Bij de goal draaide het schot goed weg en kwam zo ver in de hoek terecht. Heel erg hard schoot hij die bal inderdaad niet maar de bal draaide op het laatst naar de hoek en was vervolgens te lastig voor de keeper van PAOK. Die, dat zullen we allemaal hebben gezien, niet al te goed was.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Dat goede schot heb ik (vooralsnog ook) nog niet gezien. De goal tegen PAOK was bepaald niet vlammend en zag er allesbehalve onhoudbaar uit. Maar ik laat me graag verrassen.
Maar jij zat precies aan de andere kant van de stadion op de 1e ring en wat er exact aan de andere kant van het speelveld gebeurt, is dan lastig te zien, toch?
Dus jij rekent Dolberg telkens af op een bal in de 1e helft die recht in de handen van de keeper werd geschoten? Dan zou ik zeggen neem een seizoenkaart in Bernabeu en uit je kritiek op alle vrije trappen van C. Ronaldo die hij hopeloos mist.
Of dichterbij en richt je op al die afzwaaiers van El Ghazi of op Klaassen die dinsdag veel vaker een aanval om zeep hielp dan Dolberg.