Monkey Tonk schreef: Als je de halve finale van de CL haalt zou ik verder alles op de CL zetten. Voor drie weken moet het op allebei de fronten op het allerscherpst kunnen.

Maar idd, 'moet wel kunnen' is de spijker op z'n kop!
Moderator: mods
Monkey Tonk schreef: Als je de halve finale van de CL haalt zou ik verder alles op de CL zetten. Voor drie weken moet het op allebei de fronten op het allerscherpst kunnen.
Mazraoui had het toch in beide wedstrijden juist bijzonder moeilijk tegen Vinicius? In de eerste wedstrijd leidde dat de 0-1 in en in Madrid moest ie al snel geel pakken en mocht ie blij zijn dat Vinicius vroeg geblesseerd raakte.Lionel schreef:Ik vond dat Mazraoui het goed deed tegen Vinicius. En die is wel van een ander niveau dan Bergwijn of Lozano. Denk dat Veltman meer moeite met een van die twee zou hebben.
En wat voorspelt onze Haagse Jomanda v.w.b. de wedstrijd van a.s. zondag?InnerHarbour schreef:Mazraoui had de rust niet gehaald, een tweede gele kaart of direct rood, zijn mazzel en die van Ajax was de blessure van Vinicius.
1-1wimpey schreef:En wat voorspelt onze Haagse Jomanda v.w.b. de wedstrijd van a.s. zondag?InnerHarbour schreef:Mazraoui had de rust niet gehaald, een tweede gele kaart of direct rood, zijn mazzel en die van Ajax was de blessure van Vinicius.
Ik ook niet. Ik heb me neergelegd bij tweede plek.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Wat een Kutzooi zeg, ik heb nog steeds het heilige vuur niet.