Donny van de Beek
Moderator: mods
Re: Donny van de Beek
Ik vind het wel opvallend dat het vooral de Nederlandse jongens zijn die het schip het eerst verlaten.
Hoezo doen we nu alsof Donny onvervangbaar is en een boegbeeld van Ajax? Die jongen heeft een half jaar! fantastisch gespeeld maar ik denk eerder dat het kwam door een Ziyech, Tadic en Frenkie dan door een Donny van de Beek.
Hij was goed, hij is goed. Maar hij is natuurlijk niet onvervangbaar.
Hij was goed, hij is goed. Maar hij is natuurlijk niet onvervangbaar.
IK GELOOF!!!!!!
Nou snap ik dat wel als Barca, Juve en blijkbaar ook Real komen. Dat is wel wat anders dan Sevilla, AS Roma etc.Arthur schreef:Ik vind het wel opvallend dat het vooral de Nederlandse jongens zijn die het schip het eerst verlaten.
IK GELOOF!!!!!!
Natuurlijk, tegen Madrid zeg je geen nee.
Ik ben wel bang dat dit het begin is van een leegloop.

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Die Sander Berge ken ik alleen qua naam, maar hij heeft op professioneel niveau 128 potjes gespeeld met daarin 3 goals en 5 assists. Heeft zelfs in competitieverband nog nooit een goal gemaakt.
Hoe willen we die jongen dan bombarderen tot opvolger van Donny?
Hoe willen we die jongen dan bombarderen tot opvolger van Donny?
-
Eerder van Frenkie:
Tadic
Promes - Ziyech - Neres
Blind - Berge
Nico - Martinez - Alvarez - Mazraoui
Onana
Bijvoorbeeld.
Tadic
Promes - Ziyech - Neres
Blind - Berge
Nico - Martinez - Alvarez - Mazraoui
Onana
Bijvoorbeeld.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- peter
Mwoah. Bij Ziyech en Neres lijken clubs veel meer twijfel te hebben. Voor laatstgenoemde vraagt Ajax ook gewoon een godsvermogen en het is de vraag of er een Europese club komt die 50 miljoen wil aftikken. Dat is een soortgelijk bedrag als Richarlison.Yopii schreef:Natuurlijk, tegen Madrid zeg je geen nee.
Het is wel zaak dat Ajax snel doorschakelt. Daar heb ik overigens wel vertrouwen in.
- peter
Ajax moet op zoek naar diepgang bij een vertrek van Donny. Die aanvallers zien er op papier leuk uit, maar de beweging zonder bal en het Tadic heen gaan is zeer beperkt. Alleen Neres heeft dat. Ziyech is ook geen jongen die snapt hoe hij 'over Tadic heen moet'.De Dominee schreef: Bijvoorbeeld.
-
Naar mijn idee heeft Promes ook beweging zonder bal en diepgang. Maar wellicht zit ik er daar naast. Destijds lazen we over Marin (toen hij net had getekend) overigens ook dat hij een type Donny zou zijn. Box to box, etc. Dat zie ik zelf nog niet, maar dat kan ook een opdracht zijn natuurlijk.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Dat is op zich niet zo gek want Marin speelde tot nu toe in een andere rol. Het zou zomaar kunnen dat ze hem wel als mogelijke vervanger zien.
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
Klopt, heeft onder EtH vaak op 10 gespeeld (GAE). Maar Donny pakt op die positie ook nog veel verdedigende taken op zich. Ongelooflijk loopvermogen.De Dominee schreef:Naar mijn idee heeft Promes ook beweging zonder bal en diepgang. Maar wellicht zit ik er daar naast. Destijds lazen we over Marin (toen hij net had getekend) overigens ook dat hij een type Donny zou zijn. Box to box, etc. Dat zie ik zelf nog niet, maar dat kan ook een opdracht zijn natuurlijk.
Ik hoop dat hij nog 1 jaartje blijft. Donny naar Real ..... lijkt me te grote stap.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Hij zou er verstandig aan doen om niet alleen te kijken naar de naam van de club maar naar het hele plaatje. Wat zijn de plannen van de trainer en, op basis daarvan, hoe groot is de kans dat hij ook echt gaat spelen?
Real Madrid is natuurlijk een geweldige uitdaging maar als je binnenkomt onder de verkeerde omstandigheden is het ook snel weer klaar. Zidane moet het echt in hem zien zitten en kunnen uitleggen wat zijn rol in het elftal moet gaan worden. Met wie moet hij strijden om welke positie?
Real Madrid is natuurlijk een geweldige uitdaging maar als je binnenkomt onder de verkeerde omstandigheden is het ook snel weer klaar. Zidane moet het echt in hem zien zitten en kunnen uitleggen wat zijn rol in het elftal moet gaan worden. Met wie moet hij strijden om welke positie?
Nil volentibus arduum
Volgens mij wordt Van der Beek gewoon ‘voorraad’ bij Real.
Ik zou het heel dom vinden. De volgende in het rijtje die binnen paar jaar op bank/tribune zit en door de krochten van het voetbal kan gaan zwerven.
Ik zou het heel dom vinden. De volgende in het rijtje die binnen paar jaar op bank/tribune zit en door de krochten van het voetbal kan gaan zwerven.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
Aan de ene kant kan ik het begrijpen als hij naar Real zou gaan, aan de andere kant denk ik je bent net een half jaartje basisspeler bij Ajax want langer is het niet en bij Real komt ie toch niet in de basis, volgens mij wil Zidane hem geen eens hebben, hij wil Pogba.
Zak met geld en bankzitter wat een vooruitgangzeux schreef:Volgens mij wordt Van der Beek gewoon ‘voorraad’ bij Real.

Eens kijken of hij vanavond nog bij de selectie zit...
Hoop heel erg dat het nog afketst, maar dat zal wel niet.
Hoop heel erg dat het nog afketst, maar dat zal wel niet.

We kunnen nog hopen dat Pogba die kant op gaat. In onderstaand bericht staat een interessant stukje:
Het kost ons dan misschien wel Neres maar misschien kunnen we dan alsnog verlengen met Van de Beek.
Wel fijn die transferperiode met allerlei verschillende deadlines. In plaats van de focus op het nieuwe seizoen kosten al deze transfergeruchten energie.
Stel nu dat United Pogba verkoopt voor een dikke transfersom. Zijn ze dan weer uit de problemen met de financial fair play regels? Dat zou voor hun een aanleiding kunnen zijn om de transfer van hem naar Madrid door te laten gaan. Ik verwacht dat Real dan niet ook nog Van de Beek wil halen.Manchester United heeft een bod uitgebracht op David Neres. Dat weet Yahoo Esportes te melden. The Manucians zouden 50 miljoen euro geboden hebben op de Braziliaanse aanvaller. Neres zou met Ajax al een akkoord hebben bereikt over een contractverlenging, die op 27 juli getekend had moeten worden. De international van Brazilië zou daarbij een van de best betaalde spelers in Amsterdam worden. Het bod van Manchester United zou echter gezorgd hebben dat dit contract nog altijd niet ondertekend is.
Ajax zou hebben laten weten dat Neres niet te koop is voor minder dan 70 miljoen euro. Manchester United kan dit bedrag zonder problemen ophoesten, maar zou problemen krijgen met de Financial Fair Play indien het zoveel uitgeeft.
Bron: AN
Het kost ons dan misschien wel Neres maar misschien kunnen we dan alsnog verlengen met Van de Beek.
Wel fijn die transferperiode met allerlei verschillende deadlines. In plaats van de focus op het nieuwe seizoen kosten al deze transfergeruchten energie.
Nil volentibus arduum
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Met het oog op het EK van volgend jaar lijkt het me toch verstandig als Donny kiest voor een club waar hij altijd speelt.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Pogba ‘miste’ een vlucht. Die is dus in staking.
Hopelijk laat Man U die overschatte oelewapper naar Madrid gaan.
Hopelijk laat Man U die overschatte oelewapper naar Madrid gaan.
Pogba vind ik zo'n verschrikkelijke speler. Een Raiola-hype. Snap niet wat ze in hem zien. Af en toe speelt hij wel aardig, maar nog vaker is het niets. Hij heeft ook een nare, bozige uitstraling, vind ik.
-
Eerlijk is eerlijk. Als Donny (en voor Neres geldt hetzelfde) een aanbieding krijgen vanuit de grote competities, dan ga je. Gedoodverfde wisselspeler of niet... uit tegen RKC heb je ook wel snel gezien..
Whitey on the moon.
Hij is net 22 .Neem je het risico ( zoals hier boven door andere al geschreven ) of pak je nog een jaar AJAX.
Het is nog geen 31 Augustes , denk veel zal afhangen of we ons plaatsen voor de poule wedstrijden CL.
Het is nog geen 31 Augustes , denk veel zal afhangen of we ons plaatsen voor de poule wedstrijden CL.
Blij met de punten ...
Ajax moet in deze fase gaan oppassen voor een sneeuwbaleffect.
Met De Ligt en De Jong zijn er al twee basisspelers vertrokken. Nu spelen er transferzaken rondom Van de Beek, Neres, Schöne en Veltman. Stel nu dat je die allemaal laat vertrekken. Wat is dan voor iemand als Ziyech de motivatie om nog te blijven?
Iedere speler zal het vanuit zijn eigen perspectief bekijken. Maar voor meer dan één transfer is er wat mij betreft eigenlijk geen ruimte.
Met De Ligt en De Jong zijn er al twee basisspelers vertrokken. Nu spelen er transferzaken rondom Van de Beek, Neres, Schöne en Veltman. Stel nu dat je die allemaal laat vertrekken. Wat is dan voor iemand als Ziyech de motivatie om nog te blijven?
Iedere speler zal het vanuit zijn eigen perspectief bekijken. Maar voor meer dan één transfer is er wat mij betreft eigenlijk geen ruimte.
Nil volentibus arduum
Als DvdB wil optyfen moet ie lekker gaan .. Maar dan wel voor het bedrag wat AJAX wil hebben ..
Blij met de punten ...