Ajax - Real Madrid (13-02-2019)

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Ajaciedjuh

Re: Ajax - Real Madrid (13-02-2019)

Bericht door Ajaciedjuh »

Meer verdiend, goed gevoetbald, door individuele klasse afgestraft en VAR moment uiteraard

Missen van kansen is uiteraard ook een kwaliteitskwestie.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Cluijffert schreef:Was gewoon een terechte goal hoor. Of gaan we nu ook nog als een stel Eindhovense Calimero's complot theorieën verzinnen?
Brilletje nodig? Was gewoon een overtreding.
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie »

Zo nu eens kijken of de failliete bv's een doorstart kan mkn...
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. :blush.gif:
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon »

Modric en Ramos trouwens wel heel erg goed hoor. Lekker dat Ramos er niet bij is, dat scheelt wel even.

Maar Ajax heeft gewoon geweldig gespeeld. Klasse. Trots op.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Wouter

Bericht door Wouter »

Ajax heeft heel goed gespeeld, maar te weinig kansen benut en pech gehad met de arbitrage. Jammer.
Laatst gewijzigd door Wouter op wo feb 13, 2019 10:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Mano

Bericht door Mano »

Javiskamp schreef:Zo... nu echt pitten...

Een 120% gemotiveerd ajax tegen een 60% Real... 1-2

Nu al 60% gaat hard. Geen 15%?

Welterusten dacht dat je al sliep aangezien jij blijkbaar verwacht dat Ajax ook tegen een 100% Madrid kans maakte.
Dat was altijd de gedachte: Ajax 100% en Madrid geen topdag.
Enige kans van slagen anders kansloos.
Wat logisch is gezien de competitie en budgetten

Er was duidelijk geen vormverlies vandaag.
We zijn dus 3 weken belazerd!!!!
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

Historicus schreef:
Cluijffert schreef:Was gewoon een terechte goal hoor. Of gaan we nu ook nog als een stel Eindhovense Calimero's complot theorieën verzinnen?
Ik zag anders een speler van Ajax naar de grond getrokken worden, pal voor de neus van de scheids.
Juist, was andersom afgekeurd. De Uefa heeft weer een speeltje om wedstrijden te sturen.
Laatst gewijzigd door brigade zuid op wo feb 13, 2019 10:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Cluijffert

Bericht door Cluijffert »

Historicus schreef:
Ik zag anders een speler van Ajax naar de grond getrokken worden, pal voor de neus van de scheids.
Die ging wel erg makkelijk in een duel naar de grond hoor. Hadden we aan de andere kant geen problemen mee gehad.

Overigens snap ik niet waarom Dolberg er nog steeds in staat hoor. Ajax voetbalt met hem aanzienlijk slechter en goals maakt ie ook nauwelijks.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh »

Ajax Rules schreef:De Ligt..... wat een wedstrijd
Waren er wel meer. Frenkie, Donny, Neres, Tadic (vooral 1ste helft) en de rest ook gewoon goed.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 »

Ajaciedjuh schreef:Meer verdiend, goed gevoetbald, door individuele klasse afgestraft en VAR moment uiteraard

Missen van kansen is uiteraard ook een kwaliteitskwestie.
Goede samengevat!

Commentator suggereerde dat Ramos die kaart/schorsing mogelijk bewust pakte? Geloof ik niet om eerlijk te zijn...
Wouter

Bericht door Wouter »

Cluijffert schreef:
Historicus schreef:
Die ging wel erg makkelijk in een duel naar de grond hoor. Hadden we aan de andere kant geen problemen mee gehad.

Overigens snap ik niet waarom Dolberg er nog steeds in staat hoor. Ajax voetbalt met hem aanzienlijk slechter en goals maakt ie ook nauwelijks.
Mwah. Het is twijfelachtig dat de ene wel wordt afgekeurd en de ander niet.
Historicus

Bericht door Historicus »

brigade zuid schreef:
Historicus schreef:
Juist, was andersom afgekeurd. De Uefa hedft weer een speeltje om wedstrijden te sturen.
Daarom heb ik liever geen VAR. Liever een beetje partijdige scheids dan de idee dat er in zon hokje meevergaderd wordt. En het lijkt me voor zon team ook nadelig dat de eigenlijke scheids door zijn blessure nu de VAR is. Die man leidt dat team dan al jaren en heeft nu dan ook zijn mening, denk ik. Geef het maar eens uit handen als team-leider...
Javiskamp

Bericht door Javiskamp »

Mano schreef:
Javiskamp schreef:Zo... nu echt pitten...

Een 120% gemotiveerd ajax tegen een 60% Real... 1-2

Nu al 60% gaat hard. Geen 15%?

Welterusten dacht dat je al sliep aangezien jij blijkbaar verwacht dat Ajax ook tegen een 100% Madrid kans maakte.
Dat was altijd de gedachte: Ajax 100% en Madrid geen topdag.
Enige kans van slagen anders kansloos.
Wat logisch is gezien de competitie en budgetten

Er was duidelijk geen vormverlies vandaag.
We zijn dus 3 weken belazerd!!!!
Laten we het mou niet over budgetten hebven vriend...

Dat budget van Ajax is wel wat joger dan dat van Heracles
999

Bericht door 999 »

Je moet wel scoren wil je winnen ( van het geen beste scheidsrechter en VAR )
Blij met de punten ...
Cluijffert

Jöhnk schreef:
Serieus, ik heb de goal nu een keer of tien bekeken... Er is gewoon niets aan de hand, zeker geen reden om het spel niet door te laten gaan. Maar leen me anders effe je rood-witte bril, dan probeer ik het daarmee.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour »

Ik zou mij als ik Ajax fan was zo bekocht voelen, klooien en kloten tegen Heerenveen, Feyenoord en Heracles maar als Real, die op 75% speelde, langskomt kunnen de bv-tjes wel ineens rennen en alles geven.

Zat er overigens maar 1 goal naast, 1-2 i.p.v. 1-3. :hypocrite.gif:
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op wo feb 13, 2019 11:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
Gaizka1985

raymon schreef:Modric en Ramos trouwens wel heel erg goed hoor. Lekker dat Ramos er niet bij is, dat scheelt wel even.

Maar Ajax heeft gewoon geweldig gespeeld. Klasse. Trots op.
Ramos is een fenomeen inderdaad, en nog zo gedreven! Hij had nog een verdedigende actie met een omhaal, haha!
Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini »

Mano schreef:Ramos is wel top.
Zit echt overal tussen
Welke wedstrijd heb jij zitten kijken? Het was open huis achterin bij Real. Jammer dat Ramos er niet bij is in de return.

Wie wel sterk was: Mathijs de Ligt! Verstuurt even een open sollicitatie naar de wereldtop. Schrijf maar op: 80 miljoen of meer.

Frenkie hobbelde anoniem mee, zoals eigenlijk altijd in de topwedstrijden. Toch heel bijzonder dat je voor zo'n jongen de absolute hoofdprijs vangt.

Zonde om vandaag te verliezen. Was je iets beter met de kansen om gegaan en zonder VAR dwaling, had je een goede stap richting de volgende ronde gezet. Sowieso het sterkste Ajax sinds de lichting Zlatan/Van der Vaart, en misschien wel beter. Dat zal in Madrid moeten blijken. Heb het gevoel dat het nog geen uitgemaakte zaak is, want zoveel had Real vandaag niet in te brengen.
Ajax!
Toppie

Bericht door Toppie »

Dolberg is helemaal niks waardeloze voetballer
Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab »

Genoten van Ajax ondanks de nederlaag. Iedereen top op Zyiech na. Die begon pas na z’n goal een beetje te voetballen. Tadic was echt geweldig. Vooral de 1e helft. Hoe hij keer op keer die lange ballen van achteruit afschermde was briljant. En ook z’n loopacties naar de zijkant. Schone ook erg goed. Mazraoui begon heel sterk maar leidde in de 2e helft wel de 2 tegengoals in. Met name die 2e was onnodig. Met nog een paar minuten op de plek moet je niet 3 man proberen uit te spelen. Dan moet je geen risico meer nemen en dan maar genoegen nemen met 1-1. Dan was de return nog spannend geweest. Nu is het een vrij kansloze zaak.
Cluijffert

Ajaciedjuh schreef:
Ajax Rules schreef:De Ligt..... wat een wedstrijd
Waren er wel meer. Frenkie, Donny, Neres, Tadic (vooral 1ste helft) en de rest ook gewoon goed.
Ja, dat zet zo'n 'vormcrisis' tegen clubs als Heerenveen en Heracles natuurlijk wel in een ander daglicht.
Tegen Feyenoord kan je verliezen, alleen niet met 6 goals tegen.
Gaizka1985

Giacomo Puccini schreef:
Zit echt overal tussen
Welke wedstrijd heb jij zitten kijken? Het was open huis achterin bij Real. Jammer dat Ramos er niet bij is in de return.

Wie wel sterk was: Mathijs de Ligt! Verstuurt even een open sollicitatie naar de wereldtop. Schrijf maar op: 80 miljoen of meer.

Frenkie hobbelde anoniem mee, zoals eigenlijk altijd in de topwedstrijden. Toch heel bijzonder dat je voor zo'n jongen de absolute hoofdprijs vangt.

Zonde om vandaag te verliezen. Was je iets beter met de kansen om gegaan en zonder VAR dwaling, had je een goede stap richting de volgende ronde gezet. Sowieso het sterkste Ajax sinds de lichting Zlatan/Van der Vaart, en misschien wel beter. Dat zal in Madrid moeten blijken. Heb het gevoel dat het nog geen uitgemaakte zaak is, want zoveel had Real vandaag niet in te brengen.
Helemaal mee eens!
Iniesta

Bericht door Iniesta »

brigade zuid schreef:Oh nu geen VAR? Misschien kunnen Zeux en of Iniesta het uitleggen.
Heb de overtreding niet goed gezien door haperende internetverbinding, maar vond je het zelf een overtreding? Dan had het een Var moeten zijn.
Wellicht als de emotie geluwd is, mag je uitleggen waarom tadic geen buitenspel zou staan bij de eerste situatie
Wouter

Bericht door Wouter »

Giacomo Puccini schreef:
Zit echt overal tussen

Op zich niet, maar Real benut wel bijna elke kans.
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Cluijffert schreef:
Jöhnk schreef:
Serieus, ik heb de goal nu een keer of tien bekeken... Er is gewoon niets aan de hand, zeker geen reden om het spel niet door te laten gaan. Maar leen me anders effe je rood-witte bril, dan probeer ik het daarmee.
Ik heb hem een keer of 11 bekeken (is dat een argument?) en het is een overtreding.

Maar goed, je was weer leuk actief samen met Javiskamp. Lekker trollen.
Plaats reactie