballen. We hebben niets te verliezen, dus ik hoop niet op vele ziekenhuisballen die naar angst ruiken.
Veel kijkplezier naar Ajax en natuurlijk C. Ronaldo!
AFCA!
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Middenveld Eriksen/Febo/De Jong... wie van de drie gaat Real tegenhouden?
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
666 schreef:Middenveld Eriksen/Febo/De Jong... wie van de drie gaat Real tegenhouden?
666, we gaan uit van eigen kracht .. We tikken RM helemaal moe en slaan daarna toe ..
Blij met de punten ...
Febo nog wel.. je bent al bijna net zo grappig als toppie 

Met de grote rondo er voor zorgen dat Real geen seconde deze wedstrijd in balbezit komt. Op de aftrap na natuurlijk. Dan hebben we nergens last van.666 schreef:Middenveld Eriksen/Febo/De Jong... wie van de drie gaat Real tegenhouden?