PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

wimpey

Re: PSV

Bericht door wimpey » ma mar 31, 2014 8:29 am

Base, psv kwam tot 3 kansen tegen Groningen. In een thuiswedstrijd. Groningen kreeg er duidelijk meer.

psv krijgt het maar niet voor elkaar een stabiel elftal op de been te brengen. Die ondergrens is nooit ver weg. Gewoon een kwestie van kwaliteit, lijkt me o.b.v. van een vrijwel volledig seizoen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma mar 31, 2014 2:44 pm

Baseman, hoe gaat het inmiddels met Ruiz? Ik lees op PN dat hij makkelijk scoort maar verder niet heel aanwezig is. Ben je het daarmee eens? Moet PSV hem proberen te kopen (indien mogelijk)? En zo ja: hoeveel mag hij dan kosten?

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma mar 31, 2014 11:13 pm

Van Raaij is faliekant tegen Toon Gerbrands als AD van PSV.

http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/33 ... %20PSV.php

Baseman

Bericht door Baseman » di apr 01, 2014 6:38 am

wimpey schreef:Base, psv kwam tot 3 kansen tegen Groningen. In een thuiswedstrijd. Groningen kreeg er duidelijk meer.
Klopt, ik gaf ook al aan dat PSV een overwinning absoluut niet verdiende.
Blijft staan dat de scheids minimaal 1 penalty meer aan PSV had moeten geven.
Jöhnk schreef:Baseman, hoe gaat het inmiddels met Ruiz? Ik lees op PN dat hij makkelijk scoort maar verder niet heel aanwezig is. Ben je het daarmee eens? Moet PSV hem proberen te kopen (indien mogelijk)? En zo ja: hoeveel mag hij dan kosten?
Ruiz speelt grotendeels zoals bij Twente...met momenten briljant, met momenten volledig afwezig, regelmatig beslissend.
Al was hij tegen Roda en Groningen te veel afwezig en te weinig briljant, dat moet echt beter.
Wat mij betreft probeert PSV hem te kopen, maar ik verwacht niet dat hij betaalbaar is. Hij zal niet goedkoop zijn en heeft nu een salaris dat het dubbele is van het plafond, dat is wel heel veel meer. Ik ga ervan uit dat hij na dit seizoen vertrekt. Hopelijk nadat hij de komende wedstrijden wel weer beslissend is geweest.
Jöhnk schreef:Van Raaij is faliekant tegen Toon Gerbrands als AD van PSV.
Triest dat hij zijn persoonlijke voorkeur voor Bart de Boer misbruikt en erg jammer dat hij zich maar blijft bemoeien met beleidsmatige zaken.
De nieuwe AD wordt helemaal niet aangesteld voor zijn commerciele kwaliteiten, daarvoor is juist Peter Rovers doorgeschoven. Dat Gerbrands daarom geen/minder contacten heeft met het Brabantse bedrijfsleven is totaal niet interessant, daarbij doet hij die contacten na zijn eventuele aanstelling vanzelf op.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di apr 01, 2014 8:47 am

PSV wil contractverlenging of verkoop Bakkali

EINDHOVEN - PSV wil dat Zakaria Bakkali zijn contract verlengt. Doet hij dat niet, dan wil de club hem in de zomer verkopen. Bakkali heeft nog een contract tot medio 2015. Daarna zou hij PSV zonder transfersom kunnen verlaten. Lange tijd ging PSV er vanuit dat de 18-jarige speler langer in Eindhoven wilde blijven. Maar de laatste tijd zijn er steeds meer signalen dat Bakkali ontevreden is met zijn rol bij PSV. In het eerste team komt hij niet aan bod. Bij Jong PSV mag hij niet meer spelen omdat hij al te veel wedstrijden, bijna altijd korte invalbeurten, in het eerste team heeft gespeeld.

Bakkali maakte in het begin van het seizoen furore bij PSV, maar kon dat hoge niveau niet vasthouden. In die tijd werd hij ook geselecteerd voor het Belgische elftal en hoopte hij met dat team naar het WK in Brazilie te gaan. Door de ontwikkelingen bij PSV lijkt dat nu ook niet meer aan de orde te zijn.
Omroep Brabant

Lionel

Bericht door Lionel » di apr 01, 2014 9:36 am

Kopen!
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di apr 01, 2014 9:42 am

Nee niet kopen, er zit een verkeerde kop op.
YNWA

beelzebub

Bericht door beelzebub » di apr 01, 2014 9:48 am

Oprotten en lekker daar laten blijven. Met zo'n rotte mentaliteit komt hij er niet. En zolang niet bekend is wie die derde overvaller was in Deurne is het toch een risicootje. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di apr 01, 2014 9:58 am

Welke rotte mentaliteit? :confused.gif:

Zivkovic smeert 'm ook, daar hoor je niemand over. Een speler mag zijn eigen keuzes maken.

beelzebub

Bericht door beelzebub » di apr 01, 2014 10:02 am

Dat je weg wilt als je niet speelt. Hij komt net kijken de snotneus.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

jabu

Bericht door jabu » di apr 01, 2014 10:02 am

beelzebub schreef:En zolang niet bekend is wie die derde overvaller was in Deurne is het toch een risicootje. :ajaxsmiley.gif:
:smallgrin.gif:

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » di apr 01, 2014 10:09 am

Ajax in 2012 of 2013 toch belangstelling voor Bakkali of klopte die berichtgeving niet? Was het ook omstreeks 1 april?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di apr 01, 2014 10:25 am

beelzebub schreef:Dat je weg wilt als je niet speelt. Hij komt net kijken de snotneus.
Hij is teleurgesteld, dat kan ik me voorstellen. Beetje dom van PSV om de regels niet in de gaten te houden.

Verder weet je niet wat zijn opties zijn, hij mag toch een andere keus maken? Is Zivkovic ook een snotneus?

Baseman

Bericht door Baseman » di apr 01, 2014 10:28 am

PSV is ook teleurgesteld in hem (voornamelijk in zijn mentaliteit, nu ook omdat hij vooralsnog weigert bij te tekenen).
Maar goed, als hij wil gaan dan gaat hij maar...dan krijgt PSV er nog een leuke som voor en kan hij in het buitenland op de bank/tribune gaan zitten.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di apr 01, 2014 10:37 am

Zolang PSV kiest voor de korte termijn (Ruiz) lopen de talenten weg.

Ik begrijp hem wel. Hij krijgt niet de indruk dat PSV oog heeft voor zijn ontwikkeling.

wimpey

Bericht door wimpey » di apr 01, 2014 10:58 am

Daar moet je als Ajax zijnde werk van maken. Al is het alleen maar om psv op te naaien.

Alexander

Bericht door Alexander » di apr 01, 2014 11:26 am

PSV kijkt alleen naar de korte termijn. Zie alleen maar het aantrekken van Ruiz terwijl je ook nog Narsingh, Jozefsoon en Bakkeli voor die positie hebt. Waarom zou zo een jongen dan bijtekenen?

Ik vind het een interessante speler voor Ajax. Die jongen heeft absoluut potentie. Aan de andere kant heeft Ajax natuurlijk voor de vleugels ook nog Kishna en komt El Ghazi eraan.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di apr 01, 2014 11:46 am

Is deze jongen wel zo goed? Ik vind hem wel héél iel. Om dat te compenseren moet je exceptionele voetballende kwaliteiten hebben, en die heb ik bij Bakkali nog niet kunnen ontdekken.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di apr 01, 2014 11:52 am

Ik ook niet. Maar hij is nog piepjong.

Baseman

Bericht door Baseman » di apr 01, 2014 11:56 am

Yopi schreef:Zolang PSV kiest voor de korte termijn (Ruiz) lopen de talenten weg.
Yawn...
Wat een vastzittende platen hier zeg...PSV speelde tegen Groningen met 4 jeugdspelers, maar ze kiezen voor de korte termijn. Tuurlijk.

Narsingh is een international van Oranje en zit zonder te zeuren op de bank , maar een net 18 jarig manneke moet blijkbaar speeltijd krijgen :excited.gif:
Bakkali is een groot talent en PSV heeft geblunderd door hem te veel wedstrijden te laten spelen in het 1e, maar dat is geen reden voor zijn slechte mentaliteit. Als hij wil spelen in het 1e, dan zal hij moeten aantonen dat hij er ook hoort.

Zijn familie wil trouwens dat hij bijtekent, zijn zaakwaarnemers willen dat hij vertrekt.
Typisch.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di apr 01, 2014 11:58 am

Ruiz huren, dat is toch kiezen voor de korte termijn? :confused.gif:

Waarom doen veel supporters zo neerbuigend over jeugdspelers? Ze hoeven maar iets te willen en het zijn snotneuzen, mennekes, geldwolven, enz. Verplaats je eens in zijn positie. Hij speelt niet bij PSV en dan melden zich grote clubs met aanbiedingen die iedereen aan het twijfelen zouden brengen. Wat is dan wijsheid?

elliquido

Bericht door elliquido » di apr 01, 2014 12:03 pm

ik noem dat het berry van aerle syndroom
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

wimpey

Bericht door wimpey » di apr 01, 2014 12:14 pm

Baseman schreef: Narsingh is een international van Oranje en zit zonder te zeuren op de bank
Dat lijkt me ook niet ideaal. :smallgrin.gif:

Ben het trouwens met je eens: als Bakkali wat wil, moet ie het maar laten zien. Werken, overtuigen, dan komt die kans vanzelf. Hij heeft geluk dat Lerby en Gerets niet op de training rondlopen, met z'n gemiep. :smallgrin.gif:

Toch een opmerkelijk verschijnsel: Maher, Bakkali, EH zijn niet bepaald team players bij uitstek. Ze zijn vooral begaan met numero uno. Het wil maar niet lukken met spelers met Marokkaanse roots. Vreemd, want spelers met Algerijnse roots halen wél de wereldtop.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di apr 01, 2014 1:00 pm

Ik zie wel een tendens: veel Marokkaanse spelers zijn niet sterk gebouwd en moeten het daarom van hun techniek hebben. Tegen de tijd dat ze overstappen naar de senioren hebben ze moeite om het fysiek bij te benen.
Dat ze numero uno willen zijn, dat hoort bij spelers die er qua techniek bovenuit steken. Fischer wil numero uno zijn, Kishna ook. Van Persie vond bij F. al dat hij er recht op had om op 10 te spelen. Grote talenten hebben vaak een groot ego, daar moet je als club mee om kunnen gaan.

Er zijn genoeg Marokkaanse team players. Maar dat zijn jongens met minder kwaliteiten. Van Boulharouz tot Sinouh.

Bakkali is niet begonnen bij PSV, hij heeft al eens een transfer gemaakt. Waarom was dat de vorige keer oké en nu niet?

Le T.

Bericht door Le T. » di apr 01, 2014 1:12 pm

Yopi schreef:Ik zie wel een tendens: veel Marokkaanse spelers zijn niet sterk gebouwd en moeten het daarom van hun techniek hebben. Tegen de tijd dat ze overstappen naar de senioren hebben ze moeite om het fysiek bij te benen.
Dat ze numero uno willen zijn, dat hoort bij spelers die er qua techniek bovenuit steken. Fischer wil numero uno zijn, Kishna ook. Van Persie vond bij F. al dat hij er recht op had om op 10 te spelen. Grote talenten hebben vaak een groot ego, daar moet je als club mee om kunnen gaan.

Er zijn genoeg Marokkaanse team players. Maar dat zijn jongens met minder kwaliteiten. Van Boulharouz tot Sinouh.
Daar moet je denk ik niet alleen als club mee om kunnen gaan, maar als land ook. Van de een wordt het allemaal gepikt, de ander mag niks. Toevallig vallen de Marokkaanse spelers met een voetbalego allemaal in die laatste groep. Als ze 'ja meneer, u heeft gelijk meneer' zeggen tegen journalisten vinden we ze allemaal hartstikke schatting, maar zelfbewustheid wordt wat minder gewaardeerd. Als ze zich ook maar een fractie veroorloven van wat bijvoorbeeld Theo Janssen zich veroorloofd worden ze afgemaakt. Dat helpt natuurlijk ook niet.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Plaats reactie