Joël Veltman
Moderator: mods
-
Re: Joël Veltman
Klopt, pakt echter wel erg veel kaarten!
-
Veltman speelde goed, maar dat beweren lijkt soms op heiligschennis. Ben benieuwd wie Van der Gijp volgend seizoen als pispaal neemt, ik gok op een weer een keer een PSV'er.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Oja van der Gijp die begint steeds meer te geloven dat ie 5 jaar bij Real Madrid heeft gespeeld.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Dat er überhaupt nog gekeken wordt naar dat programma.
Gisteren bleven maar een paar spelers overeind: Onana, Veltman, De Ligt, Sánchez en Traoré. De laatste 2 waren niet op de allerbest. En dat is te weinig.
Veltman zal voorlopig wel pispaaltje blijven, naar voor ons cluppie is het een prima speler. Ajacied, voegt mentaliteit en leiderschap toe aan dit elftal.
Er komen weer spannende weken aan: wie gaat, wie blijft en wie komt erbij. Overmars gaf aan dat ze het hele plaatje rond hebben, dus ik ben benieuwd. Ondanks de verloren finale, zal ons cluppie aantrekkingskracht hebben gewonnen op de markt. Zeker t.a.v. jonge talentvolle spelers.
Kern behouden (Onana, De Ligt, Sánchez, Ziyech, Dolberg en hopelijk Klaassen) en investeren in een paar kwaliteitspelers.
Traoré, Tete, Riedewald, Boer zullen vertrekken. Linksback, keeper en spits zullen aangetrokken moeten worden. Zowel spits en keeper moeten concurrenten zijn voor Onana en Dolberg, want die zullen nog maximaal 1-2 jaar blijven.
Zou Maxwell nog 1 jaartje kunnen spelen?
Gisteren bleven maar een paar spelers overeind: Onana, Veltman, De Ligt, Sánchez en Traoré. De laatste 2 waren niet op de allerbest. En dat is te weinig.
Veltman zal voorlopig wel pispaaltje blijven, naar voor ons cluppie is het een prima speler. Ajacied, voegt mentaliteit en leiderschap toe aan dit elftal.
Er komen weer spannende weken aan: wie gaat, wie blijft en wie komt erbij. Overmars gaf aan dat ze het hele plaatje rond hebben, dus ik ben benieuwd. Ondanks de verloren finale, zal ons cluppie aantrekkingskracht hebben gewonnen op de markt. Zeker t.a.v. jonge talentvolle spelers.
Kern behouden (Onana, De Ligt, Sánchez, Ziyech, Dolberg en hopelijk Klaassen) en investeren in een paar kwaliteitspelers.
Traoré, Tete, Riedewald, Boer zullen vertrekken. Linksback, keeper en spits zullen aangetrokken moeten worden. Zowel spits en keeper moeten concurrenten zijn voor Onana en Dolberg, want die zullen nog maximaal 1-2 jaar blijven.
Zou Maxwell nog 1 jaartje kunnen spelen?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Heldere analyse. Aan rijtje Onana en Dolberg kun je De Ligt toevoegen.Ajaciedjuh schreef:
Zeer benieuwd wat in de zomer gaat gebeuren.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Giacomo Puccini
Die idioot had gisteren dus weer gewoon rood he. De scheids spaarde hem alleen omdat de wedstrijd gespeeld was. Het erge is nog dat hij zijn kaarten onbewust pakt, het komt puur uit onvermogen voort, omdat hij teveel tekort komt op kracht, lengte, inzicht en snelheid.
Veltman was gisteren de slechtste speler aan de kant van Ajax. Hij had geen tegenstander maar deed er helemaal niks mee. Aan zijn kant lag de ruimte. Zo eeuwig zonde dat Tete niet meedeed.
Veltman was gisteren de slechtste speler aan de kant van Ajax. Hij had geen tegenstander maar deed er helemaal niks mee. Aan zijn kant lag de ruimte. Zo eeuwig zonde dat Tete niet meedeed.
Ajax!
-
Hij heft wel degelijk vier jaar in het buitenland gespeeld, bij Lokeren, FC Aarau en bij Neuchatel Xamax, vergis je daar niet in.999 schreef:Oja van der Gijp die begint steeds meer te geloven dat ie 5 jaar bij Real Madrid heeft gespeeld.

In Nederland bij Sparta, twee periodes, PSV en Heerenveen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Je kunt vaak kritiek hebben op Veltman, maar dat ie gisteren was hij echt niet de slechtste. Vond hem gisteren een van de betere zelfs.Giacomo Puccini schreef:Die idioot had gisteren dus weer gewoon rood he. De scheids spaarde hem alleen omdat de wedstrijd gespeeld was. Het erge is nog dat hij zijn kaarten onbewust pakt, het komt puur uit onvermogen voort, omdat hij teveel tekort komt op kracht, lengte, inzicht en snelheid.
Joël Veltman
Je kunt vaak kritiek hebben op Veltman, maar gisteren was hij echt niet de slechtste. Vond hem gisteren een van de betere zelfs.Giacomo Puccini schreef:Die idioot had gisteren dus weer gewoon rood he. De scheids spaarde hem alleen omdat de wedstrijd gespeeld was. Het erge is nog dat hij zijn kaarten onbewust pakt, het komt puur uit onvermogen voort, omdat hij teveel tekort komt op kracht, lengte, inzicht en snelheid.
- Giacomo Puccini
Hij had regelmatig ook goede acties ja. Dat betekent niet dat hij daarom ook goed speelde. Van een back zonder tegenstander mag en moet je meer verwachten in aanvallend opzicht en die 2 gele kaarten waren weer tragisch slecht.
Ajax!
Huh? Sorry maar dan heb je echt een andere pot gekeken. De eerste helft was hij echt heel goed. Zijn tegenstander kreeg geel..Giacomo Puccini schreef:Die idioot had gisteren dus weer gewoon rood he. De scheids spaarde hem alleen omdat de wedstrijd gespeeld was. Het erge is nog dat hij zijn kaarten onbewust pakt, het komt puur uit onvermogen voort, omdat hij teveel tekort komt op kracht, lengte, inzicht en snelheid.
IK GELOOF!!!!!!
- Giacomo Puccini
Scoort 2 goals vandaag in Oranje, uitstekend moment! Als hij nu een trein pakt dan zou ik daar veel begrip voor hebben, want zo'n seizoen als dit beleeft hij nooit meer bij Ajax. Hij heeft ook net als Klaassen de ervaring en leeftijd om de stap te wagen. Met het vertrek van Bosz en Veltman komt er mooi ruimte voor de veel betere Tete 

Ajax!
- Giacomo Puccini
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Veltman heeft weer aangegeven buiten Ajax te willen kijken. Nou ik zou bijna zeggen " gratis " Tete is zoveel beter..LucaS schreef:Tete wil niet blijven
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

-
- AT Toto winner 15/16
Volgens mij is er best een grote kans dat Tete en Veltman gaan.
-
Dat zou ronduit idioot zijn. Al heb je kans dat Tete nog even wil afwachten wie de nieuwe trainer wordt.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
FdB nieuwe trainer Crystel Palace en had gelezen dat hij interesse had.. Nou graag zelfs
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

Dat zit er dik in. De Boer is altijd positief geweest over Veltman. Als hij onze kas even flink vult is er wel over te praten. En dan zou het vervolgens mooi zijn als Tete toch nog wil blijven. Maar in dat laatste geloof ik niet zo gezien de uitspraken van Overmars over de onderhandelingen. Tete wil gewoon weg.
Nil volentibus arduum
Zou mooi zijn als Frank ff opschiet met het kopen van Joël. Al kan hij de nieuwe captain worden.
IK GELOOF!!!!!!
Ik verbaas me hier regelmatig over het gemak waarmee we spelers hier willen verkopen. Stel dat we Veltman en Tete verkopen, wat krijgen we dan terug? Wie is er rechtsback bij AZ?
En wanneer? Met het tempo waarin Marc spelers binnenhaalt mogen we blij zijn als hij 31 augustus nog iemand vindt.
En wanneer? Met het tempo waarin Marc spelers binnenhaalt mogen we blij zijn als hij 31 augustus nog iemand vindt.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Eens. En de deal voor 'een pak geld' wordt ook steeds minder interessant, met een kapitaal op de bank en beperkte mogelijkheden om het uit te geven.Duke schreef:Ik verbaas me hier regelmatig over het gemak waarmee we spelers hier willen verkopen. Stel dat we Veltman en Tete verkopen, wat krijgen we dan terug? Wie is er rechtsback bij AZ?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Die jongen zit al een behoorlijk aantal jaren bij Ajax. In die zin zou het gewoon niet zo vreemd zijn als hij iets anders wil gaan doen.
En daar komt nog bij dat ik het afgelopen seizoen nou niet zo vreselijk onder de indruk was van zijn spel. Veltman is in die zin niet onvervangbaar.
En daar komt nog bij dat ik het afgelopen seizoen nou niet zo vreselijk onder de indruk was van zijn spel. Veltman is in die zin niet onvervangbaar.
Nil volentibus arduum