Blijven oefenen vriend...

Moderator: mods
Ik heb me blijkbaar vergist toen ik het topic aanmaakte.Mr. Ajax schreef:Maar eh... Wedstrijd wordt toch op 31/03 gespeeld?
Ik ook. Als we van AZ hadden gewonnen had ik nu al niet meer kunnen wachten, nu is het echt 'hmwoahhhhh'. Qua Ajax-gevoel zijn de afgelopen twee weken goed verpest.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Het leeft nog steeds niet bij mij. Ik vind het zo on-tie-ge-lijk kut dat we bij winst nog steeds 2 punten achterstaan... Ik ga trouwens uit van de Europa variant met Tadic in de spits.
Bizar dat de KNVB deze pot direct na een interland-periode plant, vind ik. Het beste dat NL te bieden heeft, plan je toch op een regulier weekend, na een week zonder doordeweekse verplichtingen?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Het leeft nog steeds niet bij mij. Ik vind het zo on-tie-ge-lijk kut dat we bij winst nog steeds 2 punten achterstaan... Ik ga trouwens uit van de Europa variant met Tadic in de spits.
Ajax wint bijna nooit vrij makkelijk van PSV.Ajax wint dit vrij makkelijk.
Schone en Blind samen op het middenveld is wel heel statisch. Daarbij heb je De Ligt toch al op Luuk de Jong?Marillion schreef:Hoe zou het inmiddels zijn met Magallan?
Ik vraag dat vooral gezien onze ervaringen in de eerste ontmoeting, eerder dit seizoen in Eindhoven. Luuk de Jong had toen vrij spel tegen ons "centrum" met Blind en Frenkie de Jong.
In combinatie met de eventuele afwezigheid van Ziyech zou je voor een nieuwe variant kunnen kiezen:
Tadic Neres
Beek
Blind De Jong Schöne
Tagliafico Magallan De Ligt Mazraoui
Onana
In het centrum ben je beter voorzien als het gaat om duelkracht. Het middenveld bevat meerdere spelers die een goede pass kunnen geven. Voorin laat je Neres en Tadic in een vrije rol gebruik maken van het statische centrum van PSV, aangevuld met loopacties van Donny vd Beek.