Een heuse mascotte!Marillion schreef:Ik heb dit seizoen één race live gekeken. Dat was die van Barcelona. Stel dat ik nu weer kijk en hij wint heb ik misschien een aardige business case richting Red Bull.

Moderator: mods
Een heuse mascotte!Marillion schreef:Ik heb dit seizoen één race live gekeken. Dat was die van Barcelona. Stel dat ik nu weer kijk en hij wint heb ik misschien een aardige business case richting Red Bull.
zeux schreef:Ligt een beetje aan welke wedstrijd het meest slaapverwekkend is. :-)Ramona schreef:zeux schreef:
Er zijn meerdere schermen.
![]()
![]()
Wat komt op het grootste scherm?
Start F1 is 14.00, Eagles-Ajax start 14.30. Dus het eerste half uur is sowieso voor F1.
Nah, rondjes achter elkaar aanrijden en de pitstop-strategie volgen kan wel op een kleiner scherm. Bij voetbal kan ieder moment iets gebeuren (in theorieRamona schreef:Als het daarvan afhangt, vrees ik w.b. Ajax met grote vreze...
Marillion schreef:Wat mij betreft is het een verwijtbare fout van Verstappen. Hij heeft een slechte start en wil daarna zijn positie redden terwijl er simpelweg geen ruimte is. Ik denk dat ze hier bij Ferrari niet blij mee zijn.
mJinne schreef:Hij wilde er te graag al weer langs in de eerste bocht. Koren op de molen voor Hamilton zo'n start. Al is Rosberg ook lekker weg.
mJinne schreef:Hij wilde er te graag al weer langs in de eerste bocht. Koren op de molen voor Hamilton zo'n start. Al is Rosberg ook lekker weg.
Voorlopig Hamilton. Die ligt vijfde. Maar waarom ligt Verstappen 14de? Die had toch net nieuwe Medium-banden? Voor hem gingen ze stuk voor stuk naar binnen. Zover lag hij toch nog niet achter?Jinne schreef:Wel ouderwetse knallers al. Safety car situatie is in voordeel van Max.
Vond ik ook. Er was ruimte aan de binnenkant, tot Vettel Raikkonen aantikte.zeux schreef:Marillion schreef:Wat mij betreft is het een verwijtbare fout van Verstappen. Hij heeft een slechte start en wil daarna zijn positie redden terwijl er simpelweg geen ruimte is. Ik denk dat ze hier bij Ferrari niet blij mee zijn.
Je kunt ook zeggen dat Vettel te scherp instuurt.
Erachter zit een wagen ook vol op de curbs. Blijkbaar is dat dus fair terrain in die bocht.
Ja, ik vind Olaf best een prima commentator, alleen vergeet hij dit soort zaken nog wel eens toe te lichten. Of hij weet het niet, dat kan ook. Maar Vettel ligt inmiddels meerdere plaatsen voor (zat eerst vlak voor Verstappen), dus ook die heeft significante winst geboekt door de rode vlag.Jinne schreef:Ik had na die pitstops ook een betere plek voor Max verwacht. Nu rode vlag.