Moderator: mods
Toch heerlijk, al verlies je gewoon bij de laatste 16Ramona schreef:MATCHDAY!!!
Mmmmmm, in de afgelopen vier jaar driemaal landskampioen en dit jaar weer. Ik noem dat geen losers.Toppie schreef:En P!$¥€€ bij de eeuwige losers
Als je zo 'loser' definieert, hoe definieer je Liverpool dan? Turbo-losers, mega-losers, ultimate losers?InnerHarbour schreef:Mmmmmm, in de afgelopen vier jaar driemaal landskampioen en dit jaar weer. Ik noem dat geen losers.Toppie schreef:En P!$¥€€ bij de eeuwige losers
Ik zie dat niet zo. Denk dat amper een speler van het huidige team een basisplaats zou krijgen in het Ajax van toen.In gesprek met De Telegraaf trekt Ronald de Boer het vergelijk met het huidige Ajax ten opzichte van de ploeg uit 1995. "Het huidige Ajax is misschien wel net zo sterk als het elftal dat in 1995 de Champions League won", aldus De Boer. "Maar deze ploeg is normaal gesproken niet in staat om het toernooi te winnen, omdat de tegenstand nu vele malen groter is."
Je moet het realistisch bekijken i.p.v. in termen als deceptie. Ajax is aan een prima seizoen bezig en (m.i.) sterker dan in 2016/17.Yopii schreef: Ik vrees voor een behoorlijke deceptie op het moment dat Ajax geconfronteerd wordt met een topper in topvorm.
Sorry hoor, 2 jaar geleden nog UL finale dus Europees stelt P!$¥€€ niks voor Ajax haalt de punten binnenwimpey schreef:InnerHarbour schreef:Mmmmmm, in de afgelopen vier jaar driemaal landskampioen en dit jaar weer. Ik noem dat geen losers.[/quoteToppie schreef:En P!$¥€€ bij de eeuwige losers
Als je zo 'loser' definieert, hoe definieer je Liverpool dan? Turbo-losers, mega-losers, ultimate losers?
Ja ach, stiekem weten we ook wel beter toch. Ik ben allang blij als we de tegenstander in de achtste finale straks iig partij kunnen geven. Dat ze niet twee wedstrijden op 70% spelen en dan toch uiteindelijk wel met twee keer 1-0 winnen ofzo.Yopii schreef:Een deceptie voor degenen die dit Ajax nog heel veel verder zien komen, bedoel ik.
Ajax was beter dan Bayern, maar Bayern zat op dat moment in een wak. En dan nog kon Ajax niet winnen. Zo kun je het ook bekijken. Topteams bijten door, die laten de kans niet liggen.
IH mag elders met edsv dwepen. In dit topic en in het CL-topic heeft edsv niets meer te zoeken.Toppie schreef: Sorry hoor, 2 jaar geleden nog UL finale dus Europees stelt P!$¥€€ niks voor Ajax haalt de punten binnen
Kijk nu stel je het anders, daar ben ik het mee eens. Europees is Ajax al sinds jaar en dag de ploeg die voor Nederland de punten binnenhaalt met als uitzondering het jaar dat PSV tegen Atletico het aardig deed in de CL.Toppie schreef:Sorry hoor, 2 jaar geleden nog UL finale dus Europees stelt P!$¥€€ niks voor Ajax haalt de punten binnen
Thijs schreef:Ja ach, stiekem weten we ook wel beter toch. Ik ben allang blij als we de tegenstander in de achtste finale straks iig partij kunnen geven. Dat ze niet twee wedstrijden op 70% spelen en dan toch uiteindelijk wel met twee keer 1-0 winnen ofzo.Yopii schreef:Een deceptie voor degenen die dit Ajax nog heel veel verder zien komen, bedoel ik.
Ajax was beter dan Bayern, maar Bayern zat op dat moment in een wak. En dan nog kon Ajax niet winnen. Zo kun je het ook bekijken. Topteams bijten door, die laten de kans niet liggen.
Alles wat meer is dan dat zou me zeer positief verbazen.
Liverpool heeft al z'n 3 uitwedstrijden verloren. Ajax nog niet één van de 6.InnerHarbour schreef: Ajax moet echt vanavond winnen en bidden dat ze niet op Liverpool stuit in de volgende ronde, als ze tweede worden kunnen ze het sowieso schudden.
Yopii schreef:IH is een trol, dat weet je toch?
Aldus de sukkel die braaf doet wat zijn ‘meisje’ wil .Yopii schreef:IH is een trol, dat weet je toch?
Misschien is dat ook helemaal niet zo verkeerd mocht dat gebeuren (ik denk het overigens niet al is het alleen al omdat Bayern bij een makkelijke voorsprong waarschijnlijk wat spelers gaat sparen). Zullen de spelers ook veel van leren.999 schreef:Kweet niet, maar heb de hele dag al het gevoel dat we vanavond ontzettend op ons kloten gaan krijgen ...
Wat zou je ervan moet leren? Denk overigens ook dat ze verliezen.raymon schreef:Misschien is dat ook helemaal niet zo verkeerd mocht dat gebeuren (ik denk het overigens niet al is het alleen al omdat Bayern bij een makkelijke voorsprong waarschijnlijk wat spelers gaat sparen). Zullen de spelers ook veel van leren.999 schreef:Kweet niet, maar heb de hele dag al het gevoel dat we vanavond ontzettend op ons kloten gaan krijgen ...
Sorry maar wat een ..... is dit Napoli en PSG is europese top en dat kan je absoluut niet zeggen van AEK en Benfica...wimpey schreef:Liverpool heeft al z'n 3 uitwedstrijden verloren. Ajax nog niet één van de 6.InnerHarbour schreef: Ajax moet echt vanavond winnen en bidden dat ze niet op Liverpool stuit in de volgende ronde, als ze tweede worden kunnen ze het sowieso schudden.