PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Re: PSV

Bericht door peter » wo okt 07, 2015 8:45 am

Het is toch simpel? Depay en Wijnaldum hebben een shitload aan bonus mee gekregen. Als Gebrands stelt dat het normaal is dat een topspeler 10% mee krijgt van de transfersom, dan kun je dus zelf gaan rekenen. Stel dat Depay 4 miljoen dus mee krijgt en dat de afspraak is gemaakt dat dat netto is. Dan moet PSV dus 16 miljoen uitkeren (75% belasting, want daar is Gerbrands zo boos over).

Gebrands riep dat hij 18 miljoen moest afdragen aan de fiscus, dus dan kun je je rekensommetje ook de andere kant op maken.

Bizar dat ze bij PSV deze afspraken maken, zeg. Ze zijn die 75% over gouden handdrukken dus echt helemaal vergeten. Wat een prutsers.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo okt 07, 2015 9:52 am

Haha, vroeger of later komt de waarheid boven tafel. O, wat wilden die jongens graag kampioen worden met PSV. Zo zeer dat ze zich een jaar opofferden. :smallgrin.gif:

Wat zou de gemeente Eindhoven ervan vinden? In ruil voor die deal zou PSV een salarisplafond instellen. Als PSV bij zulke winsten al geen buffer kan opbouwen, hoe moet het dan in slechtere tijden?

Het gejammer van Gerbrands gaat niets opleveren. In Den Haag zullen ze niet onder de indruk zijn.

Nu nog de waarheid m.b.t. het salaris van Guardado. Want die loopt echt niet voor een fooi te ballen.

wimpey

Bericht door wimpey » wo okt 07, 2015 10:51 am

Yopi schreef: Nu nog de waarheid m.b.t. het salaris van Guardado. Want die loopt echt niet voor een fooi te ballen.
Luuk de Jong, Moreno. Voorheen Depay, Wijnaldum. Dhr. vd Leegte van ASL springt dan (fors) bij. Die zal die munten ooit ook weer terug willen zien. psv is lijp bezig. Had niet gedacht dat Gerbrands dat zou toestaan gezien het kaartenhuis van Scheringa (en dat van psv) destijds. Ze speculeren op enorme uitgaande transfers. Risky business.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo okt 07, 2015 11:05 am

Grappig dat ik daar dan amper iets over lees.

Het zorgt ook voor een sneeuwbaleffect, lijkt me. Zo willen álle spelers een afscheidscadeau.

Lionel

Bericht door Lionel » do okt 08, 2015 8:37 am

Schijnt (Voetbalzone) dat PSV 38 miljoen heeft gereserveerd voor vernieuwingen aan het complex en ook aan 1 of meerdere spelers.
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » do okt 08, 2015 9:04 am

Waar halen ze 38 miljoen vandaan als ze maar drie miljoen winst maken? En bovendien investeerders moeten afbetalen?

Lionel

Bericht door Lionel » do okt 08, 2015 9:14 am

Denk dat ze een bedrag gereserveerd hebben en dus niet als winst hebben beschreven.
IK GELOOF!!!!!!

Khraa

Bericht door Khraa » do okt 08, 2015 9:31 am

Je hoeft geen winst te maken om te investeren natuurlijk: "de kost gaat voor de baet uyt". Het is dan alleen de vraag of de liquiditet van PSV voldoende is en of er nog externe partijen zijn die willen investeren.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » do okt 08, 2015 9:41 am

Khraa schreef:Je hoeft geen winst te maken om te investeren natuurlijk: "de kost gaat voor de baet uyt".
Da's waar ook. In het voetbal de kortste weg naar een faillissement.

@Lionel: PSV heeft echt niet even 38 miljoen over.

beelzebub

Bericht door beelzebub » do okt 08, 2015 11:43 am

Lionel schreef:Schijnt (Voetbalzone) dat PSV 38 miljoen heeft gereserveerd voor vernieuwingen aan het complex en ook aan 1 of meerdere spelers.
Voetbalzone moet je nooit geloven, maar zal me niet verbazen als we wat opzij gezet hebben in geval de Europese commissie het grond/parkeerplaatsverhaal als staatssteun beschouwd.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr okt 16, 2015 6:17 pm

Missen jullie Baseman al? :blush.gif:

Nog ongeveer een maandje wachten tot hij zelf z'n kind heeft gebaard. Hij is ruim 8 maanden geleden Transgender geworden dus nog even geduld: hij is over 3 weken uitgerekend. :smile-ajax.gif:

Rooie

Bericht door Rooie » za okt 17, 2015 9:34 pm

De wedstrijd tegen Ajax krijgt een goed vervolg. Excelsior maakt in de 90e minuut de 1-1 :smallgrin.gif:

Arthur

Bericht door Arthur » za okt 17, 2015 9:36 pm

Ajax-Psv sloeg nergens op. Met een normale tactiek hadden we die gewoon gewonnen. Psv worstelt verder met iedere tegenstander

generaal

Bericht door generaal » za okt 17, 2015 9:41 pm

Cocu kan er geen klote van. Foptrainer.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za okt 17, 2015 9:49 pm

generaal schreef:Cocu kan er geen klote van. Foptrainer.
Het is bepaald niet z'n roeping inderdaad. Het is daarom ook heel knap dat hij desondanks vorig jaar kampioen is geworden met Psv.

generaal

Bericht door generaal » za okt 17, 2015 9:52 pm

Twee keer wisselen in blessuretijd.. Een grabbelaar op doel. En Narsingh is heilig. Ongelooflijk. Al wint Cocu dit seizoen ook alle toppers: zelfs dan is hij nog in staat om de titel weg te gooien tegen de kleintjes. Wat een zwabber.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za okt 17, 2015 10:09 pm

Arthur schreef:Ajax-Psv sloeg nergens op. Met een normale tactiek hadden we die gewoon gewonnen. Psv worstelt verder met iedere tegenstander
Hadden inderdaad in die wedstrijd echt nooit zo mogen kloten.

Heerlijke uitslag hoor psv-excelsior. :biggrin.gif:

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo okt 18, 2015 11:10 am

Vinden jullie de teksten van Luuk de Jong ook zo irritant? Dominee Kuyt 2. :kots:

Le T.

Bericht door Le T. » zo okt 18, 2015 12:11 pm

Dubbel schreef:
generaal schreef:Cocu kan er geen klote van. Foptrainer.
Het is bepaald niet z'n roeping inderdaad. Het is daarom ook heel knap dat hij desondanks vorig jaar kampioen is geworden met Psv.
De concurrentie heeft nou ook niet bepaald goede trainers. En dan maar klagen dat er geen talent is Nederland en de jeugdopleidingen niet goed zijn, terwijl de spelers in de belangrijkste fase van hun ontwikkeling het moeten doen met dat soort trainers.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo okt 18, 2015 12:18 pm

Yopi schreef:Vinden jullie de teksten van Luuk de Jong ook zo irritant? Dominee Kuyt 2. :kots:
Valt wel mee, het is vooral irritant dat hij bij PSV speelt en op dermate nuttige wijze dat als ze hem vorig seizoen niet hadden gehad ze nooit kampioen zouden zijn geworden.

Beide broertjes De Jong kunnen wedstrijden vrij goed analyseren en direct na de wedstrijd brengen ze dat duidelijk onder woorden. Als Luuk gewoon bij Ajax zou spelen zouden ze teksten na afloop prima te pruimen zijn. Na een 1-1 tegen Excelsior worden het logisch clichés als "wanneer je de kansen zelf niet afmaakt ........

......Kun je het deksel op de neus krijgen." Wat verwacht je anders dat hij gaat zeggen? Dat hij goudeerlijk meteen na zo'n kneuzig puntenverlies oprecht zijn mening deelt dat helft van zijn teamgenoten er weinig van kan? :smallgrin.gif:

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo okt 18, 2015 12:24 pm

Dan ligt het aan mij. Ik vind types met popi teksten bloedirritant. :blush.gif:

Schop er een in of houd je bek dicht, zou ik zeggen.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo okt 18, 2015 12:30 pm

Yopi schreef:Dan ligt het aan mij. Ik vind types met popi teksten bloedirritant. :blush.gif:

Schop er een in of houd je bek dicht, zou ik zeggen.
Siem had na afloop altijd prima teksten hoor. Ik heb ook het idee dat bij Ajax de spelers onderling harder kunnen zijn, dat het van elkaar genomen wordt als iemand openlijk kritiek uit.

Als een Maher bij Ajax terecht was gekomen, had hij zich wellicht beter ontwikkeld. Hij zou meer zijn geprikkeld en op een betere manier.

Een Davey Klaassen en een Siem de Jong zeggen gewoon dat het schandalig is wat ze als ploeg hebben laten zien als ze vinden dat Ajax het op een bepaalde dag buitengewoon slecht heeft gedaan.

Wanneer Luuk de Jong net na een wedstrijd van PSV gaat zeggen dat Schaars en Bruma totaal niet kunnen verdedigen wordt het er bij PSV natuurlijk niet beter op. :smallgrin.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo okt 18, 2015 12:32 pm

Yopi schreef:Schop er een in of houd je bek dicht, zou ik zeggen.
Dat was dus nu idd ook het probleem. Luuk had gisteren absoluut moeten scoren, is hem niet gelukt, hij voelde zich dus medeschuldig.

Waarschijnlijk denk je in het veld dan al een paar keer 'KUT' want je weet dat je 1-0 voorstaat tegen "slechts" Excelsior, maar als je in Eindhoven speelt vrees je ook je eigen teamgenoten die dermate ruk zijn dat dat nog kan mislukken. :smallgrin.gif:

Dan krijg je dus dit soort interviews wat van de zijlijn ook makkelijk (ver)oordelen is, want die gasten moeten tekst en uitleg aan weet ik veel hoeveel media geven. Tot en met Omroep Brabant aan toe schuiven simpele zielen een microfoon voor je neus, wat heb je als je daar eindelijk eens mee klaar bent dan nog te melden..? :confused.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo okt 21, 2015 8:07 pm

'Wij zijn niet bang want Bruma is erbij'. :smallgrin.gif:

Tot nu toe lijken Bas Dost en z'n teamgenoten ook niet bepaald bang voor Jeffrey Bruma. :smallgrin.gif:

Al sluit ik overigens ook niet uit dat PSV een resultaat in deze uitwedstrijd gaat halen. Dat Wolfsburg oogt tot nu toe ook een partij onsamenhangend en vooral ook kwetsbaar achterin zeg.....

Skampie

Bericht door Skampie » wo okt 21, 2015 8:21 pm

Het blikkt eigenlijk helemaal niet zo een ijzersterke puple te zijn...

Plaats reactie