Mr. Ajax schreef: We gaan dan niet meteen weer finale EL halen

Moderator: mods
Mr. Ajax schreef: We gaan dan niet meteen weer finale EL halen
Mr. Ajax schreef:Gekkenhuis. Laatste 25 minuten meegepakt, zag er slecht uit. En dan zo'n Zagadou bij de 4-3... Hoe krijgt zo'n jongen een contract bij Dortmund?
Is in de voetballerij bij vele clubs zo.Mr. Ajax schreef:Zat gisteren Jong Ajax te kijken, en ik blijf me afvragen wat die Bergsma uberhaupt in het voetbal te zoeken heeft, laat staan bij Ajax. Als ik aan iemand zou moeten uitleggen wat 'houterig' betekent, zou ik hem erbij halen. Modale techniek, geen snelheid, geen fysiek, verdedigend matig. Maar ik zal het wel verkeerd zien allemaal.
brigade zuid schreef:Dat eerste doelpunt had volgens mij afgekeurd moeten worden, ongelooflijk dat de video-arbitrage die goedkeurde. Verder hadden er meer rode kaarten gegeven moeten worden. Neem aan dat dit het einde van Bosz is.
Die 3-0 en 4-0 zijn inderdaad voorbeelden van ballen die opeens net goed voor Dortmund vallen. De 1-0 en 2-0 waren gewoon kut goals.brigade zuid schreef:Bizarre wedstrijd dit hoor. Bij Dortmund vloog elke bal erin die eerste 25 minuten.
Dit kan toch niet lang meer 'goed' gaan...De positie van trainer Peter Bosz bij Borussia Dortmund is zaterdag verder onder druk komen te staan. De 'Borussen' verloren in het eigen Signal Iduna Park verrassend met 1-2 van laagvlieger Werder Bremen.
Door de pijnlijke nederlaag in eigen huis blijft de laatste competitiezege van Dortmund dateren van 30 september. De ploeg van Bosz verloor deze week bovendien bij Real Madrid in de Champions League, waardoor Dortmund de groepsfase van het miljoenenbal afsloot zonder zege.
De positie van Bosz staat al weken op losse schroeven, maar directeuren Hans-Joachim Watzke en Michael Zorc spraken de laatste weken nog herhaaldelijk hun steun uit voor de Nederlander, die nu de negende keer op rij zonder zege bleef.
Daardoor blijft Dortmund in de Bundesliga steken op 22 punten. Werder komt op 14 punten, maar blijft voorlopig in de onderste regionen hangen. Bron: Nu.nl
Ik hoop tegen beter weten in. Hoop op Overmars.Duke schreef:Nee, lijkt me ook niet.
Opvallend hoeveel Ajacieden hem terug willen. Zal wel niet gebeuren...