Matthijs de Ligt

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Alexander

Re: Matthijs de Ligt

Bericht door Alexander » ma jul 08, 2019 3:31 pm

Op z'n Instagram doet hij net wel weer een post over Ajax. Merkwaardig.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma jul 08, 2019 4:44 pm

Alexander schreef:Op z'n Instagram doet hij net wel weer een post over Ajax. Merkwaardig.
Tekent ook zo bij tot 2026 :666.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma jul 08, 2019 4:47 pm

Alexander schreef:Op z'n Instagram doet hij net wel weer een post over Ajax. Merkwaardig.
In welke zin? Hij heeft zich zelf nog niet helemaal uitgelaten over toekomst?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma jul 08, 2019 4:54 pm

Ajaciedjuh schreef:
Tekent ook zo bij tot 2026 :666.gif:
Jep. Tadic verlengd even tot en met 2026, om ook nog na zijn carrière bij Ajax in dienst te blijven.

Zou de boodschap aan meer selectiespelers mogen overbrengen, dat wanneer je bij Ajax zit, je al bij één van de allergrootste clubs ter wereld speelt.

Lionel

Bericht door Lionel » ma jul 08, 2019 10:04 pm

Neem aan dat niemand hier verwacht dat hij blijft maar de vriendinnen van de vriendin van MdL hebben op Instagram afscheid van haar genomen. Staat alleen niet bij naar welke stad ze gaat.
IK GELOOF!!!!!!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma jul 08, 2019 10:06 pm

Doei en tot nooit meer ziens. Succes met geld tellen.

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma jul 08, 2019 10:22 pm

Cruijff schreef:Zou de boodschap aan meer selectiespelers mogen overbrengen, dat wanneer je bij Ajax zit, je al bij één van de allergrootste clubs ter wereld speelt.
Dat is denk ik meer individueel dan algemeen; Beenhakker zei dat ooit tegen Robben en die vond dat toen arrogant, zodat ie voor PSV ging spelen.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma jul 08, 2019 10:36 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
Cruijff schreef:Zou de boodschap aan meer selectiespelers mogen overbrengen, dat wanneer je bij Ajax zit, je al bij één van de allergrootste clubs ter wereld speelt.
Dat is denk ik meer individueel dan algemeen; Beenhakker zei dat ooit tegen Robben en die vond dat toen arrogant, zodat ie voor PSV ging spelen.
Pa en ma Robben waren niet zo gecharmeerd van de houding van Beenhakker, inderdaad.
Die zou bij dat gesprek zijn gaan zitten met zo'n houding van "het lijkt me toch logisch dat uw zoon bij Ajax gaat spelen, mevrouwtje?"

Persoonlijk lijkt het mij 700 keer vetter om Juventus uit een toernooi te knikkeren dan om in het shirt van Juventus te spelen.

Mano

Bericht door Mano » di jul 09, 2019 10:30 am

volgens de geruchten heeft Ajax een overeenstemming met Barca voor 75mio (zelfde deal als FdJ) alleen wil MdL naar Juve want die betalen 2mio meer per jaar.
Je kan dus niet zeggen dat Ajax niet meewerkt aan een transfer. MdL kan zo naar Barca als hij wilt, de clubs zijn er al uit. Als dit waar is, is een arbitrage zaak kansloos voor MdL

Het is dus aan Juve om dat bedrag te matchen.
Zou me niet verbazen als het uiteindelijk toch Barcelona wordt.

ben wel klaar met zijn transfer, hak die knoop door en verdwijn uit het nieuws
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Yopii

Bericht door Yopii » di jul 09, 2019 10:39 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Dat is denk ik meer individueel dan algemeen; Beenhakker zei dat ooit tegen Robben en die vond dat toen arrogant, zodat ie voor PSV ging spelen.
Het hielp ook dat PSV in die tijd beter betaalde. :hypocrite.gif:
Dat geleuter van voetballers altijd... :excited.gif:

Neemt niet weg dat Beenhakker een proleet is, maar ach, zo bijzonder is dat niet in de wereld van de Raiola's.

Wat De Ligt betreft, als Ajax toezeggingen heeft gedaan, moet het die natuurlijk nakomen. Zo te lezen zijn die toezeggingen echter zo hard niet, anders had Raiola allang naar andere middelen gegrepen, in plaats van opeens 'professioneel' te zijn.

Best mogelijk trouwens dat Raiola alvast het woord 'arbitrage' dropt en later (natuurlijk zeer tegen zijn zin, en allleen vanwege de hardnekkige opstelling van Ajax) op zijn schreden terugkeert. Met andere woorden, misschien was zijn opmerking als dreigement bedoeld, verpakt in redelijkheid.

Iedereen valt nu over De Ligt heen, maar waarom? Misschien waren de supporters in het verleden wat aan de naïeve kant, waar het Matthijs betrof. Al die mooie verhaaltjes moet je niet geloven. Gedrag zegt meer dan woorden. Toen bekend werd dat hij Raiola in de arm nam, konden we al weten waar zijn prioriteiten lagen.

999

Bericht door 999 » di jul 09, 2019 11:17 am

Zoals ik al schreef " Ra(t)iola en de Ligt passen goed bij elkaar " ..
"Er zijn afspraken gemaakt met Matthijs en het is aan Ajax hoe de club daarmee omgaat", zegt Raiola tegen De Telegraaf. Een arbitragezaak is wat Raiola betreft geen optie. "Die heb ik Matthijs ook afgeraden, want die past niet bij zijn stijl en levenswijze."
Blij met de punten ...

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di jul 09, 2019 12:31 pm

En tussendoor loopt Raiola weer voor Pogba oorlog te voeren. Die man is echt puur 'muscle'. Heb het al tig keer gezegd, maar ik vind het echt jammer dat een jongen als De Ligt zo'n thug als zaakwaarnemer aanneemt. Totaal onnodig.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Lionel

Bericht door Lionel » di jul 09, 2019 12:32 pm

Hoezo is dat jammer?

Soort zoekt blijkbaar soort.
IK GELOOF!!!!!!

Mano

Bericht door Mano » di jul 09, 2019 12:39 pm

Yopii schreef: Iedereen valt nu over De Ligt heen, maar waarom? Misschien waren de supporters in het verleden wat aan de naïeve kant, waar het Matthijs betrof. Al die mooie verhaaltjes moet je niet geloven. Gedrag zegt meer dan woorden. Toen bekend werd dat hij Raiola in de arm nam, konden we al weten waar zijn prioriteiten lagen.
Val niet over de ligt heen, zie hem nog steeds zoals vorig seizoen.
Wordt alleen moe van zijn transfer, rond af die deal.

uiteraard wel zodanig dat Ajax niet de dupe is
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

wimpey

Bericht door wimpey » di jul 09, 2019 12:39 pm

Mr. Ajax schreef:En tussendoor loopt Raiola weer voor Pogba oorlog te voeren. Die man is echt puur 'muscle'. Heb het al tig keer gezegd, maar ik vind het echt jammer dat een jongen als De Ligt zo'n thug als zaakwaarnemer aanneemt. Totaal onnodig.
Wat voor jongen is De Ligt dan? :confused.gif:

Ken je hem, behalve o.b.v. z'n image-building op TV?

LucaS

Bericht door LucaS » di jul 09, 2019 1:59 pm

Blijkbaar niet.
Zo onbegrijpelijk, die jongen kon naar elke ploeg toe. Kies een ploeg en geeft Raiola en Ajax de opdracht het in orde te maken. En dan krijg je geen 12 miljoen netto, maar maar 5 miljoen. Nou nou nou, wat erg.
I think I lost my fucking headache

Yopii

Bericht door Yopii » di jul 09, 2019 2:26 pm

Voor hem blijkbaar wel, Luuk.

Alleen spelers die ten koste van alles financieel het onderste uit de kan willen, kiezen voor Raiola. Raiola's reputatie is bekend genoeg.

Matthijs krijgt geen bus, maar dat boeit hem niet. Hij krijgt miljoenen extra op zijn bankrekening om zijn nare afscheid te compenseren.

LucaS

Bericht door LucaS » di jul 09, 2019 2:52 pm

En als hij dood gaat staan die extra miljoenen nog steeds op zijn bankrekening. Maar je hebt gelijk, iedereen heeft weer andere dingen die hij belangrijk vindt
I think I lost my fucking headache

Yopii

Bericht door Yopii » di jul 09, 2019 2:56 pm

Misschien had ik ook zo geredeneerd als ik een medespeler voor mijn ogen bijna had zien doodgaan.

Een carrière kan zo voorbij zijn, daar heeft Raiola helemaal gelijk in.

Mano

Bericht door Mano » di jul 09, 2019 3:14 pm

Yopii schreef:Voor hem blijkbaar wel, Luuk.

Alleen spelers die ten koste van alles financieel het onderste uit de kan willen, kiezen voor Raiola. Raiola's reputatie is bekend genoeg.

Matthijs krijgt geen bus, maar dat boeit hem niet. Hij krijgt miljoenen extra op zijn bankrekening om zijn nare afscheid te compenseren.
Wie zegt dat?
Je doet net alsof Ajax/MdL in gevecht zijn. :confused.gif:
Juve matched het bod (nog) niet dat Ajax al heeft ontvangen van anderen.
Zaterdag is de kogel door de kerk, gaat MdL naar Juve (of Barca) en komt die Bus gewoon naar Turijn

wimpey

Bericht door wimpey » di jul 09, 2019 3:38 pm

Mano schreef: Juve matched het bod (nog) niet dat Ajax al heeft ontvangen van anderen.
Volgens Corriere Torino is het bijna zover. Ca. 80M en ome Mino mag voor z'n harde werk 11M bijschrijven.

Maar veel 'nieuws' rond deze transactie lijkt de recycler in te zijn gegaan. 67M + variabelen en Moise Kean zijn ook vandaag weer voorbij gekomen. :biggrin.gif:

Mano

Bericht door Mano » di jul 09, 2019 3:49 pm

voor 80mio, kan die bus door Turijn rijden :blub.gif:

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di jul 09, 2019 3:52 pm

wimpey schreef:
Mr. Ajax schreef:En tussendoor loopt Raiola weer voor Pogba oorlog te voeren. Die man is echt puur 'muscle'. Heb het al tig keer gezegd, maar ik vind het echt jammer dat een jongen als De Ligt zo'n thug als zaakwaarnemer aanneemt. Totaal onnodig.
Wat voor jongen is De Ligt dan? :confused.gif:

Ken je hem, behalve o.b.v. z'n image-building op TV?
Easy tiger... Het is een jongen van de club die al vanaf z'n 9de op de club rondloopt en als jongen ook wekelijks op de tribunes zat. Om dat te weten hoef ik hem niet te kennen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di jul 09, 2019 4:08 pm

Mano schreef:voor 80mio, kan die bus door Turijn rijden :blub.gif:
Reken maar dat wij dan Raiola betalen. 69 is dan voor ons.

Maar ik wacht het nieuws gewoon maar af.

Lionel

Bericht door Lionel » di jul 09, 2019 4:19 pm

wimpey schreef:
Mano schreef: Juve matched het bod (nog) niet dat Ajax al heeft ontvangen van anderen.
Volgens Corriere Torino is het bijna zover. Ca. 80M en ome Mino mag voor z'n harde werk 11M bijschrijven.

Maar veel 'nieuws' rond deze transactie lijkt de recycler in te zijn gegaan. 67M + variabelen en Moise Kean zijn ook vandaag weer voorbij gekomen. :biggrin.gif:
Lijkt me dat wij dan 80 krijgen en Juve die dikke betaalt, toch?
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie