Edit: Pellè mist!

Moderator: mods
Dat ook inderdaad. En knap het overzicht bewaard.999 schreef:Slim gedaan daar die buitenspeler, afsnijden dan blijft er alleen een overtreding over en geheid geel.
Knap uitgevoerd ..
Enge liedjes over Joden zingen toch?Duke schreef:Ik vraag het nog maar eens: wat kan die Immers eigenlijk wél?
Werkelijk, werkelijk. Niet te filmen hoe ze dat hebben gedaan met dat witte vlak. Ik sta er altijd weer versteld van hoe onesthetisch die club is. Alleen dat logo al. Dat moet een of ander dronken bestuurslid ooit eens op een bierviltje getekend hebben. Niet dat ik blij ben met ons huidige logo, maar het kan dus nog erger. Oh nee, dat is die eenvoud waar F. natuurlijk zo prat op gaat.Dubbel schreef:Dat witte vlak op de rug... Vooropgesteld een Feyenoord shirt is altijd lelijk maar wat ze nu hebben gedaan spoort toch echt niet?
Zuidema schreef:Werkelijk, werkelijk. Niet te filmen hoe ze dat hebben gedaan met dat witte vlak. Ik sta er altijd weer versteld van hoe onesthetisch die club is. Alleen dat logo al. Dat moet een of ander dronken bestuurslid ooit eens op een bierviltje getekend hebben.Dubbel schreef:Dat witte vlak op de rug... Vooropgesteld een Feyenoord shirt is altijd lelijk maar wat ze nu hebben gedaan spoort toch echt niet?
Gelukkig is hij wel populair bij de supporters. 'Lexie gaat op jodenjacht', of hoor ik dat verkeerd?Benji schreef:Immers kan echt helémaal niets...
Denk dat je dat verkeerd hoort. Op FN is hij totaal niet populair.Jöhnk schreef:Gelukkig is hij wel populair bij de supporters. 'Lexie gaat op jodenjacht', of hoor ik dat verkeerd?Benji schreef:Immers kan echt helémaal niets...