Ajax - PSV [ 31-03-2019 ] Eredivisie
Moderator: mods
Re: Ajax - PSV [ 31-03-2019 ] Eredivisie
Als de spelers er net zoveel vertrouwen in hebben als wij hier dan gaat het niets worden. Hopelijk wakkert het vuurtje straks toch aan in de Arena. Al is het maar voor de eer. Kom op Ajax! 

Nil volentibus arduum
Ik heb er gewoon vertrouwen in hoor.
We zijn beter, de arena gaat kolken en we gaan ze ouderwets voetballes geven.

We zijn beter, de arena gaat kolken en we gaan ze ouderwets voetballes geven.

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ik zie het wel in de samenvatting of de heertjes er zijn in hadden
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Herkenbaar. Het is geen CL, het is lekker weer en ik ben er ‘uit’ door die interlands. Samenvatting it is.elliquido schreef:Ik zie het wel in de samenvatting of de heertjes er zijn in hadden
Verbaas me echt wel over de sfeer hier. Dit is gewoon een topwedstrijd tegen je (sportieve) aartsrivaal. Zeker na de laatste twee wedstrijden tegen ze moeten we toch met z'n allen fucking gebrand zijn om ze helemaal overhoop te spelen?!
De liefde is even weg helaas, als de miljonairtjes niet vol passie willen spelen, dan is mijn supporterspassie ook even weg. Cut both ways.
Misschien moeten ze de championsleague hymne vooraf spelen, worden de heertjes wellicht wakker.
Ik heb er méér dan zin in en ben misschien nog wel meer gespannen dan de potjes voor de champions league. Natuurlijk is het mooi dat je op dat toneel presteert en je toont aan de wereld, maar de landstitel heeft binnen alle geledingen top-prioriteit. Voorgaande jaren maakten ‘we’ nog wel eens de fout om dit breed uit te meten, hoogdravende teksten te bezigen in aanloop naar een wedstrijd als deze, met alle gevolgen van dien.
De laatste keer dat ik de focus, aanloop naar, voorbereiding én spanning vooraf als vandaag ervoer was 15 mei 2011.
Het MOET. Vandaag! Heeujjheeeeujheeeeeuj!!!

De laatste keer dat ik de focus, aanloop naar, voorbereiding én spanning vooraf als vandaag ervoer was 15 mei 2011.
Het MOET. Vandaag! Heeujjheeeeujheeeeeuj!!!
Nou, of dat jou passie nu weg is of niet, maar dit is gewoon een topwedstrijd tegen je rivaal ...
Blij met de punten ...
Maar vinden de jongens dat ook.999 schreef:Nou, of dat jou passie nu weg is of niet, maar dit is gewoon een topwedstrijd tegen je rivaal ...
Precies... Dat je even geen zin hebt in Fortuna-uit kan een keertje gebeuren. De boeren thuis is gewoon een topwedstrijd en er zit ook gewoon heel wat prestige op het spel. Los van hoe dit seizoen eindigt.999 schreef:Nou, of dat jou passie nu weg is of niet, maar dit is gewoon een topwedstrijd tegen je rivaal ...
wat je leest is lijfbehoud. Denk dat een aantal supporters voor hun doen te vaak in hun hemd zijn gezet door dit Ajax.
Er nu vol in gaan om vervolgens op het veld te zien dat de spelers niet dezelfde emoties/inzet hebben als de supporter deed pijn en proberen sommige nu te voorkomen.
ze willen wel maar zijn bang te verliezen door eigen instelling.
begrijpelijk btw.
als je bij heracles (1 voorbeeld) inzet had getoont, had je nu 5 punten extra
Er nu vol in gaan om vervolgens op het veld te zien dat de spelers niet dezelfde emoties/inzet hebben als de supporter deed pijn en proberen sommige nu te voorkomen.
begrijpelijk btw.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Ik moet zeggen dat ik vanmorgen verrast was door het John Troost verhaal. Maar goed, het staat buiten kijf dat de focus er in de topwedstrijden in de Champions league wás. O.a. uit bij fey was dat i.m.o. heel anders. Daar zouden we wel even winnen. Ik voel aan alles dat het vandaag aan de instelling niet gaat liggen.
En buiten dat: dat PSV is echt zo goed niet!
En buiten dat: dat PSV is echt zo goed niet!

Ga er maa vanuit dat ik dat ook voel hoor. En toch snap ik niet hoe je zo'n wedstrijd als Ajacied-zijnde overslaat en maar even lekker op Studio Sport terugkijkt. Maar goed, ieder zijn ding.Mano schreef:wat je leest is lijfbehoud. Denk dat een aantal supporters voor hun doen te vaak in hun hemd zijn gezet door dit Ajax.
begrijpelijk btw.

Ik ga alvast aan het bier.
- Ajaciedjuh
Angsthazen opstelling bij psv. Hopelijk komen we snel op voorsprong.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik denk niet zo in termen van dat spelers vinden of denken van " nee laat maar vandaag helemaal geen zin , lekker verliezen met nulletje of wat of zo "elliquido schreef:Maar vinden de jongens dat ook.999 schreef:Nou, of dat jou passie nu weg is of niet, maar dit is gewoon een topwedstrijd tegen je rivaal ...
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Ajax - PSV [ 31-03-2019 ] Eredivisie
Creativiteit van Tadic, Ziyech, Frenkie tegenover het blok. Hopelijk kunnen Neres en Donny de boel uit elkaar trekken.
Schoten uit de 2e lijn worden ook belangrijk.
Schoten uit de 2e lijn worden ook belangrijk.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ze zijn aan elkaar gewaagd.AJAX de creativiteit .. Psv het collectief .. Moet je een beetje geluk hebben, zeker als Psv er een blok neerzet ...
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Gaat in de voorbeschouwing bijna alleen maar over PSV ... hoe goed ze het doen, hoe goed van Bommel het taktisch doet..... afstraffen!
Die Joep Schreuder maakt er een edsv-show van. Geen woord over Ajax.
Verbale fellatio bij Van Bommel.

- Ajaciedjuh
Jij keek toch niet?wimpey schreef:Die Joep Schreuder maakt er een edsv-show van. Geen woord over Ajax.

Ik ga zo lekker de zon in. Maar zat effe Studio Sport te kijken.
Wat een kwal, die Schreuder. Geef 'm een sjaaltje met dat lullige vlaggetje erop en doe 'm een edsv-shirt aan.
Wat een kwal, die Schreuder. Geef 'm een sjaaltje met dat lullige vlaggetje erop en doe 'm een edsv-shirt aan.
Make or break! 

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Na een klein 15 min kan De Europa variant in de prullenbak.. Frenkie opereert als centrale verdediger en staat 040 beter dan Ajax...
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

Hoe is het spelbeeld?
Ik zit in het buitenland en kan de wedstrijd niet zien.
Ik zit in het buitenland en kan de wedstrijd niet zien.