En dat is dus exact wat onze "tactisch zo sterke" trainer gaat doen. Een voetballend zwakke draver in het veld brengen, een omgeschoolde rechtsback naar het centrum halen waar hij moet 'wennen' terwijl er een voetballend sterke centrale verdediger mag verpieteren op de bank. Het enige excuus zou kunnen zijn dat Wober nog geen 90 minuten aankan na z'n blessure, maar dat zou je dan kunnen opvangen met 60 minuten Wober en 30 minuten Viergever.Peter schreef:Ai dat is niet best.
Wober centraal dus. Dat is het grote voordeel. Als Ten Hag het maar niet in z’n hoofd haalt om Veltman op die plek neer te zetten en Kristensen op de back.
Frenkie de Jong
Moderator: mods
- Gezond verstand
Re: Frenkie de Jong
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ik schrik vaak toch wel enorm van zijn enorme gebrek aan uitstraling. De teksten helpen dan ook niet echt mee als hij letterlijk uitkraamt
https://www.youtube.com/watch?v=U68SkobAuQI
https://www.youtube.com/watch?v=U68SkobAuQI
Ziyech komt daarna aan het woord en doet dan ook nog ff een duit in het zakje met de oneliner:'het laatste half uur had je echt het gevoel van van nu gaan we ze misschien nog maken'
'de tweede helft begin je ook weer goed, vind ik'
'Barcelona wil Frenkie de Jong voor komend seizoen al vast leggen'
31 mei 2018
El Mundo Deportivo meldt dat Barcelona nog altijd hoopt Frenkie de Jong vast te kunnen leggen. Oorspronkelijk was het de bedoeling dat hij in de zomer van 2019 pas naar de kampioen van Spanje zou vertrekken, maar nu zou het komende zomer al de creatieve middenvelder willen vast leggen. Ajax wil echter niet meewerken aan een transfer.
Ajax Netwerk
Barcelona heeft al onderhandeld met De Jong zelf. De middenvelder is inmiddels ook al in Spanje geweest om alle faciliteiten van de club te kunnen bekijken. Mocht een transfer deze zomer nog niet mogelijk zijn, wil het de middenvelder alsnog in 2019 vast leggen
Ze worden echt steeds brutaler die poen/schulden clubs. Gewoon zonder toestemming onderhandelen met een speler die net verlengd heeft
I think I lost my fucking headache
-
Weer nieuwe geruchten over Barcelona...
Is snap het werkelijk niet, hij is al 21 en heeft nog maar bijster weinig laten zien.
- InnerHarbour
Barcelona is een vergissing, dat moet Correos zijn.Gaizka1985 schreef:Weer nieuwe geruchten over Barcelona...
YNWA
Het zou volgens AS om 30-35 miljoen euro gaan. Dat moet toch een gigantische gok zijn voor Barcelona, zeker als ze volgend seizoen Coutinho als creatieve middenvelder neer willen zetten, toch?
-
- AT Toto winner 15/16
En dan gaan Onana, De Ligt, Ziyech en Neres ook naar alle waarschijnlijkheid nog weg. Kun je weer opnieuw beginnen zonder dat je geoogst hebt.
Niet te vroeg panikeren, Mike maakt zich geen zorgen. En wij dus ook niet!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
Verwacht ook dat het minimaal nog 1 jaar duurt voordat hij vertrekt.
Jullie zijn ervan op de hoogte dat deze kranten het van hun dagelijkse losse verkoop moeten hebben, elke zomer honderden van deze geruchten verspreiden en dat Barcelona mogelijk dus nul interesse heeft in De Jong?
Eerlijk gezegd lijkt het me ook sterk. Zeker voor de bedragen die genoemd worden.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- Ajaciedjuh
Volgens Telesport vandaag is het waar. Barca wil Frenkie (€40M wordt genoemd), maar Ajax wil hem niet laten gaan. Ook niet met extra jaar huren.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Die jongen heeft nog geen 20 volledige potjes in de benen. 40 miljoen? Dat is wat mij betreft een no brainer, hoor.
Precies. Ik kan me overigens werkelijk niet voorstellen dat ze dat bedrag echt willen neerleggen. Natuurlijk heeft die jongen het nodige talent maar wat heeft hij al concreet aan echt goede wedstrijden laten zien? Dat is gewoon op één hand te tellen.
Nil volentibus arduum
40m en jaar huren is uiteraard een droomscenario.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
40m, de juiste vervanger halen, die verder opleiden en dan voor meer geld verkopen. Als je verder wilt met de Jong dan verkoop je 'm niet. Verkoop je 'm wel, move on met andere spelers.Iniesta schreef:40m en jaar huren is uiteraard een droomscenario.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Jinne
- Site Admin
Precies. Ik ben ook geen fan van huren. Laat dan maar.
De huidige markt lijkt zo wel Hattrick. Daar waren de talenten ook duurder dan de gevestigde spelers. Potentie en restwaarde kijken ze nu naar.
20 potjes in het eerste...
De huidige markt lijkt zo wel Hattrick. Daar waren de talenten ook duurder dan de gevestigde spelers. Potentie en restwaarde kijken ze nu naar.
20 potjes in het eerste...
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ik val van de ene in de andere verbazing. Wat hebben we een geweldige spelers. Stuk voor stuk zijn ze een vermogen waard. Hoe kan het dan dat we geen kampioen zijn geworden? PSV is kwalitatief immers niet zo heel bijzonder. Je zou denken dat al deze supertalenten samen het wel even zouden doen, ze hebben gezien hun kwaliteiten amper een trainer nodig. 

Het is idd bizar. Het land krijgt o.b.v. merites 0 startplekken in de CL, plaatst zich niet voor eindtoernooien van de UEFA en FIFA, de grootste club struikelen over Kroaten en Noren.Yopii schreef:Ik val van de ene in de andere verbazing. Wat hebben we een geweldige spelers. Stuk voor stuk zijn ze een vermogen waard. Hoe kan het dan dat we geen kampioen zijn geworden? PSV is kwalitatief immers niet zo heel bijzonder. Je zou denken dat al deze supertalenten samen het wel even zouden doen, ze hebben gezien hun kwaliteiten amper een trainer nodig.
Misschien heeft NL de beste player agents? Kluivert voor 20, Frenkie voor het dubbele: ik zou het wel weten... Alleen heb je er zo verdomd weinig aan met een laag salarisplafond. En met het vooruitzicht dat je eventuele aanwinsten in het vooruitzicht moet stellen dat ze op kunstgras moeten ballen. En naar Excelsior, Emmen en Almelo moeten.
De visionairs Sar en Overmars zullen Ajax weer op de landkaart moeten krijgen.