NEC
Moderator: mods
Re: NEC
Niet zomaar aannames doen vriend...Wouter schreef:Ik gok op Yopi namens Jong Ajax. Of misschien Ramona, toen haar (Jong) Ajax-persoonlijkheid opspeelde?
Het kan net zo goed IH zijn omdat ze Pup van Liverpool hebben gejat ...

- InnerHarbour
Nah, ik kom alleen als het boven de 15 graden is in Nijmegen om te golfen op het Rijk.Javiskamp schreef:Het kan net zo goed IH zijn omdat ze Pup van Liverpool hebben gejat ...
YNWA
Mooiweergolfer.InnerHarbour schreef:Nah, ik kom alleen als het boven de 15 graden is in Nijmegen om te golfen op het Rijk.Javiskamp schreef:Het kan net zo goed IH zijn omdat ze Pup van Liverpool hebben gejat ...
- InnerHarbour
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Gabor Babos tijdelijke keeperstrainer N.E.C.
Babos is een erg sympathieke vent, maar waar is Dennis in deze?
Babos is een erg sympathieke vent, maar waar is Dennis in deze?

NEC weer gewonnen met dat puppie aan het roer, stevig op de 1st plaats, 6 punten voor op Fortuna.
Pfff. IH?.. kan jij bij Klopp geen verzoek doen en vragen of Puppie weer terug komt met als doel hem daar op te volgen... ik ben wel een beetje klaar met dit verrotte slechte voetbal..
Help... ik zou ook bijna hopen dat Fortuna ze inhaalt... ondanks ik anders verwachtte... ik zie het gewoon gebeuren
dit clubje amateurs verdient niet een hoger niveau
Puppie zal het wel weer een mooi verdiend en belangrijk punt vinden... en voortborduren op de goede punten...
Laat hem die onzin verkondigen in Engeland please... of samen met Hyballa een boek schrijven
De graafschap speelt met het 2de elftal
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Blijft overigens IMO niet kloppen dat als spelers voor die interlands worden opgeroepen dat je toch moet spelen.
YNWA
- InnerHarbour
Ik zie dat NEC weer bovenaan staat onder Lijnders Javiskamp en dat David Nascimento besloten heeft vanavond een handje te helpen door zijn topscorer te schorsen.
Eindhoven schorst topscorer Lieder

Eindhoven schorst topscorer Lieder
YNWA
Hij kan wel lullen... heeftie dat ook van Klopp?.
Hoezo “ik denk”... ik mag toch verwachten van een club die kampioen moet worden dat het zo IS...
zo motiveer je je spelers wel ja...
Ik denk....Er staan Engelse weken voor de boeg voor NEC. De ploeg van trainer Pepijn Lijnders neemt het in elf dagen tijd tegen vier verschillende tegenstanders op. Te beginnen met FC Eindhoven.
"Het gaat er nu om", begint Lijnders. "We hebben de groep bij elkaar. We zijn allemaal vrij in het hoofd. De groep staat, het elftal staat. We moeten nu proberen de laatste fase met wedstrijd op wedstrijd goed in te gaan. Ik denk dat we iedereen problemen kunnen geven die op dit moment voor ons komt te staan. Ik zie gretigheid en bezetenheid, zin in, uitdaging. We zijn er klaar voor", aldus de oefenmeester tegenover Omroep Gelderland.
Hoezo “ik denk”... ik mag toch verwachten van een club die kampioen moet worden dat het zo IS...
zo motiveer je je spelers wel ja...

Ik zie gretigheid en bezetenheid, zin in, uitdaging. We zijn er klaar voor", aldus de oefenmeester tegenover Omroep Gelderland.
Nou... wat een gretigheid, wat een passie, wat een bezetenheid... toppie... sta je dan met 1-0 achter bimnen 8 minuten tegen een team dat en onder aan staat en hun topscoorder mist
Wat een gretigheid... pfff
Waarom kijk ik deze prut????