PSV - Ajax 20-03-2016
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: PSV - Ajax 20-03-2016
Wat een belachelijk interview met de schijts op NOS: hij geeft de aanvoerder van psv geen 2e geel, omdat hij voordeel geeft en Willems een gele (wat rood had moeten zijn). 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Mike van der Hoorn won vandaag 16 persoonlijke duels. Het meeste voor een Ajax-speler sinds November 2013. #ajax #psvaja (via @OptaJohan) 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
En wie was dat toen?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ajaciedjuh
En..... zal Aad de examenuitslag al overhandigd hebben? 

-
Zo ziet blijdschap er inderdaad uit, wie had dat verwacht?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Ik natuurlijk!
Victoria heeft nog nooit een wedstrijd van Ajax meegemaakt die verloren ging. En dat blijft natuurlijk nog wel even zo..
Victoria heeft nog nooit een wedstrijd van Ajax meegemaakt die verloren ging. En dat blijft natuurlijk nog wel even zo..
LucaS schreef:Natuurlijk wint Ajax. Onze mooie club tegen dat sneue zooitje!
I think I lost my fucking headache
Verwacht is overdreven, maar ik schreef al dat Ajax een reële kans had.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Deed Van Ginkel trouwens wel mee? Niets van gezien.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ach, realistisch gezien verwachtte dit niemand.Een kans heb je natuurlijk altijd.Dat die goal zo vlug viel was natuurlijk wel heel belangrijk.Op dat moment moest Psv en niet AJAX.Maar ben er niet mnder blij om, winnen van PSV is altijd leuk .. Ze worden dan zo lekker stil die supporters op de tribune 

Blij met de punten ...
Kans heb je altijd ja. Maar er waren toch wel mensen die die kans ook realistisch vonden...999 schreef:Ach, realistisch gezien verwachtte dit niemand.Een kans heb je natuurlijk altijd.Dat die goal zo vlug viel was natuurlijk wel heel belangrijk.Op dat moment moest Psv en niet AJAX.Maar ben er niet mnder blij om, winnen van PSV is altijd leuk .. Ze worden dan zo lekker stil die supporters op de tribune
Een vroege goal is altijd lekker, maar toen psv vervolgens kwam had Ajax het wel heel moeilijk hoor...in de tweede helft was het een ander verhaal.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
- AT Toto winner 15/16
Yep goed gedaan maar het blijft een kutspeler, daarvoor staan er teveel slechte wedstrijden tegenover een goede.Ajaciedjuh schreef:Mike van der Hoorn won vandaag 16 persoonlijke duels. Het meeste voor een Ajax-speler sinds November 2013. #ajax #psvaja (via @OptaJohan)
De ontwikkeling van de wedstrijd werkte ook wel in zijn voordeel. Mike is vooral kwetsbaar met ruimte in zijn rug en bij schakelmomenten.
Maar dat neemt niet weg dat hij het vandaag goed heeft gedaan. Leuk ook voor die jongen want hij wil absoluut wel.
Maar dat neemt niet weg dat hij het vandaag goed heeft gedaan. Leuk ook voor die jongen want hij wil absoluut wel.
Nil volentibus arduum
De samenvatting bekijkend was het geen kwalitatief hoogstaande pot. Maar van deze nare club winnen is altijd leuk en knap
psv gaf de goals easy weg, Zoet en hun CVs zagen er niet best uit.

Bij die eerste goal was mooi te zien wat het resultaat is als je twee verdedigers die moeite hebben met zonedekking samen in het centrum zet.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Jammer voor milik dat hij die kansen niet maakte, 0-3 bij rust had geweldig geweest en had dat slappe vermoeidheid gelul ook de kop ingedrukt
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Ik vind Moreno nogal overschat. Bruma heeft zich prima ontwikkeld, maar bij de 0-1 had Milik vrij spel. Droomscenario voor Ajax, die 2e minuut. Kleine ruimtes, duels, dat kan deze ploeg wel. Morgen de hele pot maar eens bekijken...Bert schreef:Bij die eerste goal was mooi te zien wat het resultaat is als je twee verdedigers die moeite hebben met zonedekking samen in het centrum zet.
Resterende programma PSV: AZ uit, Willem II thuis, Roda JC uit, Vitesse thuis, SC Cambuur thuis en PEC Zwolle uit.
Resterende programma Ajax: PEC Zwolle thuis, SC Cambuur uit, FC Utrecht thuis, sc Heerenveen uit, FC Twente thuis, De Graafschap uit.
PEC zwolle is lastig de laatste jaren, Heerenveen uit ook, maar het moet toch te doen zijn.
Resterende programma Ajax: PEC Zwolle thuis, SC Cambuur uit, FC Utrecht thuis, sc Heerenveen uit, FC Twente thuis, De Graafschap uit.
PEC zwolle is lastig de laatste jaren, Heerenveen uit ook, maar het moet toch te doen zijn.
Die 0-2 was wel klasse van El Ghazi. Op het moment supreme een perfecte aanname waardoor Bruma geen kans meer had om zijn dekkingsfout te herstellen.
Heeft die Moreno in de 1e helft eigenlijk iets goed gedaan? Milik krijgt er 3 op een blaadje en Moreno is 3 keer zoekende.
Hoorn is beter. Altijd gezegd
Van Ginkel is dus niet zo goed hè. Had ik al eerder gezegd. Spek en bonen. Guardado ontpopte zich als een Kuyt. Overdreven leider uithangen.

Van Ginkel is dus niet zo goed hè. Had ik al eerder gezegd. Spek en bonen. Guardado ontpopte zich als een Kuyt. Overdreven leider uithangen.
IK GELOOF!!!!!!
Milik mag wel wat meer applaus krijgen van mij, hij is gewoon heel belangrijk vandaag. Die opstuitende bal had wel op goal gemogen maar verder creeert hij ook grotendeels zijn eigen kansen.elliquido schreef:Jammer voor milik dat hij die kansen niet maakte, 0-3 bij rust had geweldig geweest en had dat slappe vermoeidheid gelul ook de kop ingedrukt
Wollt ihr den totalen Mensch?
Ajax was bar slecht, maar dit was wel een hele lekkere overwinning. Zeer belangrijk! Hoorn speelde inderdaad een perfecte duel. Zonder ruimte in z'n rug en als hij alle ballen blind naar voren kan trappen kan hij meekomen.
Onzin, Hoorn had zeer veel goede inspeelpasses vandaag.
Ajax heeft terecht gewonnen, met duidelijk meer kansen en waar PSV nog 2x rood had moeten hebben.
Publiek stil en gefrustreerd, en die muntje gooiers wordt hun nieuwe carnavalsnaam.
Lampegat = de muntengooiers
Ajax heeft terecht gewonnen, met duidelijk meer kansen en waar PSV nog 2x rood had moeten hebben.
Publiek stil en gefrustreerd, en die muntje gooiers wordt hun nieuwe carnavalsnaam.
Lampegat = de muntengooiers
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
-
Ben blij voor hem en voor Ajax (en voor mij) dat hij zo veel duels won, maar voor een verdediger is dat ene duel dat verloren gaat soms veel belangrijker en hij verliest soms zo knullig, laat zich soms wegzetten en een man voor zich komen.Mike van der Hoorn won vandaag 16 persoonlijke duels. Het meeste voor een Ajax-speler sinds November 2013.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".