Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door InnerHarbour » ma aug 04, 2014 3:07 pm

Niet in je drift meermaals op de "Submit" knop drukken :hypocrite.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » di aug 05, 2014 11:54 am

InnerHarbour schreef:Niet in je drift meermaals op de "Submit" knop drukken :hypocrite.gif:
:biggrin.gif:

Hilarisch. Deze zie ik nu pas. Een per ongeluk dubbelklikje. Dat je daar op moet focussen als je met de post niets aan kunt. Prachtig.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di aug 05, 2014 12:50 pm

Ik ben niet degene die aan het draaien is hoor en als je denkt dat je dit debat gewonnen hebt, be my guest, ik weet wel beter, je bet eigenlijk gewoon een pisvee supporter, kopen, kopen, kopen. :smallgrin.gif:
YNWA

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » di aug 05, 2014 1:49 pm

InnerHarbour schreef:Ik ben niet degene die aan het draaien is hoor en als je denkt dat je dit debat gewonnen hebt, be my guest, ik weet wel beter, je bet eigenlijk gewoon een pisvee supporter, kopen, kopen, kopen. :smallgrin.gif:
Wou dat Ajax weer eens won.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » di aug 05, 2014 1:52 pm

Demosthenes schreef:
InnerHarbour schreef:Ik ben niet degene die aan het draaien is hoor en als je denkt dat je dit debat gewonnen hebt, be my guest, ik weet wel beter, je bet eigenlijk gewoon een pisvee supporter, kopen, kopen, kopen. :smallgrin.gif:
Wou dat Ajax weer eens won.
Googlebattle en gekeken waar de meeste hits op worden gescoord: IH kopen kopen kopen of Zeux kopen kopen kopen; IH wint, niet met een straatlengte voorsprong, maar een heel parcours (Zeus tel ik niet als Zeux) :ajaxsmiley.gif:
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo aug 06, 2014 1:44 pm

De Boer wilde VDV terughalen.

Pfff. Gelukkig niet.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo aug 06, 2014 1:54 pm

Jammer.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo aug 06, 2014 1:55 pm

Van der Vaart zou voor de Nederlandse competitie een prima aanwinst zijn, creatief, zet mensen vrij voor de goal met een steekbal en kan zelf ook scoren, hij moet alleen wat loopvermogen om zich heen hebben IMO. :smile-ajax.gif:
YNWA

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo aug 06, 2014 2:03 pm

Ajaciedjuh schreef:Jammer.
HIj brengt het niet meer op Ajaciedjuh. Zelfs daar niet. Hoe moet het dan in de Eredivisie?

Als hij er niets van bakt, zit je met Luque 2 opgescheept.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo aug 06, 2014 2:04 pm

Yopi schreef:De Boer wilde VDV terughalen.

Pfff. Gelukkig niet.
De Boer polst Van der Vaart tevergeefs over terugkeer

Ajax-trainer Frank de Boer heeft Rafael van der Vaart (31) twee weken geleden telefonisch gepolst over een eventuele terugkeer naar Amsterdam. Dat bevestigt Robert Geerlings, de zaakwaarnemer van de aanvallende middenvelder.

Van der Vaart heeft echter aangegeven bij Hamburger SV te willen blijven. Daar loopt zijn contract nog een jaar door.

Na een dramatisch vorig seizoen, waarin de club ternauwernood aan degradatie ontsnapte, heeft de Oranje-international vertrouwen in een ommekeer. HSV is organisatorisch een nieuwe weg ingeslagen en heeft na een financiële injectie van suikeroom Klaus-Michael Kühne 17 miljoen euro voor aankopen ter beschikking. Onder andere Ajax-verdediger Niklas Moisander staat in de belangstelling van de Hamburgse club.

Van der Vaart doorliep de jeugdopleiding bij Ajax en speelde tot de zomer van 2005 in de hoofdmacht, waarna hij naar HSV vertrok. Daar keerde hij via Real Madrid en Tottenham Hotspur twee jaar geleden terug.
www.vi.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Mano

Bericht door Mano » wo aug 06, 2014 2:07 pm

Ik denk dat VDV niet meer het niveau kan brengen die hij had,

Bij NL11 heeft hij het respect gekregen van Van Gaal om door een 'Blessure' af te vallen maar echte reden was gewoon omdat hij het niet meer kon belopen. De spirit was weg.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Alexander

Bericht door Alexander » wo aug 06, 2014 2:23 pm

Jammer. Schijnt een goede voorbereiding te maken bij HSV. Had hem graag nog in ons aller Ajax zien spelen.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do aug 07, 2014 6:52 am

AD/AN
AD: Mokotjo voor 1,5 miljoen naar FC Twente

7 augustus 2014 -

Ajax kan Kamohelo Mokotjo afstrepen van het lijstje kandidaten voor de eventuele vervanging van Daley Blind. Het Algemeen Dagblad meldt dat FC Twente een akkoord heeft bereikt over de transfer van de middenvelder. Mokotjo zal een dezer dagen in Enschede tekenen. Nadat de club Quincy Promes verkocht, sloeg de club direct toe. FC twente betaalt zo'n 1,5 miljoen voor de middenvelder.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » do aug 07, 2014 8:37 am

Ajaciedjuh schreef:AD/AN

7 augustus 2014 -

Ajax kan Kamohelo Mokotjo afstrepen van het lijstje kandidaten voor de eventuele vervanging van Daley Blind. Het Algemeen Dagblad meldt dat FC Twente een akkoord heeft bereikt over de transfer van de middenvelder. Mokotjo zal een dezer dagen in Enschede tekenen. Nadat de club Quincy Promes verkocht, sloeg de club direct toe. FC twente betaalt zo'n 1,5 miljoen voor de middenvelder.
De prijs valt mij mee.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do aug 07, 2014 8:56 am

Als Ajax serieuze interesse heeft zal het dus nu de kaarten op tafel moeten leggen. Wanneer er serieus contact is geweest verwacht ik dat zowel Zwolle als de zaakwaarnemer van Mokotjo nog wel een belletje naar Amsterdam doet. Dat kan zowel sportief als financieel interessant zijn. En er is dus nog niet getekend.

Maar misschien kiest Ajax er wel bewust voor om niet concreet te worden. Toch beoordeeld als niet goed genoeg, een betere optie voor handen, of een interne oplossing.
Nil volentibus arduum

Lionel

Bericht door Lionel » do aug 07, 2014 9:02 am

Voor de prijs hoef je het niet te doen.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do aug 07, 2014 9:14 am

7 augustus 2014 -

Daar zal Mano blij mee zijn :smile-ajax.gif: , ik ook hoor, middelmatige kabouters hebben we al zat.
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do aug 07, 2014 10:22 am

Als Ajax Mokotjo daadwerkelijk graag wil hebben, moet er nu snelle actie worden ondernomen. Die jongen zelf heeft al in meerdere interviews aangegeven dat hij hoopt dat hij naar Ajax gaat.
Demosthenes schreef:Ajax had een scout in België, Vermalen t/m Vertonghen kwamen, de scout verdween en de Belgische talenten kwamen niet meer, ze zaten ineens bij Anderlecht
Hier verkondig je opnieuw een onwaarheid, zul je niet opzettelijk doen, maar je wordt blijkbaar niet geremd door heel duidelijke kennis van zaken.

Germinal Beerschot Antwerpen heeft zelf de keuze gemaakt de samenwerking met Ajax te stoppen, omdat ze geen zin hadden om te veranderen in een satellietclub die telkens zijn beste spelers weggeplukt zag worden.

DelToro

Bericht door DelToro » do aug 07, 2014 10:39 am

Maar dat doet toch niets af aan het feit dat Urbain Haesaert de overstap heeft gemaakt naar Anderlecht. Dat is jammer, want hij heeft veel goede Belgische spelers gescout.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do aug 07, 2014 11:05 am

Jep, zonde.

De andere clubs zitten nu eenmaal ook niet stil.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » do aug 07, 2014 11:43 am

Hier verkondig je opnieuw een onwaarheid, zul je niet opzettelijk doen, maar je wordt blijkbaar niet geremd door heel duidelijke kennis van zaken.
Leg eens uit. Ik heb het niet over GBA, alleen maar over een scout; ik wil jouw "duidelijke kennis van zaken" dan wel eens lezen, kan ik wijzer worden, volgens jou.

Die scout bleef wel bij Ajax?

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do aug 07, 2014 1:43 pm

Jammer genoeg niet nee, de enige scout die nu een contract voor het leven heeft is John Steen Olsen.

Ik wilde vooral aangeven dat Vermaelen en Vertonghen zomaar aan kwamen waaien door een heel kort lijntje met GBA. Normaliter concurreer je met verschillende andere kapitaalkrachtige clubs. Tegenwoordig om zowel spelers als om scouts.

Des te mooier dat een jongen als Robert Muric Ajax verkiest boven onder meer Real Madrid.

DelToro

Bericht door DelToro » do aug 07, 2014 2:18 pm

Cruijff schreef:Ik wilde vooral aangeven dat Vermaelen en Vertonghen zomaar aan kwamen waaien door een heel kort lijntje met GBA.
Die kwamen niet zo maar aanwaaien natuurlijk. Ajax heeft veel in de jeugd en de jeugdscouting geinvesteerd. Als Ajax geen samenwerkingsverband had gehad met GBA, dan is het nog maar zeer de vraag Vermaelen en Vertonghen ooit voor GBA hadden gespeeld. Beiden zijn gescout onder bewind van Urbain Haesaert, die pas is aangesteld nadat Ajax zich met de jeugdopleiding van GBA is gaan bemoeien.

Mano

Bericht door Mano » do aug 07, 2014 2:49 pm

InnerHarbour schreef:

7 augustus 2014 -

Daar zal Mano blij mee zijn :smile-ajax.gif: , ik ook hoor, middelmatige kabouters hebben we al zat.
klopt,
Zal d'r geen traan om laten. :biggthumpup.gif:

Wat wel vervelend is, is dat nu lijkt alsof Twente Ajax aftroeft. Terwijl ik denk dat als Ajax echt interesse had, ze de deal wel hadden gewonnen/gemaakt.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » za aug 09, 2014 11:29 am

Samuel heeft zijn eigen topic.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Plaats reactie