Wat is er geworden van .... (deel II)
Moderator: mods
Re: Wat is er geworden van .... (deel II)
Het is vandaag precies 20 jaar geleden dat we die machtige wedstrijd uit bij Real Madrid speelden.
Vandaar deze mooie (commerciele) beschouwing op Ajax.nl:
http://www.ajax.nl/streams/ajax-actueel ... e-weg-.htm
Het jaarboek/encyclopedie moet ook weer verkocht worden natuurlijk.
Vandaar deze mooie (commerciele) beschouwing op Ajax.nl:
http://www.ajax.nl/streams/ajax-actueel ... e-weg-.htm
Het jaarboek/encyclopedie moet ook weer verkocht worden natuurlijk.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Haha gouden reactie van Telstar op de woorden Van Rafael van der Vaart. Even op de foto's klikken voor de grote weergave.

Leuk, die gasten hebben sowieso wel humor. Ik zie regelmatig een geslaagde grap voorbij komen. Op de twitter afdeling zit vermoedelijk meer kwaliteit dan in de selectie.
Nil volentibus arduum
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Dennis is dat: https://image-store.slidesharecdn.com/9 ... ginal.jpeg
Hij had (of heeft nog steeds) jarenlang een seizoenkaart op de rolstoeltribune bij Ajax, heb met 'm ook wel eens een uitwedstrijdje bezocht op een rolstoelplatform. Mocht ik mee als 'begeleider', wat een belevenis is dat.. haha. Mafkezen die elkaar aanrijden met hun karretje, schitterend.
Overigens is onze vriendelijke vriend Miralem Sulejmani laatst 28 geworden, en die ouwe leeftijd begint 'm wel parten te spelen: http://crazyvoetbal.nl/2016/12/06/oud-a ... er-zo-rap/

Hij had (of heeft nog steeds) jarenlang een seizoenkaart op de rolstoeltribune bij Ajax, heb met 'm ook wel eens een uitwedstrijdje bezocht op een rolstoelplatform. Mocht ik mee als 'begeleider', wat een belevenis is dat.. haha. Mafkezen die elkaar aanrijden met hun karretje, schitterend.
Overigens is onze vriendelijke vriend Miralem Sulejmani laatst 28 geworden, en die ouwe leeftijd begint 'm wel parten te spelen: http://crazyvoetbal.nl/2016/12/06/oud-a ... er-zo-rap/

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Aaah, wat leuk. Zou dat NV in de twitternaam van Telstar een sneer zijn naar Ajax? Toen dat op de spelersbus stond was het internet te klein voor de volkswoede en schaamte die toen heerste.
Zag dat filmpje van Mickey laatst. Is zijn ploeggenoot niet heel snel ofzo?
Zelfs bij Ajax was hij nog snel. Drie jaar geleden tegen Servie was hij ook nog retesnel, voordat hij doormidden werd gezaagd: https://www.youtube.com/watch?v=Sl_1kOgdPv0

Zag dat filmpje van Mickey laatst. Is zijn ploeggenoot niet heel snel ofzo?
Zelfs bij Ajax was hij nog snel. Drie jaar geleden tegen Servie was hij ook nog retesnel, voordat hij doormidden werd gezaagd: https://www.youtube.com/watch?v=Sl_1kOgdPv0
Mooi verhaal over die jongen van Telstar. Leuke socials hebben zij inderdaad!
Tof verhaal!
Ja het kan goed uit de hand lopen met die karretjes.
Ik was nota bene voor Runningball in Oss toen bij de wedstrijden tegen hun 'rivaal' uit Almere dit gebeurde.
https://www.youtube.com/watch?v=66wIFuzugI4

Haha.Thijs schreef:Hij had (of heeft nog steeds) jarenlang een seizoenkaart op de rolstoeltribune bij Ajax, heb met 'm ook wel eens een uitwedstrijdje bezocht op een rolstoelplatform. Mocht ik mee als 'begeleider', wat een belevenis is dat.. haha. Mafkezen die elkaar aanrijden met hun karretje, schitterend.

https://www.youtube.com/watch?v=66wIFuzugI4
Ik heb hier overigens nog niemand gehoord over Clarence Seedorf die ook bij zijn tweede trainersklus weer binnen een jaar is ontslagen.
- InnerHarbour
Tja als je elke dag maar weer gaat vertellen hoeveel cups je gewonnen hebt blijft er weinig tijd voor training over. 

Laatst gewijzigd door InnerHarbour op di dec 06, 2016 5:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
Haha, ik las ergens dat hij als trainer van Milan in de kleedkamer hele betogen over de Zin van het Leven afstak...
Weet niet of het waar is maar ik zie het voor me.
Weet niet of het waar is maar ik zie het voor me.

Mike vd Hoorn komt bij Ajax-PSV afscheid nemen van het publiek.
Hier een andere oude bekende die, met veel reflexen toch vaak net wat sneller was dan vd Hoorn:

Hier een andere oude bekende die, met veel reflexen toch vaak net wat sneller was dan vd Hoorn:
Verhoeven: 'Ben altijd 100 procent fit geweest'
Over voormalig Ajax-doelman Jeroen Verhoeven werden geregeld grapjes gemaakt over zijn opvallende postuur. Zo werd er geregeld 'pizza' geroepen op het moment dat de keeper een doeltrap nam. In gesprek met Voetbal.com geeft de oud-keeper aan dat hij, ondanks zijn overgewicht, altijd fit is geweest.
'Ik trainde zeven dagen per week, met een wedstrijd erbij. Ik heb er alles voor gelaten en alles voor gedaan', vertelt Verhoeven. 'Alle diëtisten die er bestaan, heb ik wel gehad. Op een gegeven moment moet je accepteren dat ik ben zoals ik ben. De trainer kon mij inzetten wanneer het nodig was. Ik ben altijd honderd procent fit geweest.'
Verder spreekt hij ook nog kort over zijn transfer van het net gedegradeerde FC Volendam naar Ajax. 'Ik werd in de voorbereiding door Ajax gebeld of ik daar derde keeper wilde worden. Ik zag ook niet meteen perspectief om weer snel terug te promoveren naar de Eredivisie en dan is die keuze makkelijk gemaakt. Als ik morgen verkeerd van de stoep stap en niet meer kan voetballen, wat dan? Ik zou achteraf geen andere keuze hebben gemaakt.'
Verhoeven speelde niet heel veel in het eerste elftal van Ajax, maar kijkt toch met een meer dan trots gevoel terug op zijn Amsterdamse tijd. 'Ik heb elke dag mijn uiterste best gedaan en ik heb in de kleedkamer een rol gespeeld. De kampioenschappen voelen daardoor ook als mijn kampioenschappen. Ik heb een heel jaar op de bank gezeten en heb me gehouden aan de taakomschrijving die ik had, waardoor ik zeker mijn bijdrage heb gehad.'
-
Siem de Jong scoorde het winnende doelpunt tegen GA Eagles...
-
Wrijf het er maar in, maar wat moet een historicus ermee? Wordt PSV kampioen met één punt verschil? Historici kijken naar het verleden en dat vraag ik me af: "Is er een les te leren uit het doelpunt van Siem?"Historicus schreef:Siem de Jong scoorde het winnende doelpunt tegen GA Eagles...

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
Jazeker valt er een les te leren! De ene keer ben je de schlemiel en een andere keer maak je de winnende goal. En wij maar toekijken.
-
RKC meldt vandaag dat Evander Sno aan een derde periode begint bij de club uit Waalwijk.
Kijkje in leven van Kishna op 3
Ohja dat is van die ene chick die een aantal mannekes, ook onder meer die Drank & Drugs dj, een tijd lang heeft mogen volgen en daarvan een documentaire van in elkaar heeft geknutseld, toch?Iniesta schreef:Kijkje in leven van Kishna op 3
Ja, gaf me weinig hoop voor de toekomst. Zoals door meerdere mensen al aangeven lijkt die jongen gewoon een structureel probleem met zn knie te hebben.
Wel weer opvallend hoe ver dat soort jongens van een werkelijk topsportleveb afstaan. Spreekt over een periode dat hij zich volledig op zn fitheid richte alsof het een enorm offer was, terwijl dat bij individuele topsporters de dagelijkse norm is.
Wel weer opvallend hoe ver dat soort jongens van een werkelijk topsportleveb afstaan. Spreekt over een periode dat hij zich volledig op zn fitheid richte alsof het een enorm offer was, terwijl dat bij individuele topsporters de dagelijkse norm is.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Tsja, gaat inderdaad denk ik geen grote toekomst tegemoet.
Kennen we onze zeehondendribbelaar Kerlon nog? Met elk jaar dat 'ie ouder wordt gaan er wat kilo's bij en worden de clubs weer een tandje obscuurder.

Kennen we onze zeehondendribbelaar Kerlon nog? Met elk jaar dat 'ie ouder wordt gaan er wat kilo's bij en worden de clubs weer een tandje obscuurder.

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
In dat geval heeft zijn zaakwaarnemer het goed gedaan, want in Italië zal hij veel meer verdienen dan bij Ajax en lang zal zijn voetbalcarrière niet zijn. Was in de jeugd een (erg) groot talent.Zoals door meerdere mensen al aangeven lijkt die jongen gewoon een structureel probleem met zn knie te hebben.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Hoewel hij in Italië ongetwijfeld een stuk minder salaris betaalt zit hij met 1.250.000 euro bruto per jaar niet bepaald bij de topinkomens in de Serie A. Dan sta je bij Lazio echt heel laag in de hiërarchie.
Betaalt of ontvangt? 

-
Zal meer zijn dan dat hij bij Ajax verdiende, veel meer zelfs, denk ik.Cruijff schreef:Hoewel hij in Italië ongetwijfeld een stuk minder salaris betaalt zit hij met 1.250.000 euro bruto per jaar niet bepaald bij de topinkomens in de Serie A. Dan sta je bij Lazio echt heel laag in de hiërarchie.
beelzebub schreef:Betaalt of ontvangt?

Edit: hoewel een voetballer in Italië heel wat minder belasting betaalt en van die 1.250.000 euro bruto netto dus heel wat meer over zal houden dan bij een vergelijkbaar salaris, laat staan zijn vorige salaris in Nederland, is hij met deze 1,25 miljoen voor Serie A begrippen echt allesbehalve een grootverdiener.Cruijff schreef:Hoewel hij in Italië ongetwijfeld een stuk minder salaris betaalt zit hij met 1.250.000 euro bruto per jaar niet bepaald bij de topinkomens in de Serie A. Dan sta je bij Lazio echt heel laag in de hiërarchie.
- InnerHarbour
Leuk AC gaat weer doen alsof hij inzage heeft in contracten. 

YNWA