Duitsland
Moderator: mods
Re: Duitsland
Lul niet zo dom. Tussen 2010 en 2013 3 keer in de finale.
Waarvan ze maar 1* wonnen... Ze verliezen nu in de halve finale van de latere winnaar. Op het moment dat ze verliezen van andere clubs dan Barca en Real gaat het fout.
Denk dat de huurconstructie met James wel goed kan uitpakken. Met Muller op 10 ontbrak het vaak aan creativiteit. Daarbij was Douglas Costa slecht afgelopen jaar en Coman is er ook nog niet. Robben en Ribéry worden ook een dagje ouder.
Gnabry is leuk voor de breedte en Tolisso... Tja.
Kampioen worden ze wel.
Denk dat de huurconstructie met James wel goed kan uitpakken. Met Muller op 10 ontbrak het vaak aan creativiteit. Daarbij was Douglas Costa slecht afgelopen jaar en Coman is er ook nog niet. Robben en Ribéry worden ook een dagje ouder.
Gnabry is leuk voor de breedte en Tolisso... Tja.
Kampioen worden ze wel.
IK GELOOF!!!!!!
Weer een speler van de roemruchte Bayern opleiding die doorstroomt naar het 1e, oh wacht. 

Blij met de punten ...
Gnabry verhuurd aan Hoffenheim. Men zal Goretzka ook nog wel halen.Lionel schreef: Gnabry is leuk voor de breedte en Tolisso... Tja.
Wat moeten ze ermee? Tolisso, Goretzka? Daar win je de CL ook niet mee.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Ook al heb je Messi, de op een na beste voetballer ter wereld, lukt het winnen van de CL maar eens in de afgelopen 6 jaar, net zoveel als Bayern dus, misschien is het dus helemaal niet zo vreemd dat Bayern niet vaker de CL wint.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op wo jul 12, 2017 12:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
Je kunt idd beter Andre Gomes, Vermaelen en Matthieu halen.Lionel schreef:Wat moeten ze ermee? Tolisso, Goretzka? Daar win je de CL ook niet mee.

Tolisso en Goretzka zijn bewezen talenten. Je zag Goretzka tijdens de Confed - tussen betere spelers dan bij S04 - kwalitatief omhoog schieten.
Op dat type speler zet Bayern blijkbaar in. De kern van het team is duidelijk. Dan is het aan jongens als Kimmich, Rudy, Süle, Tolisso, Thiago etc. om aan te klampen. En af en toe trekken ze een 'granaat' als Gammes aan. Een echt dure speler dus.
Wie heeft het over Vermaelen en André Gomes?
Noem dan Neymar en Suarez.
Ik vind Tolisso en Goretzka niet zo goed. Ook niet op de Confed. Niveau daar is natuurlijk om te janken. Younes leek daar ook heel wat. En die wil je weg hebben.
Noem dan Neymar en Suarez.
Ik vind Tolisso en Goretzka niet zo goed. Ook niet op de Confed. Niveau daar is natuurlijk om te janken. Younes leek daar ook heel wat. En die wil je weg hebben.
IK GELOOF!!!!!!
Dat de aankopen van Barca ruk zijn ben ik met je eens. Gaat nergens over. Nu willen ze ook weer Paulinho....om te janken.
IK GELOOF!!!!!!
Deal van James: 2 jaar huur voor 10 miljoen. Na 2 jaar kunnen ze hem overnemen voor 35 miljoen.
Die kopen ze sowieso en verkopen hem dan voor 70+.
Die kopen ze sowieso en verkopen hem dan voor 70+.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Over twee jaar is hij 28, kans is dan klein dat iemand er nog 70+ voor gaat betalen.
YNWA
Op je 28e ben je op je best als voetballer...
- InnerHarbour
Aubameyang toch niet de minste een veel scorende spits wordt al weken voor 75 miljoen pond aangeboden, ik zie nog geen happers, zit geen restwaarde op, zeg niet dat het niet kan maar om het nu als een wet van meden en perzen te brengen......
Pierre-Emerick Aubameyang is 28 jaar oud.
YNWA
Dat had je nou niet moeten zeggen... Chelsea heeft hem bijna binnen...InnerHarbour schreef:Aubameyang toch niet de minste een veel scorende spits wordt al weken voor 75 miljoen pond aangeboden, ik zie nog geen happers, zit geen restwaarde op, zeg niet dat het niet kan maar om het nu als een wet van meden en perzen te brengen......
- InnerHarbour
Die hadden Lukaku ook bijna binnen, maar goed die maffe Rus schrijft 70 miljoen dus blijkbaar in een paar jaar af.
YNWA
Goed voetbal van de ploeg van Bosz. Wel handig om als trainer een plan te hebben.
Goal Hummels tegen Tsjechen is 

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
Ik gun Bosz alle succes. Volgens mij komt ie op een gunstig moment in de buli. Bayern lijkt me te pakken dit jaar. Vind ze plichtmatig spelen.wimpey schreef:Goed voetbal van de ploeg van Bosz. Wel handig om als trainer een plan te hebben.
Whitey on the moon.
-
- AT Toto winner 15/16
Er wordt gretig gebruik gemaakt van de video-arbitrage in de bundesliga.
De entree van Gammes in de BuLi was indrukwekkend. Het talent om wereldtop te zijn heeft ie, maar hij is zo weinig constant en vaak geblesseerd. Dat was bij Robben in z'n carrière ook lang zo, maar hij trof bij Bayern de voor hem juiste medische staf. Misschien dat dat voor Gammes ook geldt.
Leeftijd (ervaring) zal bij Robben ook wel hebben meegespeeld. Bij Madrid moest Robben overigens weg om andere redenen.wimpey schreef:De entree van Gammes in de BuLi was indrukwekkend. Het talent om wereldtop te zijn heeft ie, maar hij is zo weinig constant en vaak geblesseerd. Dat was bij Robben in z'n carrière ook lang zo, maar hij trof bij Bayern de voor hem juiste medische staf. Misschien dat dat voor Gammes ook geldt.
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Bosz is lekker bezig bij BVB.
Leuk voor Bosz, ik gun het hem van harte.
Hij belandde in Israël, terwijl bij Nederlandse clubs trainersposten worden opgevuld door kansloze trainers die in de pul vallen. Typerend voor de droeve staat waarin het Nederlandse voetbal verkeert.
Hij belandde in Israël, terwijl bij Nederlandse clubs trainersposten worden opgevuld door kansloze trainers die in de pul vallen. Typerend voor de droeve staat waarin het Nederlandse voetbal verkeert.
Waarom dan?Lionel schreef:Leeftijd (ervaring) zal bij Robben ook wel hebben meegespeeld. Bij Madrid moest Robben overigens weg om andere redenen.wimpey schreef:De entree van Gammes in de BuLi was indrukwekkend. Het talent om wereldtop te zijn heeft ie, maar hij is zo weinig constant en vaak geblesseerd. Dat was bij Robben in z'n carrière ook lang zo, maar hij trof bij Bayern de voor hem juiste medische staf. Misschien dat dat voor Gammes ook geldt.
Verkoopt geen shirtjes. Het jaar dat hij verkocht werd kocht Perez Kaka Ronaldo etc.
IK GELOOF!!!!!!