vorige week ontstond hier een discussie over Klaassen, denk dat ie even meegelezen heeft en sommige de mond wilde snoeren

Moderator: mods
Dat vind ik ook, al was het niet bepaald z'n beste wedstrijd. Maar Younes...vanuit het uitvak kwamen de minst positieve geluiden toch echt over zijn vriendelijke vriend aan de andere kant van de vleugel.Mano schreef:Younes ondergrens is dus hoger.
Zo erg is het nou ook weer nietMano schreef:Younes wordt vergruisd...
Het zou mooi zijn als ze dan ook echt doorselecteren en proberen de zwakste schakel te vervangen door een van de sterkhouders van het elftal.wimpey schreef:Als je beter wilt worden en in 2017 mooi voetbal wilt zien en om de prijzen mee wilt doen, dan moet je je richten op de zwakste plekken he. Die lagen vandaag, niet voor het eerst, links en rechts voorin. Dus een buitenspeler in het transfer window erbij is een must. Overmars gaf in De T ook aan dat dat wel gaat gebeuren.
Hij heeft inderdaad geen diepgang en snelheid, maar toch blijft ie een handenbinder voor z'n tegenstander. Want hij zoekt altijd het duel op. En dat mis ik bij AEG en Cerny. Die spelen iedere bal laf terug. En dan probeert AEG diepte te maken, maar dan doet ie dat altijd. Dus een centrale verdediger kan met alle gemak rugdekking geven en AEG simpel afstoppen. AEG kiest nooit een moment. Die voetbalt echt alsof ie nog in de B-jeugd zit.wimpey schreef:Ik zie bij Younes geen snelheid, geen voorzet, geen diepgang zonder bal. Hij haalt de bal op en slaat vanuit stilstand aan het dribbelen. En dat met zeer gering rendement (assists, goals).
Simpele oplossing: je haalt een betere, want Cerny laat keer op keer zien er (nog?) niet klaar voor te zijn. Maar goede buitenspelers blijkt een dingetje te zijn. Kijk maar wat er bij de kakkies en edsv op die posities rondloopt.
Alexander schreef:Younes is een verschrikking. Hoevaak per seizoen gaat die jongen eens diep? Ziyech zou nog veel belangrijker voor Ajax zijn als hij 1 van de buitenspelers eens in de diepte kan lanceren. Onze beide buitenspelers moeten alles in de voet hebben, verschrikkelijk.
Helaas heeft Cerny in de minuten die hij in 1 krijgt nog niet kunnen laten zien een toevoeging te zijn. Ghazi wel, dus hopelijk pakt hij het wel op. Zo een goal als hij maakte met Jong vrijdag, zo zal Younes niet 1 keer scoren.
mee eens,GangstaRiB schreef:Hij heeft inderdaad geen diepgang en snelheid, maar toch blijft ie een handenbinder voor z'n tegenstander. Want hij zoekt altijd het duel op. En dat mis ik bij AEG en Cerny. Die spelen iedere bal laf terug. En dan probeert AEG diepte te maken, maar dan doet ie dat altijd. Dus een centrale verdediger kan met alle gemak rugdekking geven en AEG simpel afstoppen. AEG kiest nooit een moment. Die voetbalt echt alsof ie nog in de B-jeugd zit.wimpey schreef:Ik zie bij Younes geen snelheid, geen voorzet, geen diepgang zonder bal. Hij haalt de bal op en slaat vanuit stilstand aan het dribbelen. En dat met zeer gering rendement (assists, goals).
Simpele oplossing: je haalt een betere, want Cerny laat keer op keer zien er (nog?) niet klaar voor te zijn. Maar goede buitenspelers blijkt een dingetje te zijn. Kijk maar wat er bij de kakkies en edsv op die posities rondloopt.