Hiddink de nieuwe Bondscoach
Moderator: mods
Re: Hiddink de nieuwe Bondscoach
Wel een mooie goal van KJH maar 1-1 helpt de situatie ook niet.
Nah, voorlopig behoren ze volgens mij niet bij de beste nummers 3. Zes punten achter Tsjechië. Pfff.Ajaciedjuh schreef:Nog even uitgesteld.
Via de backdoor lijkt de enige mogelijkheid.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Met afstand de slechtste: Delay Blind, wat een schandaal dat zoiets international is. Gaat de duels aan als een wijf op hoge hakken, heeft geen snelheid, lengte of fysiek en speelt breed of naar achter. Fucking hopeloos.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op za mar 28, 2015 10:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
Zo, en dat uit jouw toetsenbord!Le T. schreef:Verdiende goal voor Sneijder, de beste man van een slecht team.

Ben het wel met je eens overigens.
Ik neem aan dat Narsingh en Affelay nooit meer geselecteerd worden?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- InnerHarbour
Hij was vergeten dat hij als Le T stond ingelogd.Wouter schreef:Zo, en dat uit jouw toetsenbord!Le T. schreef:Verdiende goal voor Sneijder, de beste man van een slecht team.![]()
Ben het wel met je eens overigens.

YNWA
Nederland kan het EK nog steeds makkelijk halen.
Benieuwd of de perschef frustraties bij Cheque zo weer boven komen drijven.
Benieuwd of de perschef frustraties bij Cheque zo weer boven komen drijven.
Mwah, Affellay vond ik ook heel slecht. Peert toch een paar keer een bal zo maar over de achterlijn. Sowieso was het lange halen snel thuis-voetbal.InnerHarbour schreef:Met afstand de slechtste: Delay Blind, wat een schandaal dat zoiets international is. Gaat de duels aan als een wijf op hoge hakken, heeft geen snelheid, lengte of fysiek en speelt breed of naar achter. Fucking hopeloos.
De slechtste was toch gewoon Huntelaar? Heeft die eigenlijk iets goed gedaan?
Slechte controles, frustratie overtredingen...
Wijnaldum (voegde niks toe met obligaat spel en bespeelde de ruimtes dom) en Van der Wiel (verdedigen kan hij nog steeds niet) waren ook zwak in de eerste helft. De rest was uiteraard ook niet sterk.
De tweede helft was een voorproefje van het Oranje van Danny Blind: complete chaos.

Wijnaldum (voegde niks toe met obligaat spel en bespeelde de ruimtes dom) en Van der Wiel (verdedigen kan hij nog steeds niet) waren ook zwak in de eerste helft. De rest was uiteraard ook niet sterk.
De tweede helft was een voorproefje van het Oranje van Danny Blind: complete chaos.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
En Depay. Oi oi oi.Khraa schreef:Ik neem aan dat Narsingh en Affelay nooit meer geselecteerd worden?
Viel me op dat veel van die PSV'ers iedere vorm van techniek ontberen. Bizar hoe die jongens voetbalden.
En dat gesmeek om Diego Maradona Clasie is ook wat lachwekkend. Die gast werd met de minuut groter gemaakt.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Die is na een uurtje zeker 1.50m
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ik erger me vooral aan al die ballen die vanaf de middellijn het strafschopgebied in gepompt werden. Dat is zo makkelijk te verdedigen. Dat je dat diep in de blessuretijd doet, OK. Maar waarom al twintig minuten voor tijd?
Robben is onmisbaar. De enige topspeler die Oranje nog heeft. Zonder hem is het niet veel.
Nou, het kan ook zonder Robben wel een stuk gestructureerder hoor. Dit was hotseknotsbegonialangehaalopBassieenKJHvoetbal. Waarbij sommige lange halen nog over de achterlijn verdwenen ook.
Hiddink begon met een onlogische opstelling, repareerde dat veel te laat en kreeg het voor elkaar om na elke wissel de opstelling en tactiek door elkaar te gooien. Tijd voor een nieuwe bondscoach lijkt me, Hiddink is de weg echt kwijt.
- Monkey Tonk
Nederland ratelt die kwalificaties normaalgespoken toch gewoon af. Daar is helemaal geen topvoetbal voor nodig. Dit ligt 100% aan opa Hiddink.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik vond van geen reparatie geen sprake. Het werd met iedere wissel onlogischer en opportunistischer. Geen enkel besef van tactisch vernuft. De wissels waren stuk voor stuk hilarisch.Baseman schreef:Hiddink begon met een onlogische opstelling, repareerde dat veel te laat en kreeg het voor elkaar om na elke wissel de opstelling en tactiek door elkaar te gooien. Tijd voor een nieuwe bondscoach lijkt me, Hiddink is de weg echt kwijt.
Repareren is inderdaad veel te positief gezegd.
Ik bedoelde eigenlijk dat Hiddink zijn eerdere fouten probeerde te herstellen, wat hem overigens totaal niet lukte.
Ik bedoelde eigenlijk dat Hiddink zijn eerdere fouten probeerde te herstellen, wat hem overigens totaal niet lukte.
Als je ziet wat er in het veld staat... Dat is niet veel soeps. Kijk waar die spelers onder contract staan. Allemaal subtop, op zijn best.
Letland speelde gelijk tegen Turkije, om maar iets te noemen, en die kunnen er heel weinig van.
Beginnen met een logische opstelling en een duidelijke tactiek helpt al ontzettend veel.
Beginnen met een logische opstelling en een duidelijke tactiek helpt al ontzettend veel.
Ook mét Robben verloren we deze kwalificatie. Dus of dat nu alleen zaligmakend is...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Dat scheelt natuurlijk enorm. Voor Robben zijn ze doodsbang. Echt niet voor Narsingh of zo.
Face it, we hebben in Nederland de slag gemist. We zijn zelfs ingehaald door België. Technisch is het niet zo geweldig wat Oranje laat zien.
Face it, we hebben in Nederland de slag gemist. We zijn zelfs ingehaald door België. Technisch is het niet zo geweldig wat Oranje laat zien.
Overdrijven is ook een vak...
Het afgelopen WK werd Oranje nog 3e, waarbij het überhaupt al een gigantische prestatie is dat zo'n klein landje als Nederland zo vaak een fatsoenlijk team op de been kan brengen.
Robben is wereldtop, natuurlijk maakt het veel verschil als hij er niet bij is.
Daarbij maakt Hiddink het er absoluut niet beter op, geen idee wat hij allemaal aan het doen is.
Oranje is geen top, maar het kan een stuk beter dan nu.
Het afgelopen WK werd Oranje nog 3e, waarbij het überhaupt al een gigantische prestatie is dat zo'n klein landje als Nederland zo vaak een fatsoenlijk team op de been kan brengen.
Robben is wereldtop, natuurlijk maakt het veel verschil als hij er niet bij is.
Daarbij maakt Hiddink het er absoluut niet beter op, geen idee wat hij allemaal aan het doen is.
Oranje is geen top, maar het kan een stuk beter dan nu.
Op het WK gaf hij hem met de schouder aan Sneijder, en nu gaf Sneijder hem terug op het lichaam van Huntelaar. Bij Ajax vormden ze ook al zo'n creatieve en succesvolle combi waarvan menig Oost-Europese subtopper nog nabibbert.Dubbel schreef:Wel een mooie goal van KJH maar 1-1 helpt de situatie ook niet.
Volgens mij heeft Van Gaal vaak gewonnen zonder Robben.zeux schreef:Ook mét Robben verloren we deze kwalificatie. Dus of dat nu alleen zaligmakend is...
Wollt ihr den totalen Mensch?
Ik vond het antwoord van Hiddink op de vraag waarom hij het hele team door elkaar had gehusseld tekenend.
"Tja, als Robben er niet bij is, speelt Depay. En omdat Depay liever op links speelt dan op rechts, moet ik op rechts iemand anders neerzetten. "
"Tja, als Robben er niet bij is, speelt Depay. En omdat Depay liever op links speelt dan op rechts, moet ik op rechts iemand anders neerzetten. "