Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

zeux

Re: Engeland en Schotland

Bericht door zeux »

LucaS schreef:Il vind dat altijd bijzondere woorden van een Ajacied. Hij komt niet naar Ajax, hij kan vast nog wel een mooie club vinden
:smile-ajax.gif:

Natuurlijk is Ajax een fantastische club.
Maar money rules. Niet alleen in de vorm van salaris voor de coach, maar ook het vermogen om goede spelers te halen.
En als ik me dan in Koeman verplaats, denk ik dat hij 'mooiere' clubs voor zich ziet om te werken dan Ajax in de huidige staat van zijn (en positie in internationale context).
Zou willen dat het anders is, maar de realiteit telt.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
De Dominee

Bericht door De Dominee »

Hmm, Koeman. Best een interessante optie als ik erover nadenk.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Aardige optie, maar die man is onvoldoende Ajacied om een dergelijke stap te overwegen. Kiest liever voor een club in de subtop van Spanje.
wimpey

Bericht door wimpey »

De Dominee schreef:Hmm, Koeman. Best een interessante optie als ik erover nadenk.
Die heeft na AZ z'n CV aardig opgepoetst. Hij zal in een dozijn voetballanden liever willen werken dan in NL. En geef 'm eens ongelijk. De top van NL legt het af tegen cluppies uit Kroatie en Noorwegen.
Yopii

Bericht door Yopii »

Het Nederlandse voetbal heeft vernieuwers nodig. Dat is Koe juist niet. Hij is een kortzichtige prestatietrainer.
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Yopii schreef:Het Nederlandse voetbal heeft vernieuwers nodig. Dat is Koe juist niet. Hij is een kortzichtige prestatietrainer.
Wie niet?

Koeman heeft het tactisch altijd wel op orde. Hij had vroeger wat lelijke trekjes om zijn elftal de schuld te geven van alles dat fout ging, maar dat doet ie bij Everton niet (meer).
Ik denk dat Koeman geen trek heeft in Ajax, die heeft de volledige top 3 in NL al gehad. Maar alles beter dan Keizer op dit moment.
Whitey on the moon.
Yopii

Bericht door Yopii »

Hij kan daar niemand de schuld geven, want hij heeft budget genoeg.
Javiskamp

Bericht door Javiskamp »

Mocht Lionel Messi besluiten om géén nieuw contract te signeren bij FC Barcelona, dan wil Manchester City in januari een poging wagen om de Argentijn in te lijven. Er ligt 400 miljoen euro (!) klaar voor Messi, weet sportkrant AS.

Het scenario lijkt onwaarschijnlijk, maar met nog zo'n tien maanden te gaan heeft Messi zijn aflopende verbintenis (1 juli 2018) nog altijd niet verlengd. Naar de buitenwereld communiceerde Barça al diverse malen 'dat alles goedkomt'. Er is namelijk mondelijk overeenstemming bereikt met Messi en zijn management. Spaanse media schrijven echter dat de vedette inmiddels serieus overweegt om een buitenlands avontuur aan te gaan.

Mocht dat gerucht inderdaad kloppen, dan staat het kapitaalkrachtige City klaar om toe te slaan in Camp Nou. AS meldt dat The Citizens liefst 400 miljoen euro willen betalen voor Messi. Met dat astronomische bedrag zou het huidige transferrecord verpulverd worden. In augustus legde Paris Saint-Germain 222 miljoen euro op tafel voor Neymar.

City-manager Pep Guardiola is uiteraard een goede bekende van Messi. De twee werkten jarenlang succesvol samen bij Barcelona.
Het is natuurlijk kwats... maar ach... het zou me niet eens wAt verbazen...

Voetballerij slaat nergens meer op
Arthur

Bericht door Arthur »

Het is sowieso een onzinbericht, want als Messi niet bijtekent mag hij gratis weg. Er heeft iemand 400 miljoen uit zijn duim gezogen of niet begrepen waar die voor bedoeld zijn.
WP_Legend

Bericht door WP_Legend »

Hij is in Januari nog niet transfervrij, pas aan het einde van het seizoen. Maar om nou een contract van 6 maanden af te kopen met 400M is belachelijk!
InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour »

Messi, waarbij je de slijtage flik begint te zien zoekt nog meer zijn wedstrijden en momenten uit als voorheen. Wandelen is hij goed in en dat doet hij het beste in het relatieve milde Spaanse klimaat. De man gaat natuurlijk niet in het gure Manchester klimaat spelen in het PL tempo in de herfst van zijn carriere.

Nu ja misschien als hij over 5 jaar echt op is en financiel aan de grond zou zitten maar anders nooit.
YNWA
elliquido

Bericht door elliquido »

misschien stopt hij wel bij winst op het WK
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
ferry

Bericht door ferry »

Heatmap Man U van de wedstrijd tegen Liverpool. :smallgrin.gif: (van Simon Zwartkruis @Twitter)
Afbeelding
Lionel

Bericht door Lionel »

Wat speelt City geweldig. Genieten.
IK GELOOF!!!!!!
Lionel

Bericht door Lionel »

Dacht dat alleen in Spanje teams met de benen wijd de wedstrijd in gingen?
IK GELOOF!!!!!!
Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? »

Steeds meer Mickey Mouse, die PL. De 7-2 van Man City is dan niet verrassend meer. Het gelijkspel van Man United tegen een middenmotortje daarentegen wel, natuurlijk.
InnerHarbour

'Tovenaar' Pep heeft blijkbaar nog niet voldoende fullbacks gekocht deze zomer. :confused.gif:
YNWA
Lionel

Bericht door Lionel »

Mendy is een paar maanden out toch?

City zal ook wel veel wedstrijden spelen. Hebben inmiddels ook al 6 punten in de CL :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!
InnerHarbour

Lionel schreef: Hebben inmiddels ook al 6 punten in de CL :hypocrite.gif:
Dat zijn er hoeveel meer dan Ajax?
YNWA
Lionel

Bericht door Lionel »

Ajax heeft niks met City te maken. Jouw club daarentegen zal ze in de CL niet tegenkomen.
IK GELOOF!!!!!!
InnerHarbour

Nee dat denk ik ook niet, je kan niet een club uit je eigen land tegenkomen voordat je de halve finale haalt dacht ik zo en dat gaat Liverpool niet halen. Maar goed dat is het fijne van jouw insteek, je springt elke keer op een andere bandwagon. Een paar jaar terug was het Bayern en Atletico die beide nu wat aan het wegzakken zijn dus kan je verwachten dat Rishi meelift bij PSG en City he ouwe succes fan. :smallgrin.gif:
YNWA
Lionel

Bericht door Lionel »

Huh? Jij verzint ook dingen.

Ik hou van het zaalvoetbal van Pep. Dat is wat anders dan meeliften. Uitslagen boeien me niet, behalve die van Ajax en Barca. Maar uitslagen boeien jou ook niks anders was je ook wel voor een club die eens wat wint :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!
InnerHarbour

Ik verzin niks, jij bent het schoolvoorbeeld van een succes fan die bij ons de pub uitgelachen zou worden. Zo en nu ben ik wel weer klaar mee, je mag het laatste woord hebben. :neutral.gif:
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op ma okt 16, 2017 5:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
InnerHarbour

Oke heeft er iemand genoeg gespaard?
YNWA
Lionel

Bericht door Lionel »

InnerHarbour schreef:Ik verzin niks, jij bent het schoolvoorbeeld van een succes fan die bij ons de pub uitgelachen zou worden. Zo en nu ben ik wel weer klaar mee, je mag het laatste woord hebben. :neutral.gif:
Door al die andere bejaarden die vinden dat iedereen tegen Liverpool is :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!
Plaats reactie