Italië

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Wie kent Cees de Wolf nog?

Re: Italië

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo aug 19, 2018 8:11 pm

Vind jij dat boeiend?

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo aug 19, 2018 8:58 pm

Gaizka1985 schreef:Kluivert geeft in 89e minuut na een knappe actie een assist op Dzeko (prachtige goal), de 0-1. Aardige binnenkomer!
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Vind jij dat boeiend?
Een 'bevriende' feyenoorder appte me dit zojuist ook al.
Ach, lekker boeiend inderdaad. Ook Tobias Sana gaf het publiek een tijd de illusie dat hij een goede aankoop was bij binnenkomst bij topclub Ajax. Net als van Sana hoor je van die kleine Kluivert straks nooit meer wat.

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » ma aug 20, 2018 11:02 am

Ja, ik ben wel benieuwd of hij daar kan slagen met zo weinig 'bagage'. Iedereen verklaarde hem voor gek met deze stap, laat hem het tegendeel maar bewijzen.

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » ma aug 20, 2018 2:10 pm

Ik roei tegen de stroom in met mijn mening, maar ik hoop echt dat Kluivert daar slaagt. Simpelweg omdat er al teveel voorbeelden zijn van Ajacieden die de stap niet hebben kunnen maken, dat gaat uiteindelijk ten koste van de transferwaarde. Laat iedere Ajacied die vertrekt maar succesvol zijn in het buitenland, dan denken clubs "spelers van Ajax zijn een garantie voor succes" en hoppa, dat is zomaar 15% bovenop de transfersom.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Sandro

Bericht door Sandro » ma aug 20, 2018 6:37 pm

Mwah, ik lees hier een hoop dingen die nog veel minder boeiend zijn.

Alhoewel de kwestie 'kun je rukken terwijl je neukt' of 'neuken terwijl je rukt' (het is maar net hoe je het ziet) natuurlijk wel een interessante is die me al de hele dag bezig houdt.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma aug 20, 2018 7:27 pm

Kluivert redt Roma, las ik ergens. Dat is dus rijkelijk overdreven. Ik zag de beelden vanavond, en Dzeko moest de bal er min of meer zoals Van Basten in volleren. Die voorzet van Kluivert was wel heel ruim bemeten.

Italië

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma aug 20, 2018 8:26 pm

Gezond verstand schreef:Ik roei tegen de stroom in met mijn mening, maar ik hoop echt dat Kluivert daar slaagt. Simpelweg omdat er al teveel voorbeelden zijn van Ajacieden die de stap niet hebben kunnen maken, dat gaat uiteindelijk ten koste van de transferwaarde. Laat iedere Ajacied die vertrekt maar succesvol zijn in het buitenland, dan denken clubs "spelers van Ajax zijn een garantie voor succes" en hoppa, dat is zomaar 15% bovenop de transfersom.
En hoppa, dan vertrekken ze op hun 17e.
Laatst gewijzigd door Wie kent Cees de Wolf nog? op ma aug 20, 2018 8:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma aug 20, 2018 8:27 pm

Gezond verstand schreef:Ik roei tegen de stroom in met mijn mening, maar ik hoop echt dat Kluivert daar slaagt. Simpelweg omdat er al teveel voorbeelden zijn van Ajacieden die de stap niet hebben kunnen maken, dat gaat uiteindelijk ten koste van de transferwaarde. Laat iedere Ajacied die vertrekt maar succesvol zijn in het buitenland, dan denken clubs "spelers van Ajax zijn een garantie voor succes" en hoppa, dat is zomaar 15% bovenop de transfersom.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » di aug 21, 2018 5:07 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Ze vertrekken 2 keer?

Nee, daar ben ik absoluut niet bang voor. Er zal ongetwijfeld wel eens een jonkie vertrekken op die leeftijd, dat gebeurd nu ook, maar iedereen (ook die spelers) weten dat je bij Ajax meer kans krijgt dan bij welke andere topclub en in welke andere competitie dan ook.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do sep 13, 2018 11:49 am

Had hem ook al in het "Wat is er geworden van .... topic" geplaatst:
Younes: "Ik neem alle verantwoordelijkheid"

Amin Younes erkent fouten te hebben gemaakt rondom zijn transfersoap. De Duitse vleugelaanvaller stapte transfervrij over van Ajax naar SSC Napoli.

Younes heeft voor het eerst gereageerd op de transfersoap waarin hij de laatste maanden de hoofdrolspeler was. De aanvaller, die Ajax afgelopen zomer verruilde voor Napoli, steekt de hand in eigen boezem.

De 25-jarige Amin Younes groeide in de vorige seizoenen bij Ajax uit tot Duits international en leek een glansrijke carrière voor de boeg te hebben. In januari van dit jaar bereikte de linksbuiten een akkoord met Napoli, waarna de soap begon. Younes ontkende immers ineens getekend te hebben in Napels.

Napoli zwaaide ondertussen met een contract met daarop meer dan twintig handtekeningen van Younes, die na het vorige seizoen in gesprek ging met VfL Wolfsburg. Ook met die club werd een akkoord bereikt, maar ook die transfer ging niet door. Wolfsburg ontdekte dat Younes ook al getekend had in Napels en oordeelde daarom dat de eigen deal met de aanvaller niets rechtsgeldig was.

Ondertussen liep Younes een blessure op en meldde hij zich uiteindelijk toch maar bij Napoli, waar hij nu nog herstellende is. In gesprek met het Duitse PA spreekt de dribbelaar zich nu voor het eerst uit over de afgelopen maanden. 'Ik neem alle verantwoordelijkheid.'

'Ik ben verantwoordelijk voor alles wat ik doe en moet leven met de consequenties. Ik heb fouten gemaakt. Ik heb de verkeerde mensen vertrouwd en was naïef. Dat reken ik mezelf aan. Bepaalde mensen probeerden mijn hoofd op hol te brengen en dat is hen gelukt. Dat heb ik zelf laten gebeuren.'

Younes belandde bij Ajax op een zijspoor nadat hij in maart een invalbeurt in de blessuretijd had geweigerd tegen SC Heerenveen. 'Dat is nog wel mijn grootste fout geweest, dat valt gewoon niet goed te praten. Dat was heel slecht van mij tegenover mijn ploeggenoten en de club. Zoiets kan je niet maken.'

Mogelijk kan Younes zich eind deze maand weer voetballer noemen. De Duitser is nagenoeg hersteld van een achillespeesblessure en kan eind deze maand zijn debuut voor Napoli maken. De Italiaanse topclub heeft Younes overigens niet opgenomen in de Champions League-selectie.
https://www.vi.nl/nieuws/younes-reageer ... ef-geweest

https://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal ... li=BBoPOOe

Alexander

Bericht door Alexander » do sep 20, 2018 8:44 am

Je verwacht het niet. Kluivertje was gisteren helaas niet goed genoeg voor de bank en kon in het mooie Madrid vanaf de tribune genieten van de wedstrijd.

zeux

Bericht door zeux » do sep 20, 2018 9:07 am

En ondertussen swingt Ajax!

Nooit naar je moeder luisteren...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » do sep 20, 2018 9:27 am

Bij ons was ie met de drie van nu voorin ook geen basisspeler meer geweest.

Maar fijn dat ie klaar was voor het buitenland.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

De Dominee

Bericht door De Dominee » do sep 20, 2018 11:08 am

Kan ik van genieten.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do sep 20, 2018 11:23 am

Waar zijn de Nederlandse media nu om te benoemen dat Kluivert buiten de boot valt? Ik lees er nergens iets over, terwijl men er wel als de kippen bij was toen Dzeko een afzwaaier van Kluivert tot doelpunt promoveerde.
Jöhnk schreef:Kluivert redt Roma, las ik ergens. Dat is dus rijkelijk overdreven. Ik zag de beelden vanavond, en Dzeko moest de bal er min of meer zoals Van Basten in volleren. Die voorzet van Kluivert was wel heel ruim bemeten.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do sep 20, 2018 12:12 pm

Jöhnk schreef:Waar zijn de Nederlandse media nu om te benoemen dat Kluivert buiten de boot valt? Ik lees er nergens iets over, terwijl men er wel als de kippen bij was toen Dzeko een afzwaaier van Kluivert tot doelpunt promoveerde.
Jöhnk schreef:Kluivert redt Roma, las ik ergens. Dat is dus rijkelijk overdreven. Ik zag de beelden vanavond, en Dzeko moest de bal er min of meer zoals Van Basten in volleren. Die voorzet van Kluivert was wel heel ruim bemeten.
Het was nog slechts 1 CL wedstrijd in Bernabeu?
Daar vielen wel meer Nederlanders buiten de boot.

Ze mogen natuurlijk nog best tot november of december wachten om te concluderen of hij "een Kishna'tje" is of "een Strootmannetje"

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do sep 20, 2018 12:18 pm

Maar journalisten die vooraan staan om bepaalde trainers af te branden zijn vaak voorzichtig om andere interessante lijntjes "door te knippen" en bij bepaalde spelers wachten ze dus heel lang met hun kritiek.

Wat dat betreft was 't interessant dat Willem Vissers van de Volkskrant zelf ging uitleggen hoe zijn beruchte interview met Kluivert tot stand was gekomen:

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=329678
‘Raiola zei tegen me: heb je interesse in een interview met Justin Kluivert?’
Maandag, 21 mei 2018 om 23:45

Het veelbesproken interview van Justin Kluivert in De Volkskrant blijkt geschreven op initiatief van zaakwaarnemer Mino Raiola zelf. Journalist Willem Vissers vertelde maandagavond bij FOX Sports dat de belangenbehartiger aan hem vroeg of hij interesse had in een interview met de negentienjarige aanvaller van Ajax. Daarin gaf Kluivert te kennen dat hij zich onder druk voelt gezet door de clubleiding en denkt dat het beter is voor zijn ontwikkeling om weg te gaan.

Welkom in de voetballerij..!

LucaS

Bericht door LucaS » vr sep 21, 2018 2:58 pm

I think I lost my fucking headache

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr sep 21, 2018 4:31 pm

Justin zegt/doet ook alleen maar wat Raiola hem influistert, natuurlijk. Eigenlijk kun je hem niks kwalijk nemen. Je moet als negentienjarige heel sterk in je schoenen staan wil je je niet laten bespelen door Raiola. Of je moet verstandige ouders hebben die je tegen dat soort figuren beschermen. Daar is bij Justin uiteraard geen sprake van.

Je schijnt groot respect voor de man te moeten hebben, maar Raiola verdient zijn geld voor een groot gedeelte met het inpalmen van kinderen. Het heeft best wel iets engs.

wimpey

Bericht door wimpey » vr sep 21, 2018 8:23 pm

Kluivertje is toch ook gewoon te dik?

Kluivert out, Tadic in. Kost Ajax onder de streep niets. Beste deal ever.

Toppie

Bericht door Toppie » za sep 22, 2018 12:37 pm

wimpey schreef:Kluivertje is toch ook gewoon te dik?

Kluivert out, Tadic in. Kost Ajax onder de streep niets. Beste deal ever.

:biggthumpup.gif: Geld en nog eens geld :1evil.gif:

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » za sep 22, 2018 10:17 pm

Lekker toch... zoveeel meer verdienen en zoveel minder hoeven doen...
Ik zou er voor tekenen

zeux

Bericht door zeux » za sep 22, 2018 11:05 pm

Jöhnk schreef:Of je moet verstandige ouders hebben die je tegen dat soort figuren beschermen. Daar is bij Justin uiteraard geen sprake van.
Wat ik toen van de berichtgeving begreep - voor zover die klopt -, wilde Patrick dat hij nog paar jaar bij Ajax bleef en was het zijn moeder die de 'dollars' in Italië zag.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo sep 23, 2018 8:33 am

wimpey schreef:Kluivertje is toch ook gewoon te dik?
:excited.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do dec 27, 2018 11:49 am

Ancelotti woest over apengeluiden: 'Volgende keer gaan we van het veld'

Napoli-trainer Carlo Ancelotti is boos dat de arbitrage woensdagavond in het duel met Internazionale (1-0) niets deed aan de racistische uitingen vanaf de tribunes in Stadio Giuseppe Meazza. Kalidou Koulibaly was volgens de oefenmeester meerdere malen doelwit van apengeluiden vanuit het publiek.

'Er hing een vreemde sfeer in het stadion, we hadden al drie keer gevraagd aan de scheidsrechter (Paolo Mazzoleni, red.) om een korte pauze om het publiek aan te spreken', sprak Ancelotti bij Sky Italia. 'Kalidou was erg geïrriteerd. Normaal gesproken is hij kalm en professioneel, maar de hele wedstrijd werden er apengeluiden richting hem gemaakt.
'
De volgende keer laat Ancelotti het er niet bij zitten. 'We hebben drie keer om actie gevraagd, maar de wedstrijd bleef doorgaan. Waar trek je de grens? Na vier, vijf keer het publiek toespreken? Misschien moeten we de volgende keer zelf maatregelen treffen en van het veld stappen. Waarschijnlijk verliezen we dan reglementair de wedstrijd, maar dat hebben we er voor over. Dit is niet goed voor het Italiaanse voetbal.'

Uiteindelijk kreeg Koulibaly zijn tweede gele kaart vanwege een cynisch applaus richting de scheidsrechter. Na de goal van Inter moest ook Lorenzo Insigne van het veld. 'Ik heb de scheidsrechter om uitleg gevraagd, meer niet', sprak Ancelotti. 'Die momenten beslisten de wedstrijd. In de tweede helft speelden we goed. We waren dominant.'
Mmmmm, zou je hem ook zo heftig hebben gehoord als Napoli in de verlenging de 1-0 gemaakt had i.p.v. Inter? Stapt hij van het veld als hij tegen Juve met 3-0 voorstaat?

Ik waag het, in beide gevallen, te betwijfelen
.
YNWA

Plaats reactie