Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Fellaini njet heel slecht? Ik vind hem juist wel heel slecht. Hij doet me denken aan Evander Sno.
Haha, inderdaad.
Fellaini kan er geen zak van.
Blind is een leuke speler maar alleen voor traag circulatievoetbal. Qua dynamiek en snelheid ongeschikt voor wedstrijden als die van vandaag. En duelkracht heeft hij ook niet.

Fellaini kan er geen zak van.
Blind is een leuke speler maar alleen voor traag circulatievoetbal. Qua dynamiek en snelheid ongeschikt voor wedstrijden als die van vandaag. En duelkracht heeft hij ook niet.
Hij kan er ook weinig van. Maar als aanspeelpunt in de 16 oke. Moet je wel met voorzetten komen.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Kortom volkomen ongeschikt voor het mannenvoetbal wat doorgaans in de PL, de mooiste competitie die er is, gespeeld wordt. NiveauYopi schreef:Blind is een leuke speler maar alleen voor traag circulatievoetbal. Qua dynamiek en snelheid ongeschikt voor wedstrijden als die van vandaag. En duelkracht heeft hij ook niet.

YNWA
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
En toch krijgt hij vaak ruime voldoendes van onafhankelijke experts dus hij kan het wel. Gisteren liep hij er maar wat bij en keek ernaar.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
L'Histoire se repete. Na Rivaldo, Riquelme, Ribery is nu di Maria aan de beurt.Yopi schreef: Di Maria voelt zich niet senang. Waarom gedraagt hij zich anders zo?

Blind is m.i. de beste aankoop van Van Gaal. Maar het wordt natuurlijk lastig wanneer je als middenvelder geen snelheid, duelkracht en killer pass à la Pirlo hebt. In dít Man U is ie behoorlijk. In een Man U dat die 200 M goed geïnvesteerd zou hebben, zou ie 11e - 13e man zijn. Zijn niveau ligt ergens tussen Ajax en de absolute top. En dan tendens Ajax.Raymon schreef:En toch krijgt hij vaak ruime voldoendes van onafhankelijke experts dus hij kan het wel. Gisteren liep hij er maar wat bij en keek ernaar.
Een van de beste middenvelders aller tijden is geen fan van (o.a.) Blind: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... senal.html
Blind is geen slechte voetballer, maar wel een matige atleet. Waarom zou je hem halen als je beter kunt krijgen?
Hij is wel vrij slim. Soms zie je hem even inhouden, waardoor niet hij maar een ploeggenoot een lastig duel of een lastig sprintduel moet uitvechten. Bij Ajax al: dan moest Poulsen er opeens achteraan en dacht het hele stadion: wat is die Poulsen traag. Op het moment dat Daley wel moet sprinten of duelleren, vooral met ruimte om zich heen, maakt hij vaak een onbeholpen indruk.
Het typisch Engelse voetbal is precies wat Daley níet ligt.
Hij is wel vrij slim. Soms zie je hem even inhouden, waardoor niet hij maar een ploeggenoot een lastig duel of een lastig sprintduel moet uitvechten. Bij Ajax al: dan moest Poulsen er opeens achteraan en dacht het hele stadion: wat is die Poulsen traag. Op het moment dat Daley wel moet sprinten of duelleren, vooral met ruimte om zich heen, maakt hij vaak een onbeholpen indruk.
Het typisch Engelse voetbal is precies wat Daley níet ligt.
- raymon
- Contacteer:
Overigens was de eerste goal mede de schuld van Di Maria die gewoon geen zin hebt om even een sprintje te trekken om het gat op te vullen dat Valencia had achtergelaten.wimpey schreef:Een van de beste middenvelders aller tijden is geen fan van (o.a.) Blind: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... senal.html
Maar gisteren de wedstrijd gezien en het middenveld staat gewoon niet goed. Als je Blind optimaal wil gebruiken dan moet je 'm dus de ruimte geven om het spel te verdelen, want een goeie pass heeft hij wel (liet hij gisteren ook meerdere malen zien). Maar er wordt maar wat gelopen door de mensen om 'm heen, zit geen lijn in. En nee, Blind is niet de man van de duelkracht dat lijkt me duidelijk.
De eerste goal was collectief falen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Maar Ray, Blind is toch geen Xavi of zo? Een leuke voetballer, maar waarom zou je het team aan hem aanpassen?
Nou kun je er over twisten of Blind goed genoeg is om het middenveld van Man U, (was) een van de grootste clubs ter wereld, op hem in te richten... Maar die Herrera wordt dan óók nog eens aan flarden gelopen. Als er nou een verzoop, dan was het niet Blind maar Herrera...Raymon schreef: Maar gisteren de wedstrijd gezien en het middenveld staat gewoon niet goed. Als je Blind optimaal wil gebruiken dan moet je 'm dus de ruimte geven om het spel te verdelen, want een goeie pass heeft hij wel (liet hij gisteren ook meerdere malen zien).
Daarvoor moet je bij de technische leiding zijn. Creatieve (peperdure) spelers als di Maria, Mata en Januzaj hangen er maar een beetje bij. Dan krijg je het kraak- en smaakloze werkvoetbal dat Man U dit seizoen speelt.Maar er wordt maar wat gelopen door de mensen om 'm heen, zit geen lijn in.
Op 9 maart al kansloos voor welke prijs dan ook, nadat er 200 M is ingepompt. Slechte reclame voor het Nederlands trainersgilde. Die Glazers zullen toch niet zo maf zijn om Van Gaal komende zomer nog een keer de sleutel van de schatkist te geven?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Precies. We hebben het over de grootste club van Engeland en misschien één van de grootste clubs van de wereld. Dan moet je jagen op de top en dan moet je ook niet met minder dan de top genoegen nemen. Spelers a la Blind kun je prima halen, want ze zijn vrij multi-inzetbaar en goed om in je selectie te hebben, maar daar houdt het echt mee op.
Overigens heb ik gisteren niets gezien, dus ik kan over de pot niet mee praten.
Overigens heb ik gisteren niets gezien, dus ik kan over de pot niet mee praten.
- raymon
- Contacteer:
Of Blind goed genoeg is, een 'Xavi' is doet er niet toe. Als je 'm opstelt dan moet je 'm optimaal benutten en dan moet je dus spelers om hem heen zetten die complementair zijn. Het was pijnlijk om te zien hoe slecht het middenveld speelde.
Pcs. En dan ga je ook voor spelers die fysiek én voetballend tegen de PL opgewassen zijn. Geld is geen issue. De best betaalde spelers in de UK lopen niet bij Chelsea maar bij Man U.Peter schreef:Precies. We hebben het over de grootste club van Engeland en misschien één van de grootste clubs van de wereld. Dan moet je jagen op de top en dan moet je ook niet met minder dan de top genoegen nemen.
Dan ga je voor Mandzukic i.p.v. patient Falcao, Vidal i.p.v. Blind, Arda Turan i.p.v. Herrera. Waarom Shaw en niet Baines? Zo moeilijk is het niet met een onbeperkt budget en wisselgeld als Mata, Persie, Welbeck, Kagawa enzo.
Man U zal z'n huiswerk gedaan hebben, neem ik aan. Ze wisten wie / wat ze met Van Gaal in huis haalden. Iemand die het materiaal ondergeschikt maakt aan zijn visie i.p.v. andersom. Vraag is of ze die visie (met bijbehorende kosten en het enorme afbreukrisico) nog een seizoen de ruimte geven.
LVG zou opnieuw een enorm budget ter beschikking krijgen. Dat staat te lezen in deze -overigens uitstekende -analyse.
http://www.bbc.com/sport/0/football/31809302
Daarvoor moet MU zich wel plaatsen voor de CL. Anders wordt de positie van LVG onhoudbaar, denk ik.
@Ray: mijns inziens begin je bij de grote jongens. Daar zoek je dan de waterdragers bij. Niet omgekeerd. Daley heeft niet de kwaliteiten om de patron te zijn.
http://www.bbc.com/sport/0/football/31809302
Daarvoor moet MU zich wel plaatsen voor de CL. Anders wordt de positie van LVG onhoudbaar, denk ik.
@Ray: mijns inziens begin je bij de grote jongens. Daar zoek je dan de waterdragers bij. Niet omgekeerd. Daley heeft niet de kwaliteiten om de patron te zijn.
- InnerHarbour
Tja Keane is geen Nederlandse journalist waar Delay in de kont kan kruipen. De knul wordt zwaar de hand boven het hoofd gehouden door de Nederlandse journalisten omdat ze hem zo mogen.wimpey schreef:Een van de beste middenvelders aller tijden is geen fan van (o.a.) Blind: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... senal.html
YNWA
- raymon
- Contacteer:
Dat is onzin. Blind krijgt veelvuldig credit voor z'n vertoonde spel in de Engelse pers.InnerHarbour schreef:Tja Keane is geen Nederlandse journalist waar Delay in de kont kan kruipen. De knul wordt zwaar de hand boven het hoofd gehouden door de Nederlandse journalisten omdat ze hem zo mogen.wimpey schreef:Een van de beste middenvelders aller tijden is geen fan van (o.a.) Blind: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... senal.html
Yep Blind heeft het hoogtste gemiddelde van alle veldspelers...
de Gea is de absolute koning, maar Blind is nummer 2 op de lijste beste spelers.
de Gea is de absolute koning, maar Blind is nummer 2 op de lijste beste spelers.
Blind speelt regelmatig goed maar heeft natuurlijk zijn beperkingen.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Ik heb het over de Nederlandse pers maar ongetwijfeld zal hij in de UK dezelfde slijmtactieken uithalen, het is hem door scholletje met de paplepel ingegoten.Raymon schreef:Blind krijgt veelvuldig credit voor z'n vertoonde spel in de Engelse pers.
YNWA
Daley is volgens mij een lieve jongen, maar daar gaat het niet om. Dit is topsport.
Je moet kijken naar wat er ontbreekt. Een club als MU hoort een top-VM te hebben, en een creatieve middenvelder van wereldklasse. Op dit moment moeten ze het doen met spelers die leuk meehobbelen.
Je moet kijken naar wat er ontbreekt. Een club als MU hoort een top-VM te hebben, en een creatieve middenvelder van wereldklasse. Op dit moment moeten ze het doen met spelers die leuk meehobbelen.
- raymon
- Contacteer:
Misschien moet je eens wat vaker wedstrijden van ze kijken, dan kun je zien hoe hij speelt.InnerHarbour schreef:Ik heb het over de Nederlandse pers maar ongetwijfeld zal hij in de UK dezelfde slijmtactieken uithalen, het is hem door scholletje met de paplepel ingegoten.Raymon schreef:Blind krijgt veelvuldig credit voor z'n vertoonde spel in de Engelse pers.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dit dus.Yopi schreef:Daley is volgens mij een lieve jongen, maar daar gaat het niet om. Dit is topsport.
Waag het sterk te betwijfelen of ze daar vierde worden, hoor.
- Monkey Tonk
Blind is een rustpunt in een ploeg zonder rustpunt. Hij heeft ook het meeste inzicht van deze matige selectie. Hij is sterk verbeterd in het afgelopen jaar, en het lijkt me dat er nog meer rek in zit. Die zit nog niet aan zijn plafond.
Van Gaal staat verder met een team waarin Di Maria, Falcao, en van Persie ver onder de maat spelen. Daar sta je dan met je kapitaal. Hij heeft zich ook grof verkeken op zijn 5-3-2, grotendeels dankzij de 5-1 winst op Spanje. Herinnert hij zich nog dat die foeilelijke 5-3-2 gebaseerd was op gebrek aan kwaliteit bij Oranje? Onvoorstelbaar dat hij daaraan vast bleef houden in Engeland. Nu ga je waarschijnlijk zien dat hij achter Bale aangaat, want die is net zo snel als Robben.
Verder valt het me op hoeveel onzin vooral de oudspelers van United via de pers verkondigen. Alsof ze er allemaal van overtuigd zijn dat hun United een wereldteam was. Het doet me denken aan een stelletje ouwe wijven met krulspelden bij de bakker, die allemaal ongestoord door gebrek aan kennis het hoogste woord hebben.
Van Gaal staat verder met een team waarin Di Maria, Falcao, en van Persie ver onder de maat spelen. Daar sta je dan met je kapitaal. Hij heeft zich ook grof verkeken op zijn 5-3-2, grotendeels dankzij de 5-1 winst op Spanje. Herinnert hij zich nog dat die foeilelijke 5-3-2 gebaseerd was op gebrek aan kwaliteit bij Oranje? Onvoorstelbaar dat hij daaraan vast bleef houden in Engeland. Nu ga je waarschijnlijk zien dat hij achter Bale aangaat, want die is net zo snel als Robben.
Verder valt het me op hoeveel onzin vooral de oudspelers van United via de pers verkondigen. Alsof ze er allemaal van overtuigd zijn dat hun United een wereldteam was. Het doet me denken aan een stelletje ouwe wijven met krulspelden bij de bakker, die allemaal ongestoord door gebrek aan kennis het hoogste woord hebben.