Ik vond Chelsea ook wel sterker, maar het kon beide kanten op en Chelsea had behoorlijk wat overtredingen nodig om het spel van Man U te verstoren. Het was een echte krachtmeting, en de uitslag is dat Man U al heel dicht bij de koploper zit en dus op de rails staat.wimpey schreef:De interpretatie door een scheidsrechter geeft aan dat Man U lekker bezig is. Interessant. Ik kom o.b.v. het veldspel en aantal uitgespeelde kansen namelijk niet tot jouw conclusie...Le T. schreef: Hij is een tiental officiele wedstrijd bezig en Man U kan al gelijk maken tegen het beste elftal van PL en waarschijnlijk verdedigend de beste club ter wereld dat daartoe aardig wat kaarten moest pakken.
Zoals ik al eerder schreef moet je er van genieten nu je, met enige moeite, jezelf nog van alles wijs kunt maken. Je had voor het WK ook grote verhalen, maar feiten leiden niet bij iedereen tot voortschrijdend inzicht.Duurt nog wel effe en een x-aantal miljoenen voordat LVG het op de rails heeft staan. Dan is het al volgend seizoen. Als ie afg. zomer z'n huiswerk goed had gedaan, had ie sneller kunnen oogsten.