Golf
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Golf
En dat is -4....ik zie niemand die beter heeft gescoord op de eerste 7 holes. Hij zal boos zijn inderdaad.
Edit: -5 na acht holes. Hij begint weer op 0. Waar is die gozer allemaal mee bezig.
Edit: -5 na acht holes. Hij begint weer op 0. Waar is die gozer allemaal mee bezig.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Met laten zien hoeveel talent hij heeft.Sandro_Calááábro schreef:En dat is -4....ik zie niemand die beter heeft gescoord op de eerste 7 holes. Hij zal boos zijn inderdaad.
Helaas maakt dat het extra zuur en vooral komt het nogal slap over dat prikkels zoals deze bij hem nodig zijn voordat hij dit laat zien.
- InnerHarbour
Sandro_Calááábro schreef: Edit: -5 na acht holes. Hij begint weer op 0. Waar is die gozer allemaal mee bezig.

Een lekkere constante golfer.
YNWA
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Tja, Joost op de toppen van zijn kunnen is gewoon echt Ryder Cup materiaal.
Echt slappe hap dat hij dan zo vaak dingen laat zien die het tegendeel doen vermoeden. De keren dat hij rondjes van -66 of -65 loopt komen die niet zomaar uit de lucht vallen, wel bizar dat hij daar vaak een bepaalde prikkel voor nodig heeft en dat hij vaak zo laat richting het toernooi afreist waardoor zijn niveauverschil tussen dag 1 en een later stadium van een toernooi zo ontzettend groot.
Echt slappe hap dat hij dan zo vaak dingen laat zien die het tegendeel doen vermoeden. De keren dat hij rondjes van -66 of -65 loopt komen die niet zomaar uit de lucht vallen, wel bizar dat hij daar vaak een bepaalde prikkel voor nodig heeft en dat hij vaak zo laat richting het toernooi afreist waardoor zijn niveauverschil tussen dag 1 en een later stadium van een toernooi zo ontzettend groot.
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Oops, een niet al te lange par 5, nog geen 500 meter, Driver erbij en volop birdie kansen. 

YNWA
- InnerHarbour
En de laatste verkloot hij ook live op de TV.
In vliegtuig, zakken op de WR en ga eens nadenken hoe nu verder Joost!
In vliegtuig, zakken op de WR en ga eens nadenken hoe nu verder Joost!
YNWA
Een bijzondere twee ronden. Vandaag nog heel goed terug komen van +5 naar -2 en dan met drie bogeys op de laatste drie holes net de cut niet halen met een eindscore van +1 terwijl par genoeg was.
Er doet geen één speler uit de top 50 mee en er staan maar twee spelers hoger op de ranking dan Luiten en hij haalt de cut niet eens.

Er doet geen één speler uit de top 50 mee en er staan maar twee spelers hoger op de ranking dan Luiten en hij haalt de cut niet eens.

"Hate it or love it, the underdog's on top".
- InnerHarbour
De bogey's waren niet alleen dom maar ook kinderachtig.

Zo zit je alsnog thuis in het weekend. Dit had vandaag een hele lage ronde moeten zijn, maar door domme kinderachtige bogeys op het eind verdien je het niet om het weekend te spelen.
YNWA
- InnerHarbour
Net even gekeken maar het eerstvolgende toernooi dat Joost kan spelen is het Spaanse open in Sotogrande op de Real Club Valderrama, dat betekend drie weken NIET spelen. Het wordt gespeeld vanaf 14 april als hij nu eens op 4 april afreist naar zuid Spanje waar het de komende week al lekker rond de 20 graden is om daar te trainen vanaf het gras zou dat misschien een plan zijn om je voor te bereiden op de plaats van bestemming, gewend raken aan de daar heersende klimatologische omstandigheden Joost?
Je kan natuurlijk ook hier blijven wat slaan vanuit die cabine en vanaf het matje in Rotterdam, Je kan dan ’s-middags lekker bij mammie aan de keukentafel aanschuiven en in je eigen bedje slapen. Het is hier tenslotte ook al 8 graden.
Je kan natuurlijk ook hier blijven wat slaan vanuit die cabine en vanaf het matje in Rotterdam, Je kan dan ’s-middags lekker bij mammie aan de keukentafel aanschuiven en in je eigen bedje slapen. Het is hier tenslotte ook al 8 graden.

YNWA
- InnerHarbour
Tja en dan sla je zelf zomaar plompverloren op een zaterdag in maart zelf een hole in one. Ik denk dat ik zo maar in O'Casey's met de jongens er een pint op ga drinken. 

YNWA
Grote kans dat hij een tijdje niet meer aanspreekbaar is
ik zal van de week even een filmpje posten waarin een roze konijn uitlegt waarom IH geworden is tot wie hij is.

Idd dat lukt zelfs Jordan Spieth of Rory Mcilroy niet.Sandro_Calááábro schreef:Als het een par 4 was dan wordt het me een toch iets te sterk verhaal hoorCruijff schreef: Op een par 3, neem ik aan?