Geïnspireerd door Kruiswijk.zeux schreef:Slechte ronde inderdaad, die tuimelt uit de top 10.Sandro_Calaaabro schreef:3 bogeys op rij voor Luiten zo aan het einde van zijn tweede dag. Zonde....
Golf
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Golf
- InnerHarbour
Zo goed beginnen en dan 3 prutdagen, oh en hij heeft geen uitnodiging gekregen.
Ik speel komende week niet in Zweden, een week later wel in Oostenrijk. Het Lyoness Open heb ik gewonnen en ik ben een keer tweede geworden. Met weer zo'n goed resultaat kan ik me alsnog plaatsen voor het US Open, dat is natuurlijk nog steeds het doel.
YNWA
Sta je lekker te golfen in Florida, komt deze jongen even op bezoek...

https://www.youtube.com/watch?v=RXn1g0xtUMk

https://www.youtube.com/watch?v=RXn1g0xtUMk
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- InnerHarbour
Dilletje, nooit tegengekomen op de baan, wel borden gezien met waarschuwing voor slangen. Ik weet niet of ze er echt waren, ben maar niet gaan zoeken naar een bal die ik de bosjes insloeg, of dat het een manier was om meer golfballen te verkopen. 

YNWA
Ben vandaag cran canaria rond gereden. Ook even langs de golfbaan natuurlijk, waar Rafa ongetwijfeld heel veel uren heeft doorgebracht. Mooi baantje hoor! Verder mooi eiland ook.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Na 9 holes dus op -4 en na 36 holes nog steeds. Daar zit dan meer in zou je zeggen. Toch staat hij er nog steeds goed voor. Twee slagen achter de leider. Lastige omstandigheden ook met die wind.
Sandro_Calaaabro schreef:Na 9 holes dus op -4 en na 36 holes nog steeds. Daar zit dan meer in zou je zeggen. Toch staat hij er nog steeds goed voor. Twee slagen achter de leider. Lastige omstandigheden ook met die wind.
Er doen maar vier top 100 spelers mee. Drie slagen achter uiteindelijk.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
World ranking zegt niet alles na twee rondjes golfen. De wereldtop is breed en het toernooi is nog niet afgelopen. Die vier top 100 spelers staan achter hem trouwens.
- InnerHarbour
Dit is een toernooi dat hij makkelijk kan winnen hoor, maar 3 slagen achter, geen geweldig deelnemersveld en nog 36 holes te spelen.Ferry schreef:Las net dat ie 1e moet worden of ongedeeld 2e, en dan mag hij meedoen aan de US Open. (Good luck with that, zou je zeggen :-)
YNWA
Dat hij niet gaat winnen, staat nu wel vast.
Edit: met nog 7 holes te spelen is hij zelfs aardig weggezakt. Lijkt zo een beetje een herhaling van zijn vorige toernooi.
Edit: met nog 7 holes te spelen is hij zelfs aardig weggezakt. Lijkt zo een beetje een herhaling van zijn vorige toernooi.
- InnerHarbour
Gedeeld 6de geworden in een zwak deelnemersveld, niet goed dus en een paar plaatsen gestegen op de WR. Blijft een beetje aanmodderen met Joost. US op wordt de tweede major die hij dit jaar mist. Je zou zeggen dat hij alles op alles gaat gooien om de derde major (the Open) van dit jaar te halen en dat hij dus na deze week waarin het US open gespeeld wordt achtereenvolgens vol gaat op het BMW International in Duitsland, het Franse Open en het Schotse Open zodat het die week erna mee kan doen aan “the Open”. Zelf denk ik dat ome Joost nu gewoon weer twee weekjes rust neemt en het BMW laat schieten. We zullen zien.
YNWA
Joost gaat wel mee doen aan het BMW International meldt hij op zijn site.
Vandaag begint het U.S. Open met de kanonnen aan de start. Mijn speciale interesse gaat uit naar....ach dat hoef ik toch niet meer te zeggen
Vandaag begint het U.S. Open met de kanonnen aan de start. Mijn speciale interesse gaat uit naar....ach dat hoef ik toch niet meer te zeggen

- InnerHarbour
Ha, ha, ha, hij is wel wat teruggevallen en het zou mij verbazen als hij het zou winnen. Mijn favoriet Justin Rose is dit jaar nog niet geweldig bezig, wat T 10 en dat is het wel zo'n beetje. Hij heeft nu een maand niet gespeeld, hij moet uitgerust zijn.
Day, McIlroy en Spieth zijn de favorieten voor mij met Fowler en Willett als outsiders.

Day, McIlroy en Spieth zijn de favorieten voor mij met Fowler en Willett als outsiders.
YNWA
Jammer dat er niet meer matchplay gespeeld wordt
Ik zie Kaymer ook wel als outsider voor een goede uitslag. Die is de laatste tijd weer beter in vorm en heeft het toernooi al een keer gewonnen natuurlijk. Misschien dat het ineens weer klikt. Maar de namen die jij noemt zijn een stuk waarschijnlijker.

- InnerHarbour
Ja, het hele schema is flink ontregeld door het slechte weer in het begin.
Lowry stevig aan de leiding na 3 ronden. Die had nou niet bepaald een goed jaar tot nu toe; gezakt van plek 21 naar 41 op de wereldranglijst.
Lowry stevig aan de leiding na 3 ronden. Die had nou niet bepaald een goed jaar tot nu toe; gezakt van plek 21 naar 41 op de wereldranglijst.