Golf

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

zeux

Re: Golf

Bericht door zeux »

InnerHarbour schreef:
Sandro_Calaaabro schreef:Sinds wanneer is het nieuw dat een broekie de zenuwen krijgt? Hoort er allemaal bij. Dan moet je je kans grijpen en dat heeft hij knap gedaan. Na dag twee stond hij nog maar op -2, helaas heb ik deze keer niet op hem ingezet :hypocrite.gif:

Vanaf nu weet ik in ieder geval hoe serieus ik posts van jou zoals "die is kansloos" moet nemen :smallgrin.gif:
Jammer dat je geen idee hebt hoeveel geluk El heeft gehad en dat het zijn verdienste niet was. Het is trouwens echt een vervelende aroggante kwal, zeker buiten de camera's
Geluk? Je moet toch echt eerst in die positie zijn om te kunnen profiteren van de jitters van een ander. -8 over de laatste ronde. Lijkt me geen geval van mazzel.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour »

Overigens een geweldige tijd gehad en ga volgend jaar zeker wee :biggthumpup.gif: r
YNWA
Sandro

Bericht door Sandro »

En dat baseer jij op wat?

Maakt niks uit hoor, I'm enjoying! :bier.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".
InnerHarbour

Kinderen op hun handen slaan als de mobiele camera loopt en als die op een andere hole niet in de buurt is de daar staande knulletjes straal voorbij lopen
YNWA
Sandro

Bericht door Sandro »

Jou gaf hij geen tik? :smallgrin.gif:
InnerHarbour

:drecul.gif:
YNWA
Sandro

Bericht door Sandro »

Luiten overigens afgezakt naar plek 80. Hoe lang blijft hij nog interessant om voor de grote toernooien uitgenodigd te worden?
InnerHarbour

Even terugkomen op gister, ik zit nu met mijn Mac Air op mijn hotelkamer ipv in de pub met een Iphone en de drank is nu a cupper ipv een pint. :smallgrin.gif:

Wat ik bedoelde dat het El in zijn schoot geworpen is dat terwijl hij in het clubhouse naar de TV zat te kijken toen Shinkwin een drive slaat van bijna 300 meter op de fairway. Hij heeft daarna 240 meter over naar de vlag. Een ijzeren 2 en hij land pinhigh alleen 10 meter teveel naar links aan de verkeerde kant van de bunker. Dit kan over die afstand al veroorzaakt worden door de bal een halve mm uit het hart te raken of een klein beetje extra wind.

Daarna heeft Shinkwin het zelf verpest en was het de verdienste van El dat hij de playoff wint maar die eerste twee ballen waren bijna perfect geslagen, een windje dat net iets minder waait of de bal niet iets anders geraakt en de bal ligt op de green en Shinkwin heeft drie putjes om zijn par te maken en te winnen.

Over Luiten, ik heb geen idee hoe hij het gedaan heeft maar hij speelt het Open, een goed resultaat daar (top 10) en hij weer een flink stuk op de WR. Veel zal afhangen van het weer, hij zegt zelf dat hij geen links-speler is en met regen en wind wordt het sowieso niks maar wie weet, het is natuurlijk in de buurt van Liverpool. :hypocrite.gif:
YNWA
Sandro

Bericht door Sandro »

Hij heeft al drie jaar op rij de cut gemist op het Open.

Heb gevonden waar hij zn kwalificatie aan te danken heeft.

5. First 30 in the Race to Dubai Rankings for 2016.

Dus obv prestatie van vorig seizoen. Die mazzel heeft hij volgend seizoen waarschijnlijk niet meer als hij niet opschiet.
Sandro

Bericht door Sandro »

InnerHarbour schreef:Even terugkomen op gister, ik zit nu met mijn Mac Air op mijn hotelkamer ipv in de pub met een Iphone en de drank is nu a cupper ipv een pint. :smallgrin.gif:

Wat ik bedoelde dat het El in zijn schoot geworpen is dat terwijl hij in het clubhouse naar de TV zat te kijken toen Shinkwin een drive slaat van bijna 300 meter op de fairway. Hij heeft daarna 240 meter over naar de vlag. Een ijzeren 2 en hij land pinhigh alleen 10 meter teveel naar links aan de verkeerde kant van de bunker. Dit kan over die afstand al veroorzaakt worden door de bal een halve mm uit het hart te raken of een klein beetje extra wind.

Daarna heeft Shinkwin het zelf verpest en was het de verdienste van El dat hij de playoff wint maar die eerste twee ballen waren bijna perfect geslagen, een windje dat net iets minder waait of de bal niet iets anders geraakt en de bal ligt op de green en Shinkwin heeft drie putjes om zijn par te maken en te winnen.
Ja, het zat heel dichtbij elkaar. Hij zat 6 keer aan de receiving end en nu valt het een keer goed. Hij zet overigens wel een baanrecord neer met 64.

Hij gaf aan dat hij wel een beetje geleden heeft onder de druk; hoe vaker je tweede wordt des te meer de druk toeneemt om een keer te winnen.

Hij stond tijdens dit toernooi geen enkele keer bovenaan behalve aan het eind :smallgrin.gif: Dat helpt ook wel mee natuurlijk. Hij wint terwijl niemand het nog verwacht. Weinig druk. Dat is anders als je na dag 2 of 3 bovenaan staat.
InnerHarbour

En toch is het een griezel. :smallgrin.gif:
YNWA
Sandro

Bericht door Sandro »

InnerHarbour schreef:En toch is het een griezel. :smallgrin.gif:
Zegt iemand die dat prima uit eigen ervaring kan concluderen :drecul.gif:
InnerHarbour

Zeker weten ik ken een hoop griezels, soms PM ik er weleens mee. :hypocrite.gif: :drecul.gif:
YNWA
InnerHarbour

Mooi stukje historie, ruime sweater heeft hij aan. :biggrin.gif: Was de eerste keer dat ik hem zag spelen en ben hem blijven volgen.
YNWA
Sandro

Bericht door Sandro »

Had dat filmpje van jou op YouTube opgezocht en bekeken en kwam meteen terecht bij deze documentaire over The Open een jaartje later in 1999, waarbij Jean van der Velde het voor het grijpen heeft en een tactische blunder maakt van jewelste.

https://www.youtube.com/watch?v=eWqr-NAfGro
InnerHarbour

Jean van de Velde. Ach ja Fransen en golf, :smallgrin.gif:
YNWA
Sandro

Bericht door Sandro »

Dank, maar denk maar niet dat ik al jouw taalfoutjes ga verbeteren. Eén fulltime baan is genoeg.
InnerHarbour

:drecul.gif:

Was geen taalfoutje hoor, je schreef zijn naam niet goed, oops verbeterde ik je nu alweer....... :blackcat.gif: :smallgrin.gif:
YNWA
InnerHarbour

T times zijn bekend

PGA
YNWA
Sandro

Bericht door Sandro »

Aardig balletje :hypocrite.gif:
InnerHarbour

Joost staat een beetje boven zijn kunnen te spelen met een T11 plaats. :biggrin.gif:

Morgen wordt het kaf van het koren gescheiden, er komt flinke wind. :biggthumpup.gif:
YNWA
InnerHarbour

Er was wind maar minder dan ik verwacht had, de scores waren beduidend lager. Spieth, Kuchar en Poulter, bovenaan opmerkelijk want de laatste had een paar maanden geleden nog problemen om een tourkaart te bemachtigen.

Joost staat er met Par nog steeds bij.

Vandaag is het movingday en de uitzending begint over een half uurtje. :smallgrin.gif:
YNWA
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

Hoe laat moet Joost de wei in?
InnerHarbour

Om 15:05 maar hij moet gelijk gaan scoren anders komt hij niet veel in beeld. Andere zullen dat namelijk wel gaan doen, scoren dus, de omstandigheden zijn veel 'makkelijker' vandaag en dan is hij interessant voor de TV uitzending. Als hij een beetje rond par blijft hobbelen zal je hem weinig zien.
YNWA
Sandro

Bericht door Sandro »

15:05 Engelse tijd dan he.

Rose is al bezig.
Plaats reactie