Miralem Sulejmani
Moderator: mods
Re: Miralem Sulejmani
Geloof best dat die knie van Sulejmani niet al te best is, moet toch een oorzaak zijn voor zo een groot verval.
Misschien net zo gehyped in de tijd dat ie bij Heerenveen speelde als de IPAD en andere tablets nu ..
( Haal er dat prijskaartje maar eens vanaf, dan kijk je al heel anders naar Sulejmani )

Blij met de punten ...
- InnerHarbour
Tis gewoon een luie hond de eerste twee jaar is hij te vet geweest en nu hij eindelijk wat op gewicht is heeft hij weer pijn, OKWW.
YNWA
-
Je kon al weken zien dat ie niet fit was. Hem uitmaken voor luie hond.. tjsa....
Ik heb met em te doen. Die knie is overduidelijk niet goed. Heeft Mickey zich stilgehouden en z'n best gedaan ondanks de pijn? Als je de laatste wedstrijden ziet, moet dat haast wel.
Ik heb met em te doen. Die knie is overduidelijk niet goed. Heeft Mickey zich stilgehouden en z'n best gedaan ondanks de pijn? Als je de laatste wedstrijden ziet, moet dat haast wel.
Whitey on the moon.
weet niet of dit een goed idee is. als hij hetzelfde of minder gaat verdienen prima, maar niet als er meer moet worden betaald.Ajax in gesprek met Sulejmani over contractverlenging
7 april 2012 AD
Ajax gaat binnenkort om de tafel met Miralem Sulejmani, zo meldt het Algemeen Dagblad. Een eerste gesprek met de zaakwaarnemer is reeds gepland om te praten over contractverlenging. Ajax wil het contract van de aanvaller graag openbreken en verlengen, mede om te voorkomen dat Sulejmani over een jaar gratis kan vertrekken.
Hij is momenteel niet veel waard, hij zou misschien voor 5 mln kunnen worden verkocht, als hij verlengd en er volgend seizoen 20 inschopt is hij misschien meer waard...
Hoeft van mij niét verlengd te worden. Verlies nemen komende zomer.
IK GELOOF!!!!!!
Hoeft van mij ook niet verlengd te worden.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Als je zijn transfersom vergeet, is het op zich best een aardige speler voor Ajax. Van mij mag hij blijven.
Hij is na Boerrigter onze beste buitenspeler.
Je kunt beter onderaan je selectie snijden. Ozbiliz en Ebecilio vervangen door spelers die beter zijn dan Sulejmani bijvoorbeeld. Op die manier kun je stappen maken.
Mee eens, al ligt de marktwaarde van Sulejmani natuurlijk hoger.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Hoe zie je dat voor je? Een groot talent (19-20 jaar) of een speler als Narsingh? Denk dat het een dure grap wordt. Ik zou liever zien dat Sulejmani nog verkocht wordt voor een paar miljoen en dat we van dat geld Assaidi halen.
IK GELOOF!!!!!!
Ja, want we hebben naast Boerrigter nog een linksbuiten nodig!
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
Sulejmani is in potentie een van de betere Ajacieden. Als je Boerrigter op links hebt, kun je Mickey vrij goed op rechts kwijt. Kan me de wedstrijden tegen Anderlecht herinneren waarbij hij constant achter de verdediging vandaan kwam en met een goede steekpass alleen voor de keeper stond.
Ik heb alleen geen idee wat ie verdiend (zal wel een van de hoogste zijn) en ik heb geen idee wat zijn fysieke gesteldheid is. Maar we zullen voorgoed de Sulejmani van die ene wedstrijd tegen Heerenveen moeten vergeten.
Ik heb alleen geen idee wat ie verdiend (zal wel een van de hoogste zijn) en ik heb geen idee wat zijn fysieke gesteldheid is. Maar we zullen voorgoed de Sulejmani van die ene wedstrijd tegen Heerenveen moeten vergeten.
Whitey on the moon.
Assaidi is rechtsbenig. Kan prima op rechts.De Dominee schreef:Ja, want we hebben naast Boerrigter nog een linksbuiten nodig!
IK GELOOF!!!!!!
VI/AS

Pff, die heeft dus gewoon een miljoentje of 30 gekost in totaalSulejmani verdiende al bijna 10 miljoen
Door sv, 23 mei 2012 11:09, 323 views, Bron: VI
Miralem Sulejmani heeft bij Ajax al bijna tien miljoen opgestreken. Als de Serviër volgend seizoen, als zijn contract afloopt, vertrekt heeft hij tien miljoen in de pocket ontvangen inclusief bonussen.
Sulejmani ontvangt momenteel 1,8 miljoen euro bruto, dat schrijft Voetbal International. Ajax maakt hem deze week duidelijk wat hij bij Ajax kan verdienen als hij een nieuw contract tekent. Dat zal lager zijn dan dat hij momenteel verdient. De club wil de salarissen terugbrengen.
Ajax loopt het risico dat Sulejmani, die 17,9 miljoen euro kostte inclusief makelaarsfee, volgend jaar transfervrij de deur uitloopt. Misschien moeten de Amsterdammers toch maar wat bijlappen om er later meer voor terug te krijgen.

Als er een club is die interesse heeft ben ik voor verkoop. Maar dat kunnen we gezien zijn salaris waarschijnlijk wel vergeten.
Verlengen heeft niet mijn voorkeur. Neem dan maar gewoon je verlies en laat 'm de deur uitlopen. Je kunt wel weer een contract uitdelen in de hoop dat je later nog wat gaat terugzien van je investering maar die jongen is gewoon niet goed genoeg. De positieve optredens over al die jaren zijn slechts incidenten.
Verlengen heeft niet mijn voorkeur. Neem dan maar gewoon je verlies en laat 'm de deur uitlopen. Je kunt wel weer een contract uitdelen in de hoop dat je later nog wat gaat terugzien van je investering maar die jongen is gewoon niet goed genoeg. De positieve optredens over al die jaren zijn slechts incidenten.
Nil volentibus arduum
Naar de maatstaven van MvB / DB een transfersom en dito salaris. Gefiatteerd door rekenmeester Slop.Benji schreef: Pff, die heeft dus gewoon een miljoentje of 30 gekost in totaal

Meest likely scenario lijkt me dat ie niet verlengt, niet vertrekt deze zomer en dat Ajax hoopt dat ie in de komende winterpauze nog een habbekrats oplevert.
Volgens AN heeft 'ie inmiddels een verlaagde aanbieding gehad. Nu maar hopen dat z'n ego daar te groot voor is.
Nil volentibus arduum
Ongelofelijk hoe sommigen hier blijkbaar van vooroordelen in leven blijven (you listening, Wimpey?)
Staat volgens AjaxCafe.nl in de belangstelling van Galatasaray. Ik durf het haast niet te hopen...
http://www.ajaxcafe.nl/Nieuws/Recordaan ... rkije-475/Miralem Sulejmani zet zijn nog jonge loopbaan mogelijk voort in bij Galatasaray. De linksbenige rechtsvoor van Ajax zou een lucratieve deal gemaakt hebben met de Turken en zou een salaris van 2,5 miljoen per jaargang verdienen.
De Serviër kwam in 2008 over van SC Heerenveen naar Ajax, voor een recordbedrag van zo'n 16 miljoen euro. Echter kreeg 'Mickey' het verwijt te weinig uit te voeren voor zijn geld en kon eigenlijk nog nooit de verwachtingen waarmaken. Sulejmani is momenteel grootverdiener bij Ajax met 1,8 miljoen euro salaris per jaar, maar de Amsterdammers zijn niet in staat dat bedrag blijven te betalen.
Galatasaray zou slechts 6 miljoen neer willen leggen voor Sulejmani. Door de torenhoge transfersom die Ajax ooit betaalde, lijkt Ajax nooit of te nimmer akkoord te gaan met de som. Sulejmani ligt nog vast tot de zomer van 2013.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Jinne
- Site Admin
Ook Amrabat en Assaidi staan in de belangstelling van Gala. Allen vleugelspelers, dus we hebben dan concurrentie, want ze zullen er vast maar eentje nemen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!