Duitsland
Moderator: mods
- InnerHarbour
- Jinne
- Site Admin
Re: Duitsland
Mooie pot gister tegen RB Leipzig.
Bazoer mag volgende week nog flink aan de bak voor het degradatie duel tegen HSV. HSV doet inmiddels ieder jaar om de onderste plekken mee.
Bazoer mag volgende week nog flink aan de bak voor het degradatie duel tegen HSV. HSV doet inmiddels ieder jaar om de onderste plekken mee.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Bazoer doet niet mee. Hij is geschort voor het duel tegen HSV
Lol... die Bazoer, iedereen dacht dat het een wereldtopper zou worden... tja het kan snel gaan...
-
- AT Toto winner 15/16
HSV heeft het toch weer net gered, 3 minuten voor tijd de winnende.Jinne schreef:Mooie pot gister tegen RB Leipzig.
Alexis Sanchez persoonlijk rond met Bayern. Hab ich aus verlässlicher Quelle vernommen. 

Ik ben ook persoonlijk rond. Maar daar ga ik wat aan doen, veel sporten komende periode. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Echt? Zo goed vond ik hem niet tegen Ajax. Viel me wat tegen. Bij de O.S. vorig jaar was ie erg goed.Lionel schreef:Goretzka ook rond.
Bayern zit vanavond (net als vele andere clubs waarschijnlijk) in Stockholm op de tribune met een belangrijk deel van het scoutingapparaat. Voor Sanchez, Onana, Dolberg.
-
- AT Toto winner 15/16
Vanavond is op de ARD live de derby Wolfburg-Braunschweig voor promotie/degradatie naar de Bundesliga.
Las ik ergens. Vond hem ook zwaar tegenvallen in beide wedstrijden.wimpey schreef:Echt? Zo goed vond ik hem niet tegen Ajax. Viel me wat tegen. Bij de O.S. vorig jaar was ie erg goed.Lionel schreef:Goretzka ook rond.
Bayern zit vanavond (net als vele andere clubs waarschijnlijk) in Stockholm op de tribune met een belangrijk deel van het scoutingapparaat. Voor Sanchez, Onana, Dolberg.
IK GELOOF!!!!!!
Wolfsburg heeft 2 keer me 1-0 gewonnen, onze vriend Jonker mag nog een seizoen blijven.brigade zuid schreef:Vanavond is op de ARD live de derby Wolfburg-Braunschweig voor promotie/degradatie naar de Bundesliga.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Jinne
- Site Admin
Tuchel ontslagen bij Dortmund. Gaan ze voor die trainer van Hoffenheim nu?
- InnerHarbour
Nog een piepjonge coach erbij in de BL. Interessante ontwikkeling daar.
http://www.nu.nl/voetbal/4757433/schalk ... ainer.html
http://www.nu.nl/voetbal/4757433/schalk ... ainer.html
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Vond het krachtsverschil groot. Zeker gezien het feit dat er bij de Confed Cup ook jongens meedoen, die bij het EK hadden kunnen spelen. En zo'n Weigl is dan nog geblesseerd. Als team was Duitsland desondanks veel beter dan Spanje.
- Jinne
- Site Admin
Typisch. Vind het niet echt een Bayern speler.
Wel een hele goede speler! Muller is geen 10. Thiago, James en Vidal is smullen.
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Wel een vreemde deal. Met een contract tot 2020 zou je verwachten dat Real wil cashen in plaats daarvan verhuren ze hem twee jaar aan een concurrent.
Blijkbaar wilde niemand flink betalen. Nog een jaar op de bank zou zijn waarde doen dalen. Daarbij hebben ze ook Asensio en Isco en sinds kort ook Ceballos.
IK GELOOF!!!!!!
2 jaar verhuren voor x miljoen. En dan nog 30 M er overheen. Bayern betaalt max. 40 M voor een speler, tot op heden. Misschien hebben ze dat met hun partners Audi, Allianz en Adidas zo afgesproken?? Blijkbaar hebben ze deze constructie bedacht om die 40 M grens te waarborgen. Totale pakket voor Gammes zal natuurlijk veel meer dan 40 M zijn.brigade zuid schreef:Wel een vreemde deal. Met een contract tot 2020 zou je verwachten dat Real wil cashen in plaats daarvan verhuren ze hem twee jaar aan een concurrent.
Hoe dan ook: de altijd wat dikkige Gammes tussen al die topatleten. Ik moet het nog maar zien. Sinds Guardiola is Bayern erg op de Latijnse toer. En winnen ze de CL niet meer...
Ze pakken wel effe 45 M voor reserve Costa trouwens.