D-Silled = Fred Rutte? Is hij wel geil voor de goal?D_skilled schreef:Hij kan wel voetballen, maar verdedigend vind ik hem zo zo. Hij doet me denken aan Ryan Donk. Zitten beide niet hoog in de concentratie.

Moderator: mods
D-Silled = Fred Rutte? Is hij wel geil voor de goal?D_skilled schreef:Hij kan wel voetballen, maar verdedigend vind ik hem zo zo. Hij doet me denken aan Ryan Donk. Zitten beide niet hoog in de concentratie.
wimpey schreef:Maar psv is geen koopclub meer, volgens Brands!
Dit dus.D_skilled schreef:Zanka is niet zo goed. Niet significant beter dan Marcelo.
Dat eerste moet je uitleggen. Dat tweede niet. Join the club.Oscarito schreef: Als ie van Gaal binnenhaalt ben ik helemaal klaar met PSV ook al vind ik hem een geweldige trainer. Sowieso is het gevoel al jaren minder aan het worden door het wanbeleid (ja!) dat ze voeren.
Dus moet Brands guts tonen. 1 of 2 jaar Bommel in z'n nadagen of 2 jaar LvG, die van psv eindelijk een club maakt die ook heeft voor jeugdspelers. Ik zou het wel weten in Brands' positie.Benji schreef:Dan wordt 'ie met pek en veren het Philips-stadion uit gedreven. Van Bommel wil dan immers niet meer komen...
Ik zou voor Van Bommel gaan, Derksen en De Telegraaf achter je, Eindhovens dagblad. Jeugdspelers? Waarom? Heb je spelers nodig vraag je het geld aan de gemeente, kun je door andere clubs opgeleide spelers halen.Dus moet Brands guts tonen. 1 of 2 jaar Bommel in z'n nadagen of 2 jaar LvG, die van psv eindelijk een club maakt die ook heeft voor jeugdspelers. Ik zou het wel weten in Brands' positie.
Van Gaal past totaal niet bij het idee wat ik van de clubcultuur van PSV heb. En ja, ik ben nog een oude sentimentele zak die niet alleen kijkt naar commercie en resultaten.wimpey schreef:Dat eerste moet je uitleggen. Dat tweede niet. Join the club.Oscarito schreef: Als ie van Gaal binnenhaalt ben ik helemaal klaar met PSV ook al vind ik hem een geweldige trainer. Sowieso is het gevoel al jaren minder aan het worden door het wanbeleid (ja!) dat ze voeren.
Louis is een man die jeugd een kans geeft. Wanneer psv Dickie binnenhaalt, kan 'psv is geen koopclub meer' definitief achter slot en grendelt.
psv zou er zeer verstanding aan doen LvG als trainer binnen te halen. Eens kijken of Brands daar de guts voor heeft.
Geen topsportklimaat dus, net als hier. Als je er niets voor wil opofferen moet je ook niet zeuren over het uitblijven van succes.Oscarito schreef:Van Gaal past totaal niet bij het idee wat ik van de clubcultuur van PSV heb. En ja, ik ben nog een oude sentimentele zak die niet alleen kijkt naar commercie en resultaten.wimpey schreef:Dat eerste moet je uitleggen. Dat tweede niet. Join the club.Oscarito schreef: Als ie van Gaal binnenhaalt ben ik helemaal klaar met PSV ook al vind ik hem een geweldige trainer. Sowieso is het gevoel al jaren minder aan het worden door het wanbeleid (ja!) dat ze voeren.
Louis is een man die jeugd een kans geeft. Wanneer psv Dickie binnenhaalt, kan 'psv is geen koopclub meer' definitief achter slot en grendelt.
psv zou er zeer verstanding aan doen LvG als trainer binnen te halen. Eens kijken of Brands daar de guts voor heeft.
Advocaat gaat echt niet bij een club aan de slag die geen budget voor aankopen heeft. Kijk al zijn clubs erop na, hij heeft overal veel gekocht. M.n. bij Rangers. Veel miskopen vooral.Bertje schreef:Volgens mij past Advocaat ook best wel bij de huidige selectie van PSV. Het is sowieso een utopie dat PSV opeens volop de opleiding zou omarmen, volgens mij. Advocaat zou een prima keus zijn. PSV heeft een uitstekende selectie, ook als Labyad gratis de deur uitloopt en er niemand voor terugkomt. Er moet geoogst worden.
Met deze groep absoluut. Maar wat als het dit jaar niet lukt om kampioen te worden? Of desnoods via de achterdeur van de voorronde plaatsing voor de CL af te dwingen. Er is stevig geïnvesteerd in de hoop dat ze daarmee resultaat behalen. De gemeente blijft niet aan de gang. Als er wederom dikke verliezen volgen kan er een moment komen dat de club moet besluiten om de beste spelers weer te verkopen.Bertje schreef:Wat allemaal moeten gaan betalen? PSV kan met deze selectie prima kampioen van Nederland worden.
Het uitblijven van succes maakt me op zich niet eens zo heel veel uit, de manier waarop daarentegen...Le T. schreef: Geen topsportklimaat dus, net als hier. Als je er niets voor wil opofferen moet je ook niet zeuren over het uitblijven van succes.
'Als we Keje Molenaar bij Ajax zien, is een advocaat bij PSV misschien toch niet zo'n goed idee.' - Sanders.Bertje schreef:Volgens mij past Advocaat ook best wel bij de huidige selectie van PSV. Het is sowieso een utopie dat PSV opeens volop de opleiding zou omarmen, volgens mij. Advocaat zou een prima keus zijn. PSV heeft een uitstekende selectie, ook als Labyad gratis de deur uitloopt en er niemand voor terugkomt. Er moet geoogst worden.
Nee, wij speelden donderdag als een stel angsthazen inderdaad. Mafkees.GangstaRiB schreef:Als je dat vergelijkt met die angsthazen van ons. Feyenoord voetbalt met de borst vooruit.
Aahh.. ik begrijp dat de wedstrijd tegen een jeugdig en ongemotiveerd Man Utd dat geen ene REET om de Europa League geeft, de maatstaf wordt?Arthur schreef:Nee, wij speelden donderdag als een stel angsthazen inderdaad. Mafkees.GangstaRiB schreef:Als je dat vergelijkt met die angsthazen van ons. Feyenoord voetbalt met de borst vooruit.
Hmm, één wedstrijd in Manchester dat er wat pit in de ploeg zat (zouden een aantal spelers zich in de kijker hebben willen spelen?) en meteen is de totale passiviteit en lamlendigheid in het spel in de rest van het seizoen vergeten?Arthur schreef:Nee, wij speelden donderdag als een stel angsthazen inderdaad. Mafkees.GangstaRiB schreef:Als je dat vergelijkt met die angsthazen van ons. Feyenoord voetbalt met de borst vooruit.