Vitesse
Moderator: mods
Re: Vitesse
Daarna hangen er misschien wel een jaar lang geelzwarte feestballonnen, Ramona... 

Sinds wanneer 2 x 12.500 gelijk is aan 17.500 is mij ook een raadsel.Javiskamp schreef:Hoeveel kaarten zijn er nu dan over? 5000? :)
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Ik wens je wel een fijne wedstrijd toe en veel succes!

Maaar, hup Alireza! Doe 't ook voor je fans uit Nijmeguh...!!

Tja... Vitessenaren en rekenen... altijd al beetje verwarrende combi geweest... zie ome AadSandro_Calaaabro schreef:Sinds wanneer 2 x 12.500 gelijk is aan 17.500 is mij ook een raadsel.Javiskamp schreef:Hoeveel kaarten zijn er nu dan over? 5000? :)
https://youtu.be/ddJIW9ecxbE
Er stond:
Niet: " Blijkbaar gaan ze allemaal en nemen ze allemaal ook nog anderen mee".Blijkbaar gaan ze allemaal en nemen ze nog anderen mee, want er waren 17500 kaarten beschikbaar voor Vitessesupporters.
Je wenst me dus geen fijne wedstrijd toe...Ramona schreef:![]()

Ja nogal wiedes dat ze anderen mee nemen anders kom je toch nooit aan 17500?Wouter schreef:Er stond:
Niet: " Blijkbaar gaan ze allemaal en nemen ze allemaal ook nog anderen mee".Blijkbaar gaan ze allemaal en nemen ze nog anderen mee, want er waren 17500 kaarten beschikbaar voor Vitessesupporters.

Maar goed, er komt dus aardig wat volk op af. Lijkt me ook niet zo gek als je eindelijk eens iets kan winnen.
Misschien komen er nog wat kaarten bij (ze gaan dus natuurlijk nog niet allemaal, anders zou er geen behoefte aan meer kaarten zijn):
http://www.gelderlander.nl/vitesse/knvb ... ~a30900c3/
Laatst gewijzigd door Sandro op za mar 18, 2017 12:35 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
- Ramona
Wel hoor; ik wens jou een fijne wedstrijd toe; w.b. mezelf hoop ik natuurlijk niet op winst van Vitas!Wouter schreef:Je wenst me dus geen fijne wedstrijd toe...Ramona schreef:![]()

Ik zou zeggen: integreer een keer en ga in het geelzwart naar de Kuip, Sandro!Sandro_Calaaabro schreef:Ja nogal wiedes dat ze anderen mee nemen anders kom je toch nooit aan 17500?Wouter schreef:Er stond:
Maar goed, er komt dus aardig wat volk op af. Lijkt me ook niet zo gek als je eindelijk eens iets kan winnen.
Misschien komen er nog wat kaarten bij (ze gaan dus natuurlijk nog niet allemaal, anders zou er geen behoefte aan meer kaarten zijn):
http://www.gelderlander.nl/vitesse/knvb ... ~a30900c3/
Ik ga op de 30e toch naar de Kuip?

Nu was ik laatst nog in het Gelredome natuurlijk...
Nadat ik mijn vorige bijdrage had gepost, voelde ik die ook aankomen... 

Als ik jou was zou ik in elk geval vanavond maar voor Vitesse zijn.
Hmm ja, maar dit Vitesse maakt geen kans tegen psv.
Mwah, ik heb wel hoop. Rashica is in vorm, Wolffie ook. En Baker kan hem er altijd in schieten.
Rust, 0-0.
Diks weer geel he.
Psv gaat dit nog wel vakkundig afmaken (ik heb graag ongelijk).
Psv gaat dit nog wel vakkundig afmaken (ik heb graag ongelijk).
Houwen en die Deen schieten elkaar warm. Ik mag toch hopen dat de blessure van Room niet weer opspeelt, want die reservekeepers kunnen er geen reet van.
1-0. Baggerpot.
Doen jullie over een paar weken even je ding tegen Feijenoord? Thanks!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Ramona
Die actie vond ik nog wel ludiek. Die NEC pop aan de strop daarentegen sneu.
Maar als je een strop maakt dan hoort ie toch om de nek?Ramona schreef:Die actie vond ik nog wel ludiek. Die NEC pop aan de strop daarentegen sneu.

*loopt heel snel weg uit dit topic voordat ik Ramona's bezemsteel ga voelen*
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- Ramona

Woeiiiii...