Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Zou vannacht de Ajaxbus weer in de fik gaan?
Aiii.

Alle voortekenen zijn er want dinsdagnacht Twitterde Zlatan nog "Ajax Amsterdam!!! Not even VAR or FIRE can stop us"
Moderator: mods
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Zou vannacht de Ajaxbus weer in de fik gaan?
Nijland zei het van te voren al... Vandaag had hij het stadion 3* uitverkocht kunnen geven.. Dus neem maar van mij aan... Die gaan knallen...999 schreef:Hopelijk begrijpen ze het dadelijk ...
Ze zullen met 2 spitsen vol druk willen zetten op Ajax' opbouw, lijkt me. Gaat er dus om het middenveld fatsoenlijk te bereiken.Marillion schreef:FC Groningen heeft sinds de winterstop alle thuiswedstrijden gewonnen hoor ik net. Daar moet vandaag maar eens een einde aan komen.
wimpey schreef:Ze zullen met 2 spitsen vol druk willen zetten op Ajax' opbouw, lijkt me . Gaat er dus om het middenveld fatsoenlijk te bereiken.Marillion schreef:FC Groningen heeft sinds de winterstop alle thuiswedstrijden gewonnen hoor ik net. Daar moet vandaag maar eens een einde aan komen.
Ja, dat moet echt eens stoppen. Waarom hij daar in blijft volharden is me een raadsel.brigade zuid schreef:Wat doet Frenkie dat toch vaak, lopen klooien vlakbij de eigen goal.
Doe dit gvd nog een keer en je kunt gaan douchen...Ajaciedjuh schreef:Frenkie
De Jong moet makkelijker en verder van de 16 mtr afspelen.. is er geen enkel probleembrigade zuid schreef:Frenkie lijkt niet fit, begin dan niet met hem! Nu De Ligt weer op de grond, daarnet Tadic...GVD.