Justin Kluivert

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Alexander

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Alexander » zo apr 29, 2018 9:34 pm

Doodzonde van Justin. Ongelofelijk dat die jongen niet wil bijtekenen en alleen maar naar de korte termijn denkt.

Yopii

Bericht door Yopii » zo apr 29, 2018 9:47 pm

Hmm, iets met appel en boom.

Blijkbaar aardt hij naar zijn vader: getalenteerd, driftig en emotioneel in het veld en oerstom erbuiten.

wimpey

Bericht door wimpey » ma apr 30, 2018 8:48 am

Yopii schreef: Blijkbaar aardt hij naar zijn vader: getalenteerd, driftig en emotioneel in het veld en oerstom erbuiten.
Hopelijk heeft ie geen auto. :blush.gif:

A.s.a.p. verkopen.

V.w.b. Ziyech: wanneer je de beste bent, moet je vaker laten zien dat je de beste bent dan hij heeft gedaan. Zonder druk tegen AZ-B blinken wel meer spelers uit. De hamvraag lijkt me of Ajax met bijv. Klaassen i.p.v. Ziyech beter had gepresteerd dit seizoen. Ik sluit dat niet uit...

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 30, 2018 8:50 am

Trieste en goedkope opmerking Wimpey :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma apr 30, 2018 9:54 am

Lionel schreef:Trieste en goedkope opmerking Wimpey :excited.gif:
Die van Yopi dan? We krijgen al een half seizoen van hem te horen dat Kluivert gaat vertrekken omdat zijn vader dat 20 jaar geleden ook heeft gedaan. Weinig respectvol en behoorlijk on-liberaal van je om Justin tot de 'zoon van' te reduceren.

Overigens heeft Patrick Kluivert heel duidelijk aangegeven te vinden dat Justin bij Ajax moet blijven.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

LucaS

Bericht door LucaS » ma apr 30, 2018 10:02 am

Nog 1 jaar ja, precies de looptijd van zijn contract. In de media nu dat Kluivert de best betaalde speler wenst te worden. Geen idee of dat betrouwbaar is
I think I lost my fucking headache

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 30, 2018 10:45 am

Mr. Ajax schreef:
Die van Yopi dan? We krijgen al een half seizoen van hem te horen dat Kluivert gaat vertrekken omdat zijn vader dat 20 jaar geleden ook heeft gedaan. Weinig respectvol en behoorlijk on-liberaal van je om Justin tot de 'zoon van' te reduceren.

Overigens heeft Patrick Kluivert heel duidelijk aangegeven te vinden dat Justin bij Ajax moet blijven.
Inderdaad. Heb het ook gelezen. Maar Wimpey's opmerking is m.i. nog triester.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii

Bericht door Yopii » ma apr 30, 2018 10:53 am

Mr. Ajax schreef:
Ben ik niet de enige in, hoor. Patrick Kluivert onlangs: 'Justin lijkt op mij.'

We hebben het er later nog over, joh. Als Justin precies hetzelfde gaat doen als zijn vader, is er sprake van een overeenkomst, nietwaar?

wimpey

Bericht door wimpey » ma apr 30, 2018 11:20 am

Yopii schreef: We hebben het er later nog over, joh. Als Justin precies hetzelfde gaat doen als zijn vader, is er sprake van een overeenkomst, nietwaar?
Justin wil ook transfervrij vertrekken. Z'n goed recht. Na een seizoen trainen op een bijveld uiteraard.

Appel valt niet ver van de boom. Die jongen maakt, net als papa (en mama), de indruk van 'ongeleid projectiel' op me. Dommig, egocentrisch. Die onderkin heeft ie ook niet van een vreemde...

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 30, 2018 11:28 am

Maar zijn vader geeft of gaf dus wel aan dat Justin bij Ajax moet blijven.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » ma apr 30, 2018 11:30 am

Lionel schreef:Maar zijn vader geeft of gaf dus wel aan dat Justin bij Ajax moet blijven.
Dat kan huichelarij zijn, Rishi. Praat voor de bühne.

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 30, 2018 12:10 pm

Hij hoeft het niet te zeggen.
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma apr 30, 2018 12:13 pm

Yopii schreef: We hebben het er later nog over, joh. Als Justin precies hetzelfde gaat doen als zijn vader, is er sprake van een overeenkomst, nietwaar?
Haha, zo werkt dat natuurlijk niet. Jij loopt al een half jaar te verkondigen dat Justin een heleboel dingen 'is' en gaat doen, puur en alleen omdat zijn vader die ook deed. Vind ik bijzonder respectloos, en eigenlijk ook dom. Er zijn talloze talenten die zulke (domme) beslissingen nemen. Dat komt dan zeker ook doordat hun vaders allemaal soortgelijke beslissingen namen in het verleden?
wimpey schreef:
Lionel schreef:Maar zijn vader geeft of gaf dus wel aan dat Justin bij Ajax moet blijven.
Dat kan huichelarij zijn, Rishi. Praat voor de bühne.
Ook een goeie. Dat kan. Maar dat kan ook niet het geval zijn. Top argument :biggthumpup.gif: .

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma apr 30, 2018 4:14 pm

Ik zie eerlijk gezegd de meerwaarde ook niet; waarom zou Patrick alleen voor de bühne iets over Justin bij Ajax moeten zeggen?

LucaS

Bericht door LucaS » ma apr 30, 2018 4:26 pm

Zoals al eerder gezegd, Patrick vindt dat Justin nog zeker een jaar bij Ajax moet blijven. Ook zo benieuwd hoe lang zijn contract nog loopt?
I think I lost my fucking headache

999

Bericht door 999 » ma apr 30, 2018 4:42 pm

Ik weet niet hoever de onderhandelingen zijn met Kluivert, ook niet waar het nu nog van afhangt.Maar als club heb je toch meestal een eind aanbieding in je hoofd, dit is ons laatste bod, tot hier en niet verder.

Leg dat op tafel, geef die snotneus 2 weken bedenktijd .. En dan is het wel of niet bijtekenen.Tekent hij niet bij heb je als AJAX 1 jaar de tijd ( of eerder ) om een vervanger te halen mits deze in de talenten die over 1 jaar zouden moeten doorstromen niet voorhanden is.
Blij met de punten ...

roelf

Bericht door roelf » di mei 01, 2018 3:40 am

Als het betrouwbaar is, is het spelletje wel duidelijk. Bewust (te) hoge eisen, Ajax kan daarin niet meegaan. Kluivert klaagt naar de fans dat ze er niet uit konden komen. Geeft de schuld aan Ajax. Ajax verkoopt gedwongen voor 6 miljoen (nog maar 1 jaar contract) en Kluivert speelt volgend jaar in Barca B met een 10 voudig salaris, wordt het jaar daarop uitgeleend aan PEC Zwolle en speelt over 5 jaar bij Achilles 29, of misschien dat PSV hem nog oppikt voor die tijd.

Het Kishna en Booy scenario.

Lionel

Re: Justin Kluivert

Bericht door Lionel » di mei 01, 2018 8:28 am

Voor 6 miljoen zou ik hem niet verkopen.
IK GELOOF!!!!!!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di mei 01, 2018 9:27 am

Het blijft toch heel lastig hoe je met dit soort zaken om moet gaan. Stel nu dat hij niet wil verlengen. Dan is er nog steeds een contract voor één jaar. Komt er een mooi bod binnen kun je het geld pakken maar wat als dat tegenvalt?

De kans is goed aanwezig dat hij de beste linksbuiten in de selectie is. Sportief gezien zou je hem dan dus gewoon moeten blijven opstellen als je kampioen wil worden. Ik zou daar in die situatie dan toch gewoon voor kiezen. Ondanks het signaal dat je daarmee afgeeft. Is er een vervanger beschikbaar die gelijkwaardig is dan geef je die de voorkeur. Maar met alleen principes speel je nu eenmaal geen kampioen.
Nil volentibus arduum

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di mei 01, 2018 9:42 am

Marillion schreef:Het blijft toch heel lastig hoe je met dit soort zaken om moet gaan. Stel nu dat hij niet wil verlengen. Dan is er nog steeds een contract voor één jaar. Komt er een mooi bod binnen kun je het geld pakken maar wat als dat tegenvalt?

De kans is goed aanwezig dat hij de beste linksbuiten in de selectie is. Sportief gezien zou je hem dan dus gewoon moeten blijven opstellen als je kampioen wil worden. Ik zou daar in die situatie dan toch gewoon voor kiezen. Ondanks het signaal dat je daarmee afgeeft. Is er een vervanger beschikbaar die gelijkwaardig is dan geef je die de voorkeur. Maar met alleen principes speel je nu eenmaal geen kampioen.
Klopt, maar dat is dan ook een grote 'fuck you' richting jongens zoals Boilesen en dergelijke.

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » di mei 01, 2018 11:33 am

Lionel schreef:Voor 6 miljoen zou ik hem niet verkopen.
Hij is ondanks zijn 1jarige contract veel meer waard in deze markt, reken op minimaal 15 miljoen.

Maar hoop dat hij gewoon zijn contract verlengd!

Yopii

Bericht door Yopii » di mei 01, 2018 11:43 am

Hem opstellen betekent dus dat je een uitzondering maakt voor de beste spelers. Moet je dat willen? :confused.gif:

Als je hem zegt dat hij op de tribune komt, haalt Raiola hem weg. Dan zal hij weliswaar de hoofdprijs niet opbrengen, maar je bent wel van je probleem af.

999

Bericht door 999 » di mei 01, 2018 11:51 am

Wat heeft deze Kluivert nu laten zien dit jaar ?.Als ik AJAX was zou ik mijn eindbod op tafel leggen, als dat niet al gedaan is, en hem 2 weken de tijd geven.Tekent hij niet bij, jammer dan. Next ...
Blij met de punten ...

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di mei 01, 2018 11:52 am

999 schreef:Wat heeft deze Kluivert nu laten zien dit jaar ?.Als ik AJAX was zou ik mijn eindbod op tafel leggen, als dat niet al gedaan is, en hem 2 weken de tijd geven.Tekent hij niet bij, jammer dan. Next ...
Ik verwacht dat ze dat ook gaan doen. Hij krijgt na het seizoen nog een weekje of twee en dan wordt de knoop doorgehakt, denk ik.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di mei 01, 2018 11:52 am

@Yopi: Maar wat als je alternatief minder goed is? Dan stel je dus een kwalitatief minder elftal op. Dat zou niet goed zijn voor onze titelkansen. Het is een lastig dilemma. Je wil niet dat iedereen transfervrij de deur uitloopt. Maar naast je principes heb je ook te maken met de vraag hoe je volgend seizoen voor de titel speelt.

Ik verwacht overigens dat Ajax denkt met Bandé al een opvolger in huis te hebben. Als ze daarvan overtuigd zijn zal Kluivert wel moeten vertrekken wanneer hij niet bijtekent.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie