Nani... die zit op rockbottom. Kan alleen nog maar meer waard worden.wimpey schreef:Dat laatste is niet echt een argument: wingers vertegenwoordigen ook kapitaal. Young en Nani bijv.gaizka schreef:Hij vind het zonde om 3 van zijn 4 spitsen op de bank te zetten, daarom kiest hij voor 2 spitsen. Valt iets voor te zeggen, scheelt de club bovendien een hoop kapitaalvernietiging!
Engeland en Schotland
Moderator: mods
-
Re: Engeland en Schotland
Whitey on the moon.
Wat een onzinredenering. Hij gaat zijn halve team vervangen. Een en al kapitaalvernietiging.gaizka schreef:Hij vind het zonde om 3 van zijn 4 spitsen op de bank te zetten, daarom kiest hij voor 2 spitsen. Valt iets voor te zeggen, scheelt de club bovendien een hoop kapitaalvernietiging!
Vooralsnog valt het vervangen wel mee... al verwacht ik nog wel het een en ander.
- InnerHarbour
Het is volkomen langs mij heengegaan dat Fabregas is overgestapt naar Chelsea.'Chelsea had geen superteam, échte versterking was nodig'
José Mourinho heeft de transferstrategie van Chelsea toegelicht. Volgens de Portugese manager waren aankopen Diego Costa, Cesc Fabregas en Filipe Luís nodig om van een team een superteam te maken.
Op de clubsite van Chelsea reageert Mourinho uitgebreid op het aankoopbeleid van zijn club. 'Afgelopen seizoen voelden we dat we een team hadden, maar geen superteam. Met dat elftal vochten we tot het laatste moment voor de titel en haalden we de halve finale van de Champions League. Al in januari hadden we het gevoel dat we op drie cruciale plaatsen échte versterkingen nodig hadden, in plaats van acht nieuwe spelers en een paar jonge talenten.'
Diego Costa, de spits die overkwam van Atlético Madrid, was het eerste transfertarget. 'In januari hebben we geen nieuwe aanvaller gehaald, omdat Diego Costa toen al onze eerste keuze was. Ik ken Diego sinds hij zeventien jaar was en naar Portugal ging. Hij heeft geen makkelijk leven gehad, niemand gaf hem iets cadeau. Diego heeft hard moeten vechten om hier te komen. Hij is iemand die nergens bang voor is en klaar is voor iedere uitdaging.'
Cesc Fabregas moet op het middenveld van Chelsea voor de ideeën gaan zorgen.
Na de aankoop van Costa werd de creatieve middenvelder Fabregas weggeplukt bij Barcelona. 'Dat deed mijn club fantastisch', jubelt Mourinho. 'We hadden duidelijk een middenvelder nodig met zijn profiel. Ik heb hem uitgelegd wat ik van hem verlang en waarom ik denk dat deze stap perfect is voor hem.'
Opties
Filipe Luís, die eveneens overkwam van Atlético, maakte de selectie compleet. 'We hadden een echte linksback nodig', legt Mourinho uit. 'We kregen het gevoel dat Filipe een stabiele speler was, die ons meerdere opties biedt.' De Portugees kan nu namelijk rechtspoot César Azpilicueta, die vorig seizoen vaak linksback stond, rechtsachter zetten, waardoor hij eventueel Branislav Ivanovic in het centrum kan gebruiken.
Routinier Didier Drogba, die transfervrij werd overgenomen van Galatasaray, was de laatste aanwinst. 'Ik heb hem teruggehaald, omdat hij als speler bepaalde kwaliteiten heeft die ons team sterker maken', verklaart Mourinho. 'Het gaat niet alleen om de eerste elf, maar ook om de opties die je achter de hand hebt. Emotie speelt geen rol bij de keuze om hem te halen.'
Even kijken voor het middenveld hebben die nu: Salah, Oscar, Hazard, Willian, Ramires, Matic, Mikel en Fabregas.
Waar en wanneer denkt die van Ginkel te kunnen spelen. Jongen staat volkomen stil.
YNWA
Precies! Die jongen had nooit van zijn levensdagen naar Chelsea moeten gaan.
En het is natuurlijk een lulverhaal dat Fabregas voor de ideeën zou moet gaan zorgen. Met Oscar, Willian en Hazard zou je zeggen dat je voldoende creativiteit hebt lopen.
En het is natuurlijk een lulverhaal dat Fabregas voor de ideeën zou moet gaan zorgen. Met Oscar, Willian en Hazard zou je zeggen dat je voldoende creativiteit hebt lopen.
- InnerHarbour
Volgens Wikipedia heeft Mikel nog een jaartje bij Ajax Cape Town gespeeld (2004-2005) hadden we die niet kunnen gebruiken? 

YNWA
Nee joh, die jongen is langer dan 1,70. Die passen niet bij Ajax 

Leuk voor Louis. Past mooi bij zijn apparatuur om in het geheim gesprekken op te nemen.Van Gaal schaft HD-camera's aan
Van onze Telesportredactie
Louis van Gaal hoeft in de toekomst helemaal niets meer te missen van de training bij Manchester United. De nieuwe coach van de Engelse topclub laat voortaan HD-camera's feilloos registreren hoe het er aan toegaat op het trainingscomplex Carrington.
Alle trappen, loopacties en luchtduels kunnen voortaan door de 62-jarige oefenmeester worden teruggekeken in haarscherpe 'high-definition'-kwaliteit. "De club heeft duizenden ponden in de nieuwe apparatuur geïnvesteerd", bevestigde United-verdediger Jonny Evans op een persconferentie in het Amerikaanse Michigan, waar Van Gaal & co zaterdag in een stadion met 100.000 toeschouwers aantreden tegen Real Madrid.
Evans: "Van Gaal kan ons elk moment in de gaten houden. Veel topploegen gebruiken dit systeem al. We kunnen met de beelden 'live' coaching van de trainer krijgen. Hij kan direct terugkijken en aanwijzigen geven. Voor veel spelers zal dat wel even wennen zijn."

-
Louis wint trouwens tot zover alle potjes in de voorbereiding. Galaxy, Roma, Inter en Real. De man lijkt nu al z'n tactisch plaatje op orde te hebben en dan mist ie nog RvP en eventuele versterkingen. Ben benieuwd of hij dit door kan trekken in de PL. Maar tot nu toe maakt ie een ontzettend goede indruk in de UK.
Whitey on the moon.
Nu zou ik niet al te veel waarde hechten aan potjes in de voorbereiding. Veel clubs en spelers nemen dat natuurlijk niet zo serieus. Hij mag het straks laten zien in de competitie en de CL.
Nil volentibus arduum
Dat laatste zal voor van Gaal makkelijk zijn omdat Man. Utd. geen europees voetbal speelt.Marillion schreef:Nu zou ik niet al te veel waarde hechten aan potjes in de voorbereiding. Veel clubs en spelers nemen dat natuurlijk niet zo serieus. Hij mag het straks laten zien in de competitie en de CL.

Volgens mij zijn de supporters van Man Utd tot nu toe wel tevreden met van Gaal, nu moet hij de verwachtingen nog waarmaken.
- InnerHarbour
Laat hem de 16de eerst maar eens van jouw vriend de Behangkoning winnen.GangstaRiB schreef:Louis wint trouwens tot zover alle potjes in de voorbereiding. Galaxy, Roma, Inter en Real. De man lijkt nu al z'n tactisch plaatje op orde te hebben en dan mist ie nog RvP en eventuele versterkingen. Ben benieuwd of hij dit door kan trekken in de PL. Maar tot nu toe maakt ie een ontzettend goede indruk in de UK.

YNWA
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Dat wordt gewoon 5-0InnerHarbour schreef:Laat hem de 16de eerst maar eens van jouw vriend de Behangkoning winnen.GangstaRiB schreef:Louis wint trouwens tot zover alle potjes in de voorbereiding. Galaxy, Roma, Inter en Real. De man lijkt nu al z'n tactisch plaatje op orde te hebben en dan mist ie nog RvP en eventuele versterkingen. Ben benieuwd of hij dit door kan trekken in de PL. Maar tot nu toe maakt ie een ontzettend goede indruk in de UK.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
Ik kan niet wachten totdat het zuur weer uit z'n twitter-account loopt.InnerHarbour schreef:Laat hem de 16de eerst maar eens van jouw vriend de Behangkoning winnen.GangstaRiB schreef:Louis wint trouwens tot zover alle potjes in de voorbereiding. Galaxy, Roma, Inter en Real. De man lijkt nu al z'n tactisch plaatje op orde te hebben en dan mist ie nog RvP en eventuele versterkingen. Ben benieuwd of hij dit door kan trekken in de PL. Maar tot nu toe maakt ie een ontzettend goede indruk in de UK.
Whitey on the moon.
We zitten nog in de voorbereiding. Zegt allemaal niets.
Natuurlijk zegt dat wel iets. United speelse tegen Real voor meer dan 100.000 mensen. Dat zijn echt niet zomaar oefenpotjes lijkt me. Enig prestige staat echt wel op het spel...Yopi schreef:We zitten nog in de voorbereiding. Zegt allemaal niets.
Vooralsnog doet United het prima. Ben benieuwd naar de competitie.
-
Zoals LvG ook zegt: overwinningen dragen bij aan het vertrouwen in de filosofie.columbus schreef:Natuurlijk zegt dat wel iets. United speelse tegen Real voor meer dan 100.000 mensen. Dat zijn echt niet zomaar oefenpotjes lijkt me. Enig prestige staat echt wel op het spel...Yopi schreef:We zitten nog in de voorbereiding. Zegt allemaal niets.
Vooralsnog doet United het prima. Ben benieuwd naar de competitie.
Whitey on the moon.
-
Kwestie van wachten op de eerste nederlaag en de "messen worden weer geslepen". Hij heeft het geluk dat er geen Europees voetbal is gehaald, kan hij langer schaven aan patronen.Vooralsnog doet United het prima. Ben benieuwd naar de competitie.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Aangezien Olympiakos Piraeus ook deelneemt aan dit toernooi (en in 3 wedstrijden 5 punten meer haalde dan AC Milan) zou ik met Ajax ook graag deelnemen aan een dergelijk toernooi. Wel alleen in de oneven jaren, zonder WK/EK gangers hebben we er weinig te zoeken.columbus schreef:Natuurlijk zegt dat wel iets. United speelse tegen Real voor meer dan 100.000 mensen. Dat zijn echt niet zomaar oefenpotjes lijkt me. Enig prestige staat echt wel op het spel...Yopi schreef:We zitten nog in de voorbereiding. Zegt allemaal niets.
Dit is een beetje een uitgebreid Amsterdam Tournament, de meest grote namen die je maar kunt bedenken spelen om een prijs die er niet toe doet, maar het zijn natuurlijk wel leerzame wedstrijden en redelijk serieuze krachtmetingen. Interessanter dan in een vrijwel leeg stadion een oefenpotje tegen Chelsea of Benfica.
En wat vooral veel zegt over de 100.000 toeschouwers gevuld stadion is dat Voetbal / Soccer inmiddels echt heel populair is geworden in de Verenigde Staten. Dat was tijdens het WK in Brazilië ook al wel duidelijk.
Ajax wint niet van Zwolle en dan wil jij spelen tegen Madrid?
IK GELOOF!!!!!!
Die man is echt in zijn onfeilbaarheid gaan geloven, zeg. De filosofie?GangstaRiB schreef: Zoals LvG ook zegt: overwinningen dragen bij aan het vertrouwen in de filosofie.

En toch heeft hij een paar weken tijd al een hoop voor elkaar gekregen, als je ziet hoe ze nu voetballen t.o.v. vorig jaar, dat is toch zijn verdienste. Maakten onlangs o.a. een prachtige goal via Young na een aanval over vele schijven, dat heb ik vorig jaar niet gezien.
Mag toch hopen dat elk topteam vlgns een bepaalde filosofie speelt.Yopi schreef:Die man is echt in zijn onfeilbaarheid gaan geloven, zeg. De filosofie?GangstaRiB schreef: Zoals LvG ook zegt: overwinningen dragen bij aan het vertrouwen in de filosofie.
Het is ook een talent om elk woord van iemand negatief uit te leggen.
-
Je weet wel, zoals Ajax die ook heeft met z'n 4-3-3.Yopi schreef:Die man is echt in zijn onfeilbaarheid gaan geloven, zeg. De filosofie?GangstaRiB schreef: Zoals LvG ook zegt: overwinningen dragen bij aan het vertrouwen in de filosofie.
Leuk you tube filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=WIuFWNn ... e=youtu.be
Die gasten durven in 3 weken voorbereiding die bal in één keer te raken. Je ziet de patronen al ontstaan.
Whitey on the moon.
Dat kunnen ze allemaal in de top.
Voorbereiding zegt niets. Dat zijn de wittebroodsweken. Nu kussen de spelers zijn voeten nog in de hoop dat ze in de basis komen.
Engeland is op zich geschikter voor LVG dan Spanje of Duitsland. De manager heeft er alles te zeggen en het zit er vol buitenlanders. Alleen die pers... je kunt hem zo heerlijk pesten, hij hapt altijd, de vader van God.
Voorbereiding zegt niets. Dat zijn de wittebroodsweken. Nu kussen de spelers zijn voeten nog in de hoop dat ze in de basis komen.
Engeland is op zich geschikter voor LVG dan Spanje of Duitsland. De manager heeft er alles te zeggen en het zit er vol buitenlanders. Alleen die pers... je kunt hem zo heerlijk pesten, hij hapt altijd, de vader van God.