Die is FC Twente aardig aan het ontgroeien. Ook tegen AZ een knappe goal.wimpey schreef:Klasbak, die Luuk. Knappe goal.
FC Twente 2011-2012
Moderator: mods
Re: FC Twente 2011-2012
Zou een spits voor jouw club zijn. Wanneer ze dat geld voor Wijnaldum, Matavz enzo nou eens in Luuk zouden hebben geinvesteerd...D_skilled schreef:Die is FC Twente aardig aan het ontgroeien. Ook tegen AZ een knappe goal.wimpey schreef:Klasbak, die Luuk. Knappe goal.
Ook voor Ajax een meer dan bruikbare speler hoor. Past beter in ons spel dan Sigthorsson.
NAC heeft het trouwens nog niet opgegeven...
Juist niet. Als je druk wil zetten, 433 wil spelen en als daardoor de ruimtes in de 16 klein zijn, heb je meer aan Sigthorsson.Cruijff schreef:Ook voor Ajax een meer dan bruikbare speler hoor. Past beter in ons spel dan Sigthorsson.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
+1. Luuk is meer in en rond de 16. Sig en ook Siem verrichten meer looparbeid en zoeken meer de hoeken op om ruimte te scheppen voor anderen.Khraa schreef: Juist niet. Als je druk wil zetten, 433 wil spelen en als daardoor de ruimtes in de 16 klein zijn, heb je meer aan Sigthorsson.
Maar Luuk is wel een klasbak.
Allemaal leuk en aardig die Luuk de Jong. Maar die kunnen we niet betalen. Reken maar dat Twente daar meer dan 10 miljoen voor vraagt.
Nil volentibus arduum
Heb liever dat Ajax gaat denken aan een vleugelaanvaller dan een spits op dit moment.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Welnee, Sigthorsson rent vol arbeidslust over het hele veld, maar is vaak juist niet op de plek waar hij op de belangrijke momenten zo moeten zijn, in de spits.Khraa schreef:Juist niet. Als je druk wil zetten, 433 wil spelen en als daardoor de ruimtes in de 16 klein zijn, heb je meer aan Sigthorsson.Cruijff schreef:Ook voor Ajax een meer dan bruikbare speler hoor. Past beter in ons spel dan Sigthorsson.
Marillion schreef:Allemaal leuk en aardig die Luuk de Jong. Maar die kunnen we niet betalen. Reken maar dat Twente daar meer dan 10 miljoen voor vraagt.
Na vertrek van Sulejmani, Vertonghen en Van der Wiel en de CL opbrengsten (en dan hebben we ook nog een behoorlijk eigen vermogen) moet er toch wel cash zijn voor Narsingh + Dost of Narsingh + Luuk en ook nog ruimte voor het halen van een verdediger.Boabdil schreef:Heb liever dat Ajax gaat denken aan een vleugelaanvaller dan een spits op dit moment.
Oef, dat gezeik bij de cornervlag altijd. Ik ben tegen gemeen en hard spel, maar in zo'n geval mag de verdediger van mij een doodschop uitdelen.
I think I lost my fucking headache
Daar is ie hoor: Het Boek! 

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Is misschien maar goed dat Twente wint vanavond. Anders lijkt het echt enorm verdacht hoe Ajax de competitie wint. 

Boukhari!
2-2?? Dat meen je niet. Tsjonge jonge.
Frank de Boer heeft volgens mij echt een voodoopop of zo.
Frank de Boer heeft volgens mij echt een voodoopop of zo.

Laatst gewijzigd door bryan op za apr 14, 2012 9:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hero you!Alexander schreef:Boukhari!
Campeone, campeone!
Ik zeg het nog he, wat een wereldspeler.
Onzin. Wat een klasbak! Een echte Ajacied.Alexander schreef:Ik vind het onbegrijpelijk dat Boukhari speelt. Die kan er echt helemaal niks van.

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Alexander schreef:Ik vind het onbegrijpelijk dat Boukhari speelt. Die kan er echt helemaal niks van.
Alexander schreef:Boukhari!

Hoe is het mogelijk. Dit valt ook weer goed. Ik kan ze in Rotterdam en Eindhoven horen vloeken.

Nil volentibus arduum
Alexander schreef:Ik zeg het nog he, wat een wereldspeler.

Enorme blunder van Douglas weer. Zeilt echt een meter onder de bal door.