Dat is zeker een belangrijke factor geweest, maar natuurlijk niet het hele verhaal. Want Ajax zelf was toen ook nog capabel om van al dat puntverlies van de concurrentie te profiteren. Omdat de kwaliteit, mix en balans in die seizoenen nog wel redelijk op orde was. En FdB in elke 2e seizoenhelft eindelijk eens klaar was met zijn puzzel hoe vertrokken sterkhouders op te vangen. Dat leidde helaas zelden tot sprankelend spel, het was voor het overgrote deel je reinste resultaatvoetbal dat FdB Ajax liet spelen met als basis eindeloos en doelloos balbezit. Het is jammer dat nu Psv eindelijk weer eens de boel wat op de rails heeft, Ajax zelf zwaar uit het lood is geslagen door nalatig onderhoud. Het had anders nog een erg spannend seizoen kunnen worden. Nou is het dus al rap over en sluiten.zeux schreef:Dat lukte, maar wel omdat de concurrentie faalde.Zuidema schreef: Gezien de 4 titels op rij kan dat dus werken. Juist het teamwork was in die seizoenen met al die volgzame, nette jongens steeds de grote troef van het Ajax onder FdB. In een voorzichtige, nogal saaie pragmatische setting bleek er dan nationaal heel veel mogelijk te zijn.
Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Ajax heeft weinig geleerd van het PSV van vorig seizoen.
Daar zitten namelijk veel overeenkomsten in, met name in de jeugdigheid van de selectie en de daarbij horende wisselende prestaties. Dit is extra opvallend, omdat Ajax tientallen miljoenen op de bank heeft staan en daarom de huidige 'crisis' had kunnen (en moeten) voorkomen.
Daar zitten namelijk veel overeenkomsten in, met name in de jeugdigheid van de selectie en de daarbij horende wisselende prestaties. Dit is extra opvallend, omdat Ajax tientallen miljoenen op de bank heeft staan en daarom de huidige 'crisis' had kunnen (en moeten) voorkomen.
Tja, hoe doe je dat dan? Je haalt een routinier (Van Bommel) en dan word je kampioen? Zoiets? 

'Crisis' idd. Vergelijking met psv vorig seizoen gaat natuurlijk volledig mank. psv had halverwege 28 verliespunten en overleefde een gemakkelijke EL-poule niet. Ajax staat 2e, na 4 landstitels op rij.Baseman schreef: Dit is extra opvallend, omdat Ajax tientallen miljoenen op de bank heeft staan en daarom de huidige 'crisis' had kunnen (en moeten) voorkomen.
psv had in 2008 na 4 titels op rij een enorme berg aan schulden. Ajax heeft de lange termijn prima op poten staan. V.w.b. Ajax-1 zijn flinke fouten gemaakt. Ik hoop dat daaruit lering getrokken wordt. En zo niet, dan moet er ook daar doorgeselecteerd worden.
Dat moet dus sowieso gebeuren. Overmars mag weg van mij. Communicatief een idioot. Als hij geen speler van Ajax was geweest met zo een staat van dienst zou hij hooguit bij Ajax werken om mailtjes te beantwoorden.
1 of 2 aankopen waaruit visie en durf spreekt is al voldoende komende zomer.
Een centrale middenvelder en een centrale verdediger hebben daarbij de grootste prioriteit. Bouw daar je team omheen. Maar ik ben die halve kutaankopen een beetje zat.
Duarte, Hoorn, Zimling, Milik (huur maar die wordt misschien gekocht).. daar overleef je toch de poulefase van de CL niet mee?
1 of 2 aankopen waaruit visie en durf spreekt is al voldoende komende zomer.
Een centrale middenvelder en een centrale verdediger hebben daarbij de grootste prioriteit. Bouw daar je team omheen. Maar ik ben die halve kutaankopen een beetje zat.
Duarte, Hoorn, Zimling, Milik (huur maar die wordt misschien gekocht).. daar overleef je toch de poulefase van de CL niet mee?
IK GELOOF!!!!!!
Voordat we weer iemand anders binnenhalen voor de aankopen kunnen we beter eens onderzoeken waarom het aankoopbeleid op 1 jaartje Beenhakker na al decennia niet klopt. Dat is echt structureler dan het falen van achtereenvolgende technisch directeuren en/of trainers.
Klopt, eigenlijk weet ik als supporter haast niet beter dan dat het vaker mis dan goed gaat. Dat is ook één van de achterliggende gedachten om vaker ruimte aan jeugdspelers te geven natuurlijk.
Het is voor ons als supporters natuurlijk ook wat ondoorzichtig. Hoe ziet dat proces er uit? Hoe groot is de invloed van onze scouts? Wie mogen er uiteindelijk ja of nee zeggen. Ik weet het niet. Feit is wel dat onze succesmarge op dat gebied niet zo best is.
Het is voor ons als supporters natuurlijk ook wat ondoorzichtig. Hoe ziet dat proces er uit? Hoe groot is de invloed van onze scouts? Wie mogen er uiteindelijk ja of nee zeggen. Ik weet het niet. Feit is wel dat onze succesmarge op dat gebied niet zo best is.
Nil volentibus arduum
Dat zie ik ook zo. De man is bepaald geen denker, dat was ie als speler al niet. En z'n communicatieskills zijn idd om te janken. Dat lijkt sowieso een prerequisite voor een directiebaantje bij Ajax te zijn, want Sar met z'n gehakkel en z'n spiekbriefje is ook een aanfluiting.Lionel schreef: Overmars mag weg van mij. Communicatief een idioot. Als hij geen speler van Ajax was geweest met zo een staat van dienst zou hij hooguit bij Ajax werken om mailtjes te beantwoorden.
Beenhakker is een getapte jongen, spreekt z'n talen en heeft de contacten. Hij viste Zlatan persoonlijk binnen. Je hebt op die plek iemand nodig met inventiviteit. Overmars is een bonenteller. Die kunnen ze beter tot assistent van Slop benoemen.
Beenhakker spreekt Rotterdams en plat Rotterdams, joeg zo Arjan Robben de stuipen op het lijf, en wil om het jaar een andere baan. Compleet ongeschikt als TD dus. Zijn grootste prestatie: hij trok de knip voor Zlatan, een talent dat door heel Europa bekend was, vergelijkbaar met Odegaard nu. Later zou hij de knip trekken voor Cissé.
Het structurele probleem bij Ajax is dat er altijd weer mensen meepraten zonder kennis van zaken. Trainers, vage bestuursleden, voorzitters en zelfs zaakwaarnemers. Ik weet nog dat Van Geel trots verkondigde dat het aankoopbeleid bij Ajax heel democratisch was omdat niet alleen hijzelf en de Hoofd Scouting meepraatten, maar ook de voorzitter (John Jaakke), de AD (Maarten Fontein), de trainer (Henk ten Cate), de technisch adviseur (Piet Keizer) en het bestuurslid technische zaken (Hennie Henrichs). Dan vraag ik me af: hoeveel mensen aan die tafel hadden er kennis van de markt?
Ik heb er geen problemen mee als er veel mensen meepraten, maar dan moeten degenen die meepraten wel alle wedstrijden van het afgelopen jaar in de 1. bundesliga, 2. bundesliga, ligue 1, ligue 2, de Scandinavische, Poolse en Zwitserse competitie, enzovoorts, hebben gezien. En dan het liefst twee keer, bij wijze van spreken.
Over 2001, zo ongeveer onze enige goede transferzomer sinds mensenheugenis, kunnen we in ieder geval zeggen dat de trainer niet meepraatte over het aankoopbeleid. Co Adriaanse stond immers te zeer onder druk om zelfs maar over het korte termijn beleid iets te mogen zeggen. Een jaar later was de situatie wat dat betreft weer anders: Koeman had de titel behaald en Sikora, een jaar eerder nog ongeschikt bevonden wegens geen echte buitenspeler, moest en zou komen. Beenhakker gehoorzaamde.
Hetzelfde gebeurt nu duidelijk weer. Aankopen als Zimling en Van der Hoorn zijn er natuurlijk gewoon doorheen gedrukt door De Boer. De scouting was niet overtuigd van Van der Hoorn, maar Jan Wouters vond het een hele goeie en dus zouden De Boer en Stam er wel een topverdediger van maken. En toen Overmars in de zomer concreet werd voor Sinkgraven meldde De Boer zich voor de camera van de NOS om te verkondigen dat hij hem niet nodig had en dat hij een ervaren speler wilde. Later bleek dat hij zijn vinger had opgestoken voor Zimling.
Dus vertel het maar wimpey, hoe doorbreek je dit patroon?
Het structurele probleem bij Ajax is dat er altijd weer mensen meepraten zonder kennis van zaken. Trainers, vage bestuursleden, voorzitters en zelfs zaakwaarnemers. Ik weet nog dat Van Geel trots verkondigde dat het aankoopbeleid bij Ajax heel democratisch was omdat niet alleen hijzelf en de Hoofd Scouting meepraatten, maar ook de voorzitter (John Jaakke), de AD (Maarten Fontein), de trainer (Henk ten Cate), de technisch adviseur (Piet Keizer) en het bestuurslid technische zaken (Hennie Henrichs). Dan vraag ik me af: hoeveel mensen aan die tafel hadden er kennis van de markt?
Ik heb er geen problemen mee als er veel mensen meepraten, maar dan moeten degenen die meepraten wel alle wedstrijden van het afgelopen jaar in de 1. bundesliga, 2. bundesliga, ligue 1, ligue 2, de Scandinavische, Poolse en Zwitserse competitie, enzovoorts, hebben gezien. En dan het liefst twee keer, bij wijze van spreken.
Over 2001, zo ongeveer onze enige goede transferzomer sinds mensenheugenis, kunnen we in ieder geval zeggen dat de trainer niet meepraatte over het aankoopbeleid. Co Adriaanse stond immers te zeer onder druk om zelfs maar over het korte termijn beleid iets te mogen zeggen. Een jaar later was de situatie wat dat betreft weer anders: Koeman had de titel behaald en Sikora, een jaar eerder nog ongeschikt bevonden wegens geen echte buitenspeler, moest en zou komen. Beenhakker gehoorzaamde.
Hetzelfde gebeurt nu duidelijk weer. Aankopen als Zimling en Van der Hoorn zijn er natuurlijk gewoon doorheen gedrukt door De Boer. De scouting was niet overtuigd van Van der Hoorn, maar Jan Wouters vond het een hele goeie en dus zouden De Boer en Stam er wel een topverdediger van maken. En toen Overmars in de zomer concreet werd voor Sinkgraven meldde De Boer zich voor de camera van de NOS om te verkondigen dat hij hem niet nodig had en dat hij een ervaren speler wilde. Later bleek dat hij zijn vinger had opgestoken voor Zimling.
Dus vertel het maar wimpey, hoe doorbreek je dit patroon?
Dat is haast niet te voorkomen. Een trainer is als de dood dat hij wordt afgerekend op de fouten van een ander.
Beenhakker laat zich voorstaan op de transfer van Zlatan, maar hij verving Ronald de Boer door Groenendijk en haalde John van Loen. Dan vraag ik je.
Sowieso zal een fors percentage van de aankopen mislukken. Dat is overal zo en zeker bij Nederlandse clubs. Bovendien zit er een zwaar subjectief aspect aan. Steef (ik mis hem nog steeds) ergerde zich kapot aan al die jubelverhalen over het aankoopbeleid van Heerenveen. Toen heeft al alle aankopen van Heerenveen eens op een rijtje gezet. Wat bleek? Meer fout dan goed. Véél meer fout dan goed.
Op dit moment wordt Overmars, al dan niet terecht, afgerekend op miskopen als Van der Hoorn en Zimling. Maar wie weet zeggen we over een paar jaar: dat van Sinkgraven, Onana, Muric en Cerny had hij niet zo slecht gezien.
Over Zimling: De Boer heeft een lijntje lopen naar Morten Olsen. Die twee zijn weer on speaking terms na wat er vroeger gebeurd is. Olsen bracht Poulsen aan. Zimling was de volgende.
Olsen is close met Ajax, ook met JSO. Hij helpt al die Deense talenten naar Ajax praten. Helaas ziet hij het soms goed en soms fout.
Beenhakker laat zich voorstaan op de transfer van Zlatan, maar hij verving Ronald de Boer door Groenendijk en haalde John van Loen. Dan vraag ik je.

Sowieso zal een fors percentage van de aankopen mislukken. Dat is overal zo en zeker bij Nederlandse clubs. Bovendien zit er een zwaar subjectief aspect aan. Steef (ik mis hem nog steeds) ergerde zich kapot aan al die jubelverhalen over het aankoopbeleid van Heerenveen. Toen heeft al alle aankopen van Heerenveen eens op een rijtje gezet. Wat bleek? Meer fout dan goed. Véél meer fout dan goed.
Op dit moment wordt Overmars, al dan niet terecht, afgerekend op miskopen als Van der Hoorn en Zimling. Maar wie weet zeggen we over een paar jaar: dat van Sinkgraven, Onana, Muric en Cerny had hij niet zo slecht gezien.
Over Zimling: De Boer heeft een lijntje lopen naar Morten Olsen. Die twee zijn weer on speaking terms na wat er vroeger gebeurd is. Olsen bracht Poulsen aan. Zimling was de volgende.
Olsen is close met Ajax, ook met JSO. Hij helpt al die Deense talenten naar Ajax praten. Helaas ziet hij het soms goed en soms fout.
Het is van de zotte dat FdB met een opvolger voor Blind op de proppen komt. Of moet komen. Dat moet van de mensen komen, die door een TD aangestuurd worden.Jöhnk schreef: Dus vertel het maar wimpey, hoe doorbreek je dit patroon?
Het begint bij het neerzetten van een scoutingsapparaat, lijkt me. Na 2,5 jaar zou Overmars dat onderhand voor elkaar mogen hebben.

Hij zal gehaald zijn om het anders en beter te doen dan zijn voorgangers. Het is niet eens een bezwaar wanneer de TD het zelf niet ziet. Zolang ie maar de juiste mensen om zich heen verzamelt. Maar voor Blind komt Zimling, voor Toby komt Hoorn, voor Vermeer komt Boer en voor Eriksen komt Duarte. Dan wordt het tijd om in te grijpen, hoor. Laat jou of mij het dan maar doen. Dan wordt het echt niet minder.
Even los van wie met de namen komt en wie de beslissing neemt, die structuur ken ik onvoldoende. Maar ook het rijtje spelers dat als talenten naar Jong Ajax is gehaald met als doelstelling om door te groeien naar het eerste elftal is niet best. Dan heb ik het over jongens als Boccara, Höner, Meleg etc.
Nil volentibus arduum
Niet per se. Een aankoop moet wel passen in het beleid. Maar stel dat De Boer een tip krijgt, dan mag je die best natrekken.wimpey schreef: Het is van de zotte dat FdB met een opvolger voor Blind op de proppen komt. Of moet komen. Dat moet van de mensen komen, die door een TD aangestuurd worden.
Yep.Het begint bij het neerzetten van een scoutingsapparaat, lijkt me. Na 2,5 jaar zou Overmars dat onderhand voor elkaar mogen hebben.![]()
De jeugdscouting is wél verbeterd. Ze zoeken nu zelfs de pleintjes af. Dat is een plusje.
Mwah...Laat jou of mij het dan maar doen. Dan wordt het echt niet minder.

Ik denk dat veel van die jongens zijn gehaald omdat JA ineens in de JL ging spelen.Marillion schreef:Even los van wie met de namen komt en wie de beslissing neemt, die structuur ken ik onvoldoende. Maar ook het rijtje spelers dat als talenten naar Jong Ajax is gehaald met als doelstelling om door te groeien naar het eerste elftal is niet best. Dan heb ik het over jongens als Boccara, Höner, Meleg etc.
IK GELOOF!!!!!!
Had dan grof geld betaald voor Tadic/Ruiz/Djuricic en alle andere spelers die zich bewezen hadden in Nederland in plaats van de kneuzen waarvoor ze nu ook miljoenen hebben betaald.wimpey schreef:Hij zal gehaald zijn om het anders en beter te doen dan zijn voorgangers. Het is niet eens een bezwaar wanneer de TD het zelf niet ziet. Zolang ie maar de juiste mensen om zich heen verzamelt. Maar voor Blind komt Zimling, voor Toby komt Hoorn, voor Vermeer komt Boer en voor Eriksen komt Duarte. Dan wordt het tijd om in te grijpen, hoor. Laat jou of mij het dan maar doen. Dan wordt het echt niet minder.Jöhnk schreef: Dus vertel het maar wimpey, hoe doorbreek je dit patroon?
Anderlecht huurt Rolando van Porto. Was dat niks voor Ajax?
IK GELOOF!!!!!!
Er zit een luchtje aan die transfer. Rolando wilde niet naar Anderlecht, ze hebben hem gedwongen, anders moest hij naar de B-ploeg. De zaak is geregeld door Lucien D'Onofrio, die ook opdook toen Anderlecht Defour van Porto overnam. D'Onofrio heeft bepaald geen schone reputatie.
http://www.sudinfo.be/809703/article/sp ... e-enquetan
FC Porto is sowieso in de greep van investeringsmaatschappijen.
Tadic en Honda waren echte missers.
die had Ajax moeten ophalen! (niet te gelijk uiteraard)
genoeg over 'had moeten...''
2015/2016
ze hebben Sinkgraven en Klaassen dus een 3de middenvelder moet gehaald worden.
dit moet een kolerelijertje zijn die er lekker inklatst. Type Davids (maar daar zijn er weinig van)
dan is middenveld goed bezet waarbij Sinkgraven nog wel moet bewijzen het te kunnen bij Ajax
een goede CV waardoor Veltman vertrouwen krijgt om door te schuiven.
Hier gaat Ajax ook altijd mis met aankopen.... Als een team 2 goede CV's heeft, koopt Ajax altijd de voetballende CV. terwijl vaak deze kan voetballen omdat die ander zo hard bikkelt. Schijnt Ajax niet te zien...
Dus een beul naast Veltman kopen, zal je zien worden we weer lovend over Veltman.
heb je 2 linies goed versterkt, ben je al een heel eind....
voorhoede,
Milik, Kishna en AEG samen opstellen is onmogelijk. Alle 3 kunnen ze geen bal veroveren dus balans is meteen verstoort. In Europa speelt iedereen met minimaal 1 hangende vleugel (schöne rol)
Schöne gaat weg einde van het seizoen dus daar dient een speler te komen die de wedstrijd kan lezen.
wanneer ben ik vleugel en wanneer sluit ik aan op het middenveld om balans te houden. Ook een cruciale rol dus.
Kishna/AEG/Fisher/Muric mogen het op de andere kant lekker uitvechten
Voor de spits Zivkovic/AEG/ en een nieuwe aankoop voor de spits.
Milik terug geven. Wat hij doet, kan AEG ook en Sigi is einde oefening.
die had Ajax moeten ophalen! (niet te gelijk uiteraard)
genoeg over 'had moeten...''
2015/2016
ze hebben Sinkgraven en Klaassen dus een 3de middenvelder moet gehaald worden.
dit moet een kolerelijertje zijn die er lekker inklatst. Type Davids (maar daar zijn er weinig van)
dan is middenveld goed bezet waarbij Sinkgraven nog wel moet bewijzen het te kunnen bij Ajax
een goede CV waardoor Veltman vertrouwen krijgt om door te schuiven.
Hier gaat Ajax ook altijd mis met aankopen.... Als een team 2 goede CV's heeft, koopt Ajax altijd de voetballende CV. terwijl vaak deze kan voetballen omdat die ander zo hard bikkelt. Schijnt Ajax niet te zien...
Dus een beul naast Veltman kopen, zal je zien worden we weer lovend over Veltman.
heb je 2 linies goed versterkt, ben je al een heel eind....
voorhoede,
Milik, Kishna en AEG samen opstellen is onmogelijk. Alle 3 kunnen ze geen bal veroveren dus balans is meteen verstoort. In Europa speelt iedereen met minimaal 1 hangende vleugel (schöne rol)
Schöne gaat weg einde van het seizoen dus daar dient een speler te komen die de wedstrijd kan lezen.
wanneer ben ik vleugel en wanneer sluit ik aan op het middenveld om balans te houden. Ook een cruciale rol dus.
Kishna/AEG/Fisher/Muric mogen het op de andere kant lekker uitvechten
Voor de spits Zivkovic/AEG/ en een nieuwe aankoop voor de spits.
Milik terug geven. Wat hij doet, kan AEG ook en Sigi is einde oefening.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Maakt voor Anderlecht toch niks uit?Yopi schreef:Er zit een luchtje aan die transfer. Rolando wilde niet naar Anderlecht, ze hebben hem gedwongen, anders moest hij naar de B-ploeg. De zaak is geregeld door Lucien D'Onofrio, die ook opdook toen Anderlecht Defour van Porto overnam. D'Onofrio heeft bepaald geen schone reputatie.
IK GELOOF!!!!!!
Een paar klerelijers heb je nodig in een topploeg. Vertonghen was een vervelende gozer. Montolivo en Bommeltje lieten zich door Poulsen provoceren. Siem kon vervelend uitdelen. Bedeesde gasten als Rijkaard en Wouters deinsden er niet voor terug om iemand te blesseren. Iedere (Ajax) ploeg die wat wint, heeft wel een of twee geboren leiders die misère een halt kunnen toeroepen en de boel op sleeptouw nemen. Chivu, Davids etc.
In deze ploeg zijn Moisander en Schöne de leiders. Daar win je de oorlog dus niet mee.
In deze ploeg zijn Moisander en Schöne de leiders. Daar win je de oorlog dus niet mee.
Dat zei De Mos ook van Rijkaard en Vanenburg, Willem.
Het is een lastige, dat weet jij ook wel. Ervaren spelers/leiders: ze slagen vaker niet dan wel. Zullen we eens een lijstje maken? Frank Verlaat, Aron Winter, Jan van Halst, Jari (2e keer), Robbie Wielaert, Theo Janssen... Nu hebben we Moisander en Schöne, die hebben het ook niet. Beste jongens maar ze missen het niveau en het karakter om de kar te trekken.
Wat Poulsen betreft, hij werd weggehoond. Later bleek dat hij toch een bijdrage leverde.
@Rishi: voor wat hoort wat.

Het is een lastige, dat weet jij ook wel. Ervaren spelers/leiders: ze slagen vaker niet dan wel. Zullen we eens een lijstje maken? Frank Verlaat, Aron Winter, Jan van Halst, Jari (2e keer), Robbie Wielaert, Theo Janssen... Nu hebben we Moisander en Schöne, die hebben het ook niet. Beste jongens maar ze missen het niveau en het karakter om de kar te trekken.
Wat Poulsen betreft, hij werd weggehoond. Later bleek dat hij toch een bijdrage leverde.
@Rishi: voor wat hoort wat.
Lekkere voorbeelden, Joop. Not. Winter was bijv. nooit een leider. En Janssen liep alleen voorop in de kroeg. Dat 'ervaren' vind ik zo'n BS. De term 'geboren leider' is er niet voor niets. Chivu was op z'n 20e al een leider. En Witschge werd het nooit.Yopi schreef: Het is een lastige, dat weet jij ook wel. Ervaren spelers/leiders: ze slagen vaker niet dan wel. Zullen we eens een lijstje maken? Frank Verlaat, Aron Winter, Jan van Halst, Jari (2e keer), Robbie Wielaert, Theo Janssen...
Hij was niet de beste speler, maar wel een voortrekker en een bliksemafleider. Hadden we dit seizoen nog goed kunnen gebruiken. Ook weer een beleidsmisser... Iets met oude schoenen.Wat Poulsen betreft, hij werd weggehoond. Later bleek dat hij toch een bijdrage leverde.
Mano schreef:een goede CV waardoor Veltman vertrouwen krijgt om door te schuiven.
Euh.. Dus de oplossing is Hoorn naast Veltman posteren?

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Poulsen wilde zelf weg, Willem.
Het is beter als een leider uit de groep komt. Een speler van buitenaf aantrekken voor die rol werkt negen van de tien keer niet. Zelfs bij Poulsen was het een dubbeltje op zijn kant.
Het is beter als een leider uit de groep komt. Een speler van buitenaf aantrekken voor die rol werkt negen van de tien keer niet. Zelfs bij Poulsen was het een dubbeltje op zijn kant.
Dan moet je het aantrekkelijk maken voor zo'n speler om te blijven. Zeker wanneer je van zins bent om Blind ook te laten gaan.Yopi schreef:Poulsen wilde zelf weg, Willem.
Eind Augustus klopte het TH weer bij Poulsen aan. Die had daar toen wel oren naar, maar toen hadden ze net Zimling gevonden.

Ik mis de overtuiging in het personeelsbeleid. Ze reageren me teveel.
- Ajaciedjuh
Dat laatste klopt niet. Poulsen melde zich juist bij Ajax, maar had toen net Zimling gehuurd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."