Kolbeinn Sigthórsson
Moderator: mods
Re: Kolbeinn Sigthórsson
Het lijkt me in ieder geval zaak om zo snel mogelijk de huidige mensen in de medische staf eruit te knikkeren en kundige mensen binnen te halen. Ook tegen een hoge prijs.
Misschien was het ook gewoon niet zo'n goed idee om flink te investeren in een speler die nog nooit een vol seizoen heeft gemaakt. De een is nou eenmaal blessuregevoeliger dan de ander. Het lijkt me dat er wel een probleem met de medische staf in combinatie met de trainingsaanpak is. Volgens mij zijn dingen als hamstringblessures typisch 'trainbaar'. Maar ja, als er eens iets goed gaat bij Ajax dan wordt dat meteen als vanzelfsprekend aangenomen, terwijl het dat niet is.
Wollt ihr den totalen Mensch?
We hebben nog behoorlijk weinig aan deze gozer gehad. Je zou zelfs bijna vergeten dat hij een vooraanstaand lid van de Ajax selectie is.
Toen hij nog meedeed was ik in ieder geval aardig tevreden over hem.
Hier nog een. Gaan we veel plezier aan beleven 2e seizoenshelft.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Goede speler en harde werker, maar of een labiel Ajax er de oorlog mee gaat winnen betwijfel ik. Was in de wedstrijden dat hij vrijwel geen aanvoer kreeg nagenoeg onzichtbaar.
Uitstekende spits voor Ajax.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zeker. Hopelijk wordt z'n bijnaam niet "de man van ijs".
Het is wat hem betreft maar goed dat de winterstop er aan komt. Want vanwege de druk zie ik het anders zomaar gebeuren dat hij te snel terugkeert en weer terugvalt. We hebben er op de lange termijn belang bij om hem de tijd te geven om goed te herstellen.
Nil volentibus arduum
Tot volgend seizoen....
Wat de medische staf te maken heeft met een speler die een hoge blessuregevoeligheid heeft begrijp ik niet ..
Blij met de punten ...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Klotenieuws zeg.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Opgebrand door z'n deelname aan het EK onder-21. Eriksen en Boilesen lopen ook op hun tandvlees.
KUT! Samen met Boerrigter onze beste aanvaller.
Belachelijk dat er geen nieuwe spits wordt bijgehaald in de winterstop!
Bulykin is het enige alternatief en die is eigenlijk pinchhitter, Siem en Nicolas zijn natuurlijk geen spitsen, die hebben daar niets te zoeken!
Moeten we misschien niet iets gaan doen? Goedkoopste zou een huurspeler terughalen (Cvita of Castilion?) of toch maar El Hammie?
Bulykin is het enige alternatief en die is eigenlijk pinchhitter, Siem en Nicolas zijn natuurlijk geen spitsen, die hebben daar niets te zoeken!
Moeten we misschien niet iets gaan doen? Goedkoopste zou een huurspeler terughalen (Cvita of Castilion?) of toch maar El Hammie?
- Jinne
- Site Admin
Wat wil je dan? Een spits kopen? Dan heb je straks twee spitsen voor volgend seizoen. Bovendien moet je flink in de buidel tasten.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Daarom geef ik aan dat we misschien een huurspeler moeten terughalen.Jinne schreef:Wat wil je dan? Een spits kopen? Dan heb je straks twee spitsen voor volgend seizoen. Bovendien moet je flink in de buidel tasten.
Als we iemand kopen dan zou het een multifunctionele speler moeten zijn.
Rechtsbuiten en spits ofzo (ala Suarez) zodat deze zich volgend seizoen op de positie van Sulejmani kan richten als Sigi weer fit is.
Benieuwd wie er gaat spelen straks: Siem of Bulykin. Bulykin moest immers komen omdat we geen spits hadden achter Goalbeinn.
Ik verwacht Siem in de spits. We kunnen ook Eriksen een keer proberen en Siem op de plek van Eriksen zetten.
Ik verwacht Siem in de spits. We kunnen ook Eriksen een keer proberen en Siem op de plek van Eriksen zetten.
Siems beste positie is op de tribune! Ik snap nog steeds niet waarom Frank zoveel vertrouwen in die jongen heeft!De Dominee schreef:Benieuwd wie er gaat spelen straks: Siem of Bulykin. Bulykin moest immers komen omdat we geen spits hadden achter Goalbeinn.
- Jinne
- Site Admin
15 mei vergeten? Ik zou als er niemand bij komt in ieder geval met Siem beginnen. Boeli dan altijd als pinch hitter achter de hand houden.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
één goede wedstrijd maakt nog geen goede speler! :-)Jinne schreef:15 mei vergeten? Ik zou als er niemand bij komt in ieder geval met Siem beginnen. Boeli dan altijd als pinch hitter achter de hand houden.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Jammer dat Co weg is, anders hadden we De Jong misschien kunnen verleiden.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Thijs schreef:Klotenieuws zeg.
Idd! :(