Andre Onana
Moderator: mods
Re: Andre Onana
Heb ik ook altijd. Maar volgens mij is het wel een beer. Hij straalt ook wel wat meer uit dan Jasper 

IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Grappig. Als ik 'm zie lopen, dan denk ik altijd dat hij rond de 183-185 cm is. Hij oogt klein wat mij betreft.
Wel een topaankoop, trouwens. De eerste paar keren in JA dacht ik dat we een clown hadden aangetrokken, maar dit is misschien wel de beste aankoop sinds tijden (prijs-kwaliteit).
Wel een topaankoop, trouwens. De eerste paar keren in JA dacht ik dat we een clown hadden aangetrokken, maar dit is misschien wel de beste aankoop sinds tijden (prijs-kwaliteit).
- InnerHarbour
Vind Sanchez ook goed hoor, iets van 5 miljoen? En Dolberg was toch ook niet duur?Peter schreef:Wel een topaankoop, trouwens. De eerste paar keren in JA dacht ik dat we een clown hadden aangetrokken, maar dit is misschien wel de beste aankoop sinds tijden (prijs-kwaliteit).
Met een beetje pech kan Ajax deze zomer zomaar hun hele as kwijt zijn.
YNWA
- Ajaciedjuh
Die hebben we al staan op de bank. Ik zie liever kwaliteit op het veld, dan voor veel geld verkopen. Op het veld kunnen wij supporters er ook van genieten, op de bank hebben we weinig aan.Lionel schreef:Dan ben je wel 80 miljoen rijker.
We zijn een voetbalclub, moeten gezond zijn, maar het gaat niet over geld verdienen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Mee eens, ik zou graag zien dat we deze jongens nog een tijdje bij Ajax houden. Alleen hebben we één probleem. Ajax zit niet in de top van de voedselketen.
Nil volentibus arduum
Dat laatste is waar, maar jij weet dat AJAX niet de middelen heeft en er de competitie niet naar is om deze spelers tegen te houden als ze echt hun zinnen zetten om te willen vertrekken ...Ajaciedjuh schreef:Die hebben we al staan op de bank. Ik zie liever kwaliteit op het veld, dan voor veel geld verkopen. Op het veld kunnen wij supporters er ook van genieten, op de bank hebben we weinig aan.Lionel schreef:Dan ben je wel 80 miljoen rijker.
We zijn een voetbalclub, moeten gezond zijn, maar het gaat niet over geld verdienen.
Blij met de punten ...
- InnerHarbour
CL in de wacht slepen zou helpen om ze te behouden. Doe bij die 4 die we net genoemd hebben nog een dit seizoen goed spelende Viergever, Ziyech en Klaassen en Ajax moet zich werkelijk de ogen uit de kop schamen dat zij niet ver op de rest voor bovenaan staan.
YNWA
Ik zou dat ook graag zien. Maar je moet spelers ook op hun top verkopen en de jackpot vangen. Ajax moet nu al zorgen dat de volgende Onana klaarstaat. En hoe meer geld je hebt, hoe beter die vervanger kan zijn. Beetje wat je nu ziet met Neres (voor 12 miljoen mag ik er vanuit gaan dat hij heel goed wordt).Marillion schreef:Mee eens, ik zou graag zien dat we deze jongens nog een tijdje bij Ajax houden. Alleen hebben we één probleem. Ajax zit niet in de top van de voedselketen.
IK GELOOF!!!!!!
-
We kunnen niet zorgen dat we elk jaar een nieuwe Europese topper klaar hebben staan op iedere positie.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Klopt, maar als Onana niet verlengt dan loopt zijn contract in 2018 af en gaat hij toch echt verkocht worden.Ajaciedjuh schreef:We zijn een voetbalclub, moeten gezond zijn, maar het gaat niet over geld verdienen.
Ik zie hem trouwens niet naar Engeland gaan. Eerder terug naar Spanje. Had Villarreal geen interesse?
-
Ja, dat heb ik precies hetzelfde. Hij ziet er klein uit, leek eerst een joker, maar heeft (behoudens Groningen uit) een prima indruk achtergelaten. Ik denk dat een verhoging van zijn salaris wel terecht is; dat geeft ook nog eens de mogelijkheid om tzt een flinke transfersom te scoren.Peter schreef:Grappig. Als ik 'm zie lopen, dan denk ik altijd dat hij rond de 183-185 cm is. Hij oogt klein wat mij betreft.
Klopt. Maar zoals Jasper werd aangetrokken, of nu dan Onana. Zo ingewikkeld kan het toch ook niet zijn?De Dominee schreef:We kunnen niet zorgen dat we elk jaar een nieuwe Europese topper klaar hebben staan op iedere positie.

Villarreal is geen partij met wie je zaken wilt doen, lijkt me. Die betalen niet meer dan 15 miljoen ofzo.
IK GELOOF!!!!!!
De allebeste van de laatste 10 jaar is vriend Schone. Die was gratizzzz.Peter schreef: Wel een topaankoop, trouwens. De eerste paar keren in JA dacht ik dat we een clown hadden aangetrokken, maar dit is misschien wel de beste aankoop sinds tijden (prijs-kwaliteit).

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
-
- AT Toto winner 15/16
Idd. Ik vind dat hij het ook wel degelijk verdiend om in de hoogste categorie geplaatst te worden. Die jongen doet het gewoon uitstekend en heeft een geweldige uitstraling en mentaliteit.999 schreef:Tja, het zou me niet verbazen als AJAX dit weer gaat verneuken om enkele tonnen euro's ...
Euro's uitgeven als ze niet van jezelf zijn is altijd wel een stuk makkelijker.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
- AT Toto winner 15/16
Nou zo hoog zijn die salarissen niet bij Ajax. Waarom zou hij een schaal lager moeten zitten dan een ander? Hij hoort gewoon tot de beteren van deze selectie.Sandro_Calaaabro schreef:Euro's uitgeven als ze niet van jezelf zijn is altijd wel een stuk makkelijker.
Dat de salarissen niet zo hoog zijn is imo geen argument om hem dat dan maar te betalen. Hij speelt nu eenmaal hier.brigade zuid schreef:Nou zo hoog zijn die salarissen niet bij Ajax. Waarom zou hij een schaal lager moeten zitten dan een ander? Hij hoort gewoon tot de beteren van deze selectie.Sandro_Calaaabro schreef:Euro's uitgeven als ze niet van jezelf zijn is altijd wel een stuk makkelijker.
Ik zeg ook niet dat hij niet bij de best betaalde spelers moet horen. Ik zeg alleen dat het hier om geld gaat en dat kan de gemiddelde supporter vrij weinig schelen (mij in ieder geval niet). Dat maakt het wel erg makkelijk om over dat soort zaken te praten.
Wat mij betreft wordt er gewoon zo onderhandeld als het hoort met hopelijk als resultaat dat we nog veel van hem kunnen genieten.
Dat wou ik ook net schrijven wat zijn het amateurs bij M netto en Co het alternatief was eerst Krul en nu volgt er een groot gat als hij vertrektLionel schreef:Inderdaad. Bovendien vind je niet zo snel een nieuwe hoor.

Krul huren kostte ons 2m nou dat geld mag van mij naar het salaris van Dre!
Ziyech, Dolberg en Sanchez er straks ook nog 5 mln bij ieder en we zitten gebeiteld.
-
- AT Toto winner 15/16
Het salarisplafond bij Ajax is nog steeds 1 miljoen bruto toch? Als je dan al na gaat dat zo'n kutkeeper als Vermeer bij fnoord al 8 ton verdiend.