Christian D. Eriksen

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Re: Christian D. Eriksen

Bericht door Cruijff » di jul 16, 2013 10:48 am

gaizka schreef:Mocht Liverpool Suarez verkopen lijkt de kans groot dat ze een deel van dat geld willen besteden aan Eriksen, anders zou hij zomaar nog eens 1 seizoen kunnen blijven!
Stel dat deze selectie op 3 september nog steeds in tact is gehouden... Dan hebben we een mooi team staan hoor! :biggthumpup.gif:

Christian Eriksen kan bij Ajax elke dag nog dingen bijleren, hopelijk denkt Alderweireld er ook zo over wat betreft samenwerken met Stam. Come on Ajax we gaan er dit jaar voor met een hongerig elftal!!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di jul 16, 2013 3:24 pm

Als het onze VI journalist een keertje goede info heeft: http://www.vi.nl/VI-TV-1/VI-Media.htm?l ... deo=243906

Scenario: Eriksen naar Barca en Roberto voor 1 of meerdere seizoenen (huur) naar Ajax + bijbetaling. Mogelijkerwijs dat ze daar ook nog Cuenca bij betrekken.

Of ze laten Eriksen nog 1 seizoen bij Ajax spelen. :smile-ajax.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

wimpey

Bericht door wimpey » do jul 18, 2013 9:09 am

'Eriksen en Milan akkoord over transfer'
18 juli 2013 10:00 - Bron: Ekstra Bladet

Christian Eriksen is op weg naar AC Milan. Volgens het Deense Ekstra Bladet hebben de Italianen een persoonlijk akkoord bereikt over een vierjarig contract voor de Ajacied. De transfer kan echter niet worden afgerond zolang Kevin Prince Boateng nog onder contract staat bij de Milanezen. Hij mag vertrekken. Als Boateng wordt verkocht, wil de nummer drie van de Serie A een bod van zestien miljoen euro neerleggen bij Ajax.

De kans dat Boateng Milan gaat verlaten is reëel. Galatasaray, Liverpool en het steenrijke AS Monaco willen de aanvallende middenvelder contracteren. Eriksen zag eerder een mogelijke transfer naar Borussia Dortmund afketsen, omdat de Duitsers voor Henrikh Mkhitaryan kozen. Vervolgens sloeg hij zelf een aanbod van Bayer Leverkusen af, omdat hij dat sportief geen grote vooruitgang zou vinden ten opzichte van Ajax.

Eriksen staat nog tot medio 2014 onder contract in Amsterdam. Mocht hij niet vertrekken bij Ajax, dan zal hij zijn contract verlengen om de club volgend jaar niet met lege handen achter te laten.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do jul 18, 2013 9:10 am

Eriksen op weg naar AC Milan :blush.gif: Twitter berichten verwijzen naar Ekstra Bladet.

Slecht nieuws. :1evil.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do jul 18, 2013 9:14 am

Hm, dat zou zonde zijn. Afwachten maar want als het bericht klopt moeten ze kennelijk eerst Boateng nog verkopen en ik lees ook nog niets over een akkoord met Ajax. Is er hier toevallig iemand die kan inschatten hoe betrouwbaar Ekstra Bladet is?
Nil volentibus arduum

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » do jul 18, 2013 9:22 am

't ziet eruit als een prutskrant, aan de website te zien.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do jul 18, 2013 9:25 am

Dat is ook mijn indruk.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » do jul 18, 2013 9:25 am

Ze citeren deze bron:

http://sport.panorama.it/calciomercato/ ... ateng-ajax

Bovendien zou volgens een andere bron de zaakwaarnemer van Eriksen gesignaleerd zijn in Milaan.

Hopelijk allemaal flauwekul. :1evil.gif:

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » do jul 18, 2013 9:27 am

Marillion schreef:Hm, dat zou zonde zijn. Afwachten maar want als het bericht klopt moeten ze kennelijk eerst Boateng nog verkopen en ik lees ook nog niets over een akkoord met Ajax. Is er hier toevallig iemand die kan inschatten hoe betrouwbaar Ekstra Bladet is?
Borgen gezien?

Wkipedia
Ekstra Bladet ([ˈɛɡsdʁɐˌblæˀð]?) (Nederlands: "Het extra blad") is een Deense sensatiekrant en spin-off van de meer serieuze krant Politiken. De krant is liberaal ingesteld, maar is vooral een oppositiekrant die als politieke waakhond fungeert. Daarnaast is de krant bekend van Side 9-Pigen (het pagina 9-meisje), de (half)naakte vrouw op pagina negen, de Deense variant van de Page Three girl.
In Nederland zou deze krant, als het om Ajax gaat, als betrouwbaar gezien worden.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

999

Bericht door 999 » do jul 18, 2013 9:57 am

Volgens mij zou Eriksen verzuipen ( op dit moment ) in Italie ...
Blij met de punten ...

Lionel

Bericht door Lionel » do jul 18, 2013 10:14 am

16 miljoen is een mooi bod..
IK GELOOF!!!!!!

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » do jul 18, 2013 10:17 am

Rishi schreef:16 miljoen is een mooi bod..
Staat het bod op op Telesport?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do jul 18, 2013 3:46 pm

Vind ik niet. Ik vind dat AJAX minimaal 20 moet vragen, om op 18 exclusief bonussen uit te komen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do jul 18, 2013 4:01 pm

Mr. Ajax schreef:
Vind ik niet. Ik vind dat AJAX minimaal 20 moet vragen, om op 18 exclusief bonussen uit te komen.
Eenjarig contract van een voetballer die eigenlijk alleen echt wat in de Nederlandse competitie heeft bewezen. Ik denk dat we er nog niet eens 10 voor krijgen.
YNWA

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » do jul 18, 2013 4:17 pm

Eenjarig contract van een voetballer die eigenlijk alleen echt wat in de Nederlandse competitie heeft bewezen. Ik denk dat we er nog niet eens 10 voor krijgen.
Beduidend minder dan voor Vertonghen, (of een soort "Alderweireld-bedrag") die een paar jaar ouder is? Nee, een opzetje om Overmars e.c. de hemel in te prijzen als er 11 miljoen binnenkomt, dat lijkt mij de achterliggende gedachte. Ik zou nu natuurlijk kunnen zeggen: minimaal 25 miljoen om vervolgens Overmaqrs e.c. af te maken als er 20 miljoen binnenkomt (= Strootman-bedrag), maar dat doe ik niet :ajaxsmiley.gif: of toch :ajaxsmiley.gif:

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do jul 18, 2013 4:26 pm

Demosthenes schreef:
Beduidend minder dan voor Vertonghen, (of een soort "Alderweireld-bedrag") die een paar jaar ouder is? Nee, een opzetje om Overmars e.c. de hemel in te prijzen als er 11 miljoen binnenkomt, dat lijkt mij de achterliggende gedachte. Ik zou nu natuurlijk kunnen zeggen: minimaal 25 miljoen om vervolgens Overmaqrs e.c. af te maken als er 20 miljoen binnenkomt (= Strootman-bedrag), maar dat doe ik niet :ajaxsmiley.gif: of toch :ajaxsmiley.gif:

Je hoeft niemand af te maken hoor...

Dat hij nog maar een jaar contract heeft vind ik niet zo interessant, zeker als je kijkt wat voor gekke deals er overal worden gemaakt en wat voor bedragen daarin betrokken worden. Gewoon 20 vragen, hij staat overal te boek als een super-talent. Dat 'wij', die hem wekelijks zien ballen en weten dat hij eigenlijk nog helemaal niet klaar is bij AJAX, vind ik minder relevant.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do jul 18, 2013 4:47 pm

Ik moet het allemaal nog zien hoor Mr. Ajax, voorlopig lopen de clubs de deur nog niet plat.
YNWA

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do jul 18, 2013 5:34 pm

InnerHarbour schreef:Ik moet het allemaal nog zien hoor Mr. Ajax, voorlopig lopen de clubs de deur nog niet plat.

Dan blijft ie lekker nog een jaar...

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » do jul 18, 2013 6:01 pm

InnerHarbour schreef:Ik moet het allemaal nog zien hoor Mr. Ajax, voorlopig lopen de clubs de deur nog niet plat.
Zie ik ook niet, maar Leverkussen schijnt serieus geweest te zijn. Een bedrag dat lager ligt dan voor Mertens moet Ajax afwijzen, ook al is het een soort openingsbod, het verschil met wat Ajax kan ontvangen is te groot.

We zullen zien wat zijn waarde is, het is nog lang geen september, maar dat hij goedkoop is, omdat zijn contract over een jaar afloopt is niet het sterkste argument. Heeft een club nu geen € 16.000.000 voor hem over, dan zullen ze echt niet meer betalen als hij zijn contract verlengt en ik mag aannemen dat Eriksen serieus zijn contract wil verlengen en dat geïnteresseerde verenigingen/makelaars dat weten.

wimpey

Bericht door wimpey » do jul 18, 2013 9:24 pm

Demosthenes schreef: Leverkussen
Nee, dank je. Mij te kinky.

wimpey

Bericht door wimpey » do jul 18, 2013 9:29 pm

Yopi schreef: Hopelijk allemaal flauwekul. :1evil.gif:
Honda (die we nog kennen van al die vrije trappen die ie namens VVV in de 3e ring jaste) schijnt 'op zeker' naar Milan te gaan. Honda én Eriksen: lijkt me stug.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » do jul 18, 2013 9:44 pm

wimpey schreef:

:smallgrin.gif:

Honda? Bij Milan weten ze het niet meer`.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » do jul 18, 2013 10:00 pm

wimpey schreef:
kinky
kinky bijv.naamw.Uitspraak: ['kɪŋki] sterk afwijkend van de (seksuele) norm en daardoor aantrekkelijk Voorbeeld: `kinky seks met leer en zweepjes` ...
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/kinky

kinky
[slang] modern
Gevonden op http://www.encyclo.nl/lokaal/10856
http://www.encyclo.nl/begrip/kinky

Welke betekenis?

gaizka

Bericht door gaizka » vr jul 19, 2013 10:31 am

Arsenal gaat een nieuw bod uitbrengen op Suarez, dat zou wel eens kunnen betekenen dat Liverpool alsnog concreet gaat worden voor Eriksen.

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 19, 2013 10:38 am

Demosthenes schreef: Welke betekenis?
De eerste.

Plaats reactie